Minäkin tykkään lukea, mutta maallikolle tarkoitettuja ja siitä tykkään Atkinsissa ja Eenfeltissä.
Suosittelen kyllä Haili sulle tuota Eenfeltiä lämpimästi.
Paljon parempi mitä Tri Annikan kirja. Siis noin sata kertaa.
Kun luen näitä, odotan aina milloin puhuvat Atkinsista ja mitä tuumaavat.
Inhoan kaikenlaista idolistamista ja fanittamista. Mutta kun laihduin ensimmäistä kertaa elämässäni pysyvästi (en laske raskauksia) Atkinsin kirjoilla, niin jotenkin vain tunnen sellaista "rakkautta" Atkinsia kohtaan
Minusta hän olisi ansainnut elämänsa aikana tunnustusta muiltakin kuin potilailta.
Eenfelt kertoo kirjassaan kuinka tapasi toisen lääkärin Westin. West oli epäonnistunut hoitaessaan virallisilla suosituksella potilaitaan. Niinpä hän kirjoitti Atkinsille ja tämä soitti.
West penää tieteellistä tutkimusta!? Atkins vastaa" miksi tutkia, kun tiedän jo tuloksen

"
Atkins näyttää potilaskertomuksensa ja West kääntyy VHHlle.
Eenfelt kertoo kuinka Westin vastaanotolla käy jopa 30 potilasta päivässä ja potilaat voivat paremmin ja laihtuvat ja aina kun 23kiloa on laihdutettu West soittaa pianollaan toivekappaleen

Ja minä meinasin ihan liikuttua yhdestä tarinasta kun Kennetin terveys on mennyt ihan kuralle D2 takia ja sitten vieras kertoo maitohyllyllä VHHsta ja antaa foorumiosoitteen!
Miehen elämä muuttuu siitä!!!