Valtz0r kirjoitti:
Itselläni ja monella muulla kanssakeskustelijalla on/näyttäisi olevan pyrkimyksenä Muokkaa-nappulan kautta muokata omista viesteistä selvät asiavirheet (väärät nimet jne) mikäli muokkaus onnistuu ilman suurempaa vaivaa ja ajattelin (tyhmästi) että itse olisit luultavasti muokannut nuo virheet pois mikäli olisit huomannut ne.
Mietippä nyt toisenkin kerran. Moisen retushaamisen jälkeen sinun kysymyksestäsi ei kukaan enää käsittäisi yhtään mitään. Ei mitään järkeä, jos kävisin päiväkausia vanhoja tekstiketjuja stilisoimassa. Muutan viestiäni *vain* jos sitä ei ole kukaan ehtinyt kommentoimaan.
Valtz0r kirjoitti:
- hänen mukaansa FH-tutkimuksiin valikoituu ihmisiä, joiden tuttavat ovat kuolleet ennenaikaisesti. Esim hänen mainitsemassaan
tutkimuksessa yksi ehto jonka täyttyessä (ei tosin ollut ehdoton) saa tulla tutkimukseen mukaan oli se että ensimmäisen asteen sukulainen on kuollut alle 60-vuotiaana tai toisen asteen sukulainen alle 50-vuotiaana sydäninfarktiin.
Täyttää roskaa, koska nykyään FH-diagnoosi varmistetaan geenitestillä.
Valtz0r kirjoitti:
- ennen 1900-lukua FH korreloi pidemmän eliniän kanssa ainakin Alankomaiden väestössä erään
sukupuututkimuksen perusteella
, ja tutkimuksessa todettiin että syynä oli parempi infektioiden sieto.
Uffelta vaan "unohtuu" kertoa, että
ennen 1900 lukua keski-ikämme oli sama kuin kammottavimmissa kehitysmaissa nykyään: kuolema 35 vuotiaana. Ehkä joku FH-tautinen sitten kesti infektioita 1800-luvun kehitysmaaoloissa normiväestöä paremmin ja
eli peräti 41 vuotiaaksi. Sowhat? Kylläpä oli huikea saavutus. Siihen aikakauteenko Uffe haluu meidät palauttaa? Voi onnea.
Jo on köykäinen argumentti. Meillä on nykyään tehokkaat infektiolääkkeet olemassa ja infektioiden pelon vuoksi kenenkään ei ainakaan kannata kolesterolitasoja tapissa pitää.
Oli kuule muuten niin
päätön kommentti Uffe Ravnskoovilta, että jos oikein siteerasit - niin ei tee mieli lukea riviäkään
Uffen uusimmasta. Äijä on ilmiselvästi kerännyt kaikki mahdolliset aasinsillatkin köykäisten argumenttien laarinpohjalta, jotta saisi *vielä* yhden I-wanna-shock-ya-beibe-skandaalikirjan lisää. Varmaan Uffen Merssu on jo 2 vuotta vanha? Kuka sitä vanhalla autonkoslalla....kirja kehiin vaan ja fyffet pois tyhmiltä!