karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-09 07:58:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-18 00:16:19 
Poissa
sintti
sintti

Nellie Dellies salmiakkikarkit, hiilareita 8g/100g.. Ja vatsa toimii takuulla näiden kuitupommien jälkeen ;)

ViestiLähetetty: 2011-01-18 00:49:13 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

Joku prode/rasvapitoinen homma on parempi kuin pelkästään joku makea jutska. Inskojen kannalta siis. Pelkkä makean nappailu vain lisää sitä näläntunnetta...

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks

ViestiLähetetty: 2011-01-20 12:34:54 
Poissa
sintti
sintti

Hei,
itse kolmatta viikkoa atkinsilla, ja otan kromia joka päivä. Ei ole makeanhimoa tuntunut kertaakaan.

Samoin jos syömähimo iskee niin ostin luontaistuotekaupasta L-glutamiini nimisiä pillereitä (atkinsin kirjassakin näitä muuten suositellaan) ja muutaman kerran tuli alkuvaiheessa otettua.

Ihan hyvin mulla on noiden avulla mennyt.

ViestiLähetetty: 2011-01-22 20:18:51 
Poissa
sintti
sintti

katkos kirjoitti:
Nellie Dellies salmiakkikarkit, hiilareita 8g/100g.. Ja vatsa toimii takuulla näiden kuitupommien jälkeen ;)

Hee, mistä oot löytäny tällasen herkun???

Minun on hankala käydä kaupass kun iskee kauhee makean himo ku ne namu hyllyt "löyhkää" :oops: :x

Mut oon muutama kerran saanut himot kuriin valkosipuli metukalla ja nakilla [-o<

ViestiLähetetty: 2011-01-24 20:47:58 
Poissa
sintti
sintti

aMaRiN kirjoitti:
katkos kirjoitti:

Minun on hankala käydä kaupass kun iskee kauhee makean himo ku ne namu hyllyt "löyhkää" :oops: :x

Mut oon muutama kerran saanut himot kuriin valkosipuli metukalla ja nakilla [-o<

Ainakin täällä missä asun, ainoa kauppa joka näitä myy on Valintatalo.. Muissa en ole nähnytkään. Vaaleansininen pienehkö pussi (tuntomerkit helpottaa suunnistusta karkkihyllyllä). Näitä on myös hedelmäversioita, joissa vähän enemmän hiilareita, mutta vähiten mitä missään muussa. Toivottavasti löytyy, ovat hyvee! nimim. yksi karkki parhaillaan suussa ja ketoosissa ;)

ViestiLähetetty: 2011-01-24 21:31:27 
Poissa
sintti
sintti

katkos kirjoitti:
aMaRiN kirjoitti:
katkos kirjoitti:

Ainakin täällä missä asun, ainoa kauppa joka näitä myy on Valintatalo.. Muissa en ole nähnytkään. Vaaleansininen pienehkö pussi (tuntomerkit helpottaa suunnistusta karkkihyllyllä). Näitä on myös hedelmäversioita, joissa vähän enemmän hiilareita, mutta vähiten mitä missään muussa. Toivottavasti löytyy, ovat hyvee! nimim. yksi karkki parhaillaan suussa ja ketoosissa ;)

Kiitos :) täytynee käydä etsiskelemässä :wink:

ViestiLähetetty: 2011-02-19 00:23:40 
Poissa
sintti
sintti

Onko siella Suomessa saatavilla mitaan Atkins tuotteita? Niilla on juomia ja erilaisia patukoita, jotka sopii kaikkiin vaiheisiin. Mulla ainaki ne toimii, kun tiian etta niita on laatikossa ni himotki pysyy paremmin kurissa.

Jos ei niita oo saatavissa niin mulle toimii light juomat mainiosti. Mutta mulla ei oo kauheesti makeenhimoja ja juusto ja oliivit yleensa vie herkkuhimot pois hyvin.

ViestiLähetetty: 2011-09-14 18:36:06 
Poissa
sintti
sintti

Olen myös huomannut että hyvän nälkään auttaa parhaiten Atkinsin patukat joita olen tilannut iherb.comista. Valikoimat ovat hyvät ja hinnat edullisia. Patukat maistuvat esim. Bountyltä, Marsilta tai Snickersiltä riippuen patukasta. Ja käy tosiaan jopa aloitusvaiheeseen.

iHerbistä Alennuskoodilla ISI024 ensitilaajille -5$, eli saat postikulut lähes kuitattua pois.

ViestiLähetetty: 2011-10-05 12:22:51 
Poissa
Karpisti
Karpisti

Hyvin on pärjätty ilman mitään Atkins-patukoita karpaten monta vuotta. Hiljaiseksi vetää tällänen "karppaus"trendi, että syödään aidon ruuan sijasta jotain hemmetin patukoita :roll:

ViestiLähetetty: 2011-10-20 14:29:39 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

Pähkinät, erityisesti saksanpähkinä ja mantelit, jälkiruuaksi tai ruuan yhteydessä.
Ei ole makeannälkää ja ihmettelen kuinka ketoosissa voi ylipäätään olla makeannälkää, tavan vuoksiko pitää syödä jotain hyvää?
Oma syyni syödä yllämainittuja on pureskelun tarve, hampaat tykkää. Samalla saa hyviä rasvoja.
Voiko olla ketoosissa, jos koko ajan tekee mieli jotain?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00