karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 15:37:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Uusi Atkins - erot
ViestiLähetetty: 2011-07-10 17:44:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-08-06 16:16:53
Viestit: 66
Kuinka kävi satuhoikistuu?
Kesä ja kesäeväät ovat lisänneet hiilareita ja paino alkaa hiipumaan uhkaavasti ylöspäin. Taitaa olla aika kurinpalautukseen ja induktion...

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Atkins - erot
ViestiLähetetty: 2011-07-29 11:43:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-12-27 23:42:30
Viestit: 1532
oon itse lukenut uutta atkinsia puoleenväliin. Ja aika paljon hämäriä juttuja ollut. No just toi protskumäärä, ja kilokaloreita mielestäni suositeltiin 1400-1800 :shock: Miettisin vain isokokoisempaa henkilöä tai todella liikkuvaista ihmistä, Tulee just sellainen olo et kitukaloreilla täytyy mennä. Täytyy ehkä lukea loppuun ennenkuin rupeaa tuomitsemaan.

_________________
iherb koodi uusille asiakkaille OMU074 saat $5 alennuksen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Atkins - erot
ViestiLähetetty: 2011-11-18 10:57:01 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-11-18 10:29:40
Viestit: 3
Minustakin ihan hyvä kirja.
Aina kannattaa poimia hyvät asiat.
karppaus

_________________
kaalikeittodieetti
laihdutusvinkkejä


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)