karoliina82 kirjoitti:
Hei! Aloitin Atkinsin induktiolla viime syyskuussa, mutta olen siitä lähtien pitänyt kalorit lähestulkoon aina alle 20 g /vrk, joskus alle 10 g. Voinko jatkaa näin, ilman että nostan hiilareita? Paino on pudonnut reilu 12 kiloa ja olo on loistava! En koe kaipaavani lisää hiilareita, joten oletan, että minulle sopii siis hyvin nämä hiilarimäärät. Siksi en tahtoisi niitä alkaa nostelemaan ja kokeilemaan milloin painon putoaminen loppuu eli etsimään itselleni sopivaa hiilarimäärää koska tämä tuntuu juuri siltä. Muiden kokemuksia/mielipiteitä?
Jatka ihmeessä.