karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 19:33:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-14 01:41:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-12-02 18:22:12
Viestit: 91
Hei! Aloitin Atkinsin induktiolla viime syyskuussa, mutta olen siitä lähtien pitänyt kalorit lähestulkoon aina alle 20 g /vrk, joskus alle 10 g. Voinko jatkaa näin, ilman että nostan hiilareita? Paino on pudonnut reilu 12 kiloa ja olo on loistava! En koe kaipaavani lisää hiilareita, joten oletan, että minulle sopii siis hyvin nämä hiilarimäärät. Siksi en tahtoisi niitä alkaa nostelemaan ja kokeilemaan milloin painon putoaminen loppuu eli etsimään itselleni sopivaa hiilarimäärää koska tämä tuntuu juuri siltä. Muiden kokemuksia/mielipiteitä?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-14 01:50:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-12-02 18:22:12
Viestit: 91
ja nyt tarkemmin luettuani huomasin että täällä on jo monta keskustelua aiheesta, poistan tään kunhan keksin että miten :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-14 10:50:40 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
karoliina82 kirjoitti:
Hei! Aloitin Atkinsin induktiolla viime syyskuussa, mutta olen siitä lähtien pitänyt kalorit lähestulkoon aina alle 20 g /vrk, joskus alle 10 g. Voinko jatkaa näin, ilman että nostan hiilareita? Paino on pudonnut reilu 12 kiloa ja olo on loistava! En koe kaipaavani lisää hiilareita, joten oletan, että minulle sopii siis hyvin nämä hiilarimäärät. Siksi en tahtoisi niitä alkaa nostelemaan ja kokeilemaan milloin painon putoaminen loppuu eli etsimään itselleni sopivaa hiilarimäärää koska tämä tuntuu juuri siltä. Muiden kokemuksia/mielipiteitä?


Jatka ihmeessä.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)