karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-29 17:51:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 352 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1218 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-03-08 04:46:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Voipi olla myös niin että karppauksella ei enää pääse mihinkään teini-iän painoihin. Voi olla elimistö eri mieltä sopivasta painosta nyt aikuisena.

Huomenta
niin ei ainakaan vaimoni kohdalla pidä paikkaansa.
3 lasta on synnyttänyt ja nyt painaa 52 kg.
teininä ja nuorena ( ja vielä yli 20v oli) ylipainoinen.
vhh:lla pääsi näihin lukemiin ja on ollut jo vuosia samassa.
tv AP

ViestiLähetetty: 2011-03-08 07:18:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

omanlainen kirjoitti:
Heips! Mun karppauksen aloitukset meni kyllä aika auton alle. Mut nytten mä tänään kiinnostuin tosta atkinssin hommelista ja ajattelin aloittaa puhtaalta pöydältä. Muuten on tuntunut hyvälle mutta palellu olen, päänsärky on valtava, palelen ja pissin jatkuvalla syötöllä. Normimeininkiä? Niin ja ekan päivän kömmähdys, join lasin piimää. Ilmeisesti hapanmaiotuotteet eivät kuulu listalle? Kuuluuko siihen munakoiso ja pinaatti? Onko kerman määrä siis päivässä millainen? Onko kukaan perehtynyt superfoodeihin sopisiko niistä mikään mukaan? Olen ihan ulalla vielä eikä mulla ole opusta saati että viitsisin laskeskella mitään ruoka-aineita. Kumminkin mututuntuman tiukka kavennus ja ahdasmielisen karpin otteet ajattelin ottaa käyttöön. Voiko näin epämääräisesti onnistua? Kaikki kannustus otetaan ilolla vastaan tositarpeeseen :D

Palelu kuuluu asiaan. Olen palellut silloin tällöin koko tämän 3 kk jonka olen karpannut. Kookosöljy auttaa mulla asiaan. Piimä ei kuulu induktioon, kerma ja ranskankerma plus juustot kuuluvat. Munakoiso ja pinaatti ovat myös ok. Lista sallituista aineista löytyy atkinsin kirjasta.

Superfoodista itse käytän neitsytkookosöljyä ja ajoittain avocadoa.

Onnistut varmasti mutta jos induktiolla haluat olla nimenomaan niin kannattaa ostaa Atkinsin opas vaikka tuolta yläkulmasta ja noudattaa ohjeita.

ViestiLähetetty: 2011-03-08 07:28:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

omanlainen kirjoitti:
Nonni enhän mä saa edes unta kun on kokoajan kauhee nälkäki ja kelaa näitä juttuja innoissaan :lol: Piti vielä kysäistä kuuluuko induktionaikaiseen sapuskaan punajuuri, idut, luomumaissi siis se kova mistä voi kattilassa tehä popcornia ja psyllium/fiber-kuitu? Pitäsköhän otta yöpalaa vaiko ei ottaa, onko ruoka-ajoilla merkitystä vai voiko mennä nälän ja viitteliäisyyden tai ajan mukaan? Milloin se hengitys alkoi haista ja mistä muusta tietää vajonneensa ketoosiin? Että semmosta tällä erää, tsemppiä kaikille! =D>

Siis oletteko te induktiolla ilman että olette lukeneet induktion ohjeet [-X Atkins kyllä selkeästi selvittää kirjassaan mitkä ruoka-aineet ovat sallittuja.

Punajuurta voi syödä mutta hiilarimäärä menee siinä helposti liian korkeaksi. Atkins suosittaa että hiilarit otetaan induktiolla kasviksista (12-13g), punajuuri ei ole se vähähiilarisin näissä. Mutta itse olen syönyt pieniä määriä kuten myös pinaattia, munakoisoas, kesäkurppaa, paprikaa ja tomaattia. Maissi on käsittääkseni aika epäkarppi ruoka sokerinsa takia. Psylliumia voi käyttää karppauksessa mutta induktiovaiheessa ei. Ituja muistaakseni voi syödä :roll:

Induktiossa pitäisi jättää syömättä valmisteita kuten itse tehtyjä leipiä ja keskittyä valmiisiin ruokiin kuten lihaan, kalaan, kananmuniin jne.

Atkins suosittaa 3-5 ruokailukertaa mutta tästä on variaatioita palstalla. Joidenkin mukaan rasvanpoltto katkeaa siksi aikaa kun syöt. Mielestäni oleellista on se mitä syötä kuin kuinka monta kertaa. Joka tapauksessa napostelua ei suositella vaan syödään kunnon ruokaa tarpeeksi ettei tule tarvetta naposteluun.

Ketoosissa kaikilla ei haise hengitys ja siihen pääsee varmasti kaikki alle 20g hiilareilla. Monasti myös korkeammilla mutta induktiossa varmistetaan pienillä hh määrillä juuri että jokainen on ketoosissa. Hiilarivarastot kuluvat loppuun parissa päivässä joten siinä ajassa ketoosiin päästään viimeistään.

ViestiLähetetty: 2011-03-09 02:18:54 
Poissa
sintti
sintti

Paljon kiitoksia vastauksista! Induktio on mulle uusi juttu mutta joskus olen selaillut kirjan ja aloitusivuja lukassut ja tätä palstaa luin viime yönä eli jonnin verran jyvällä kyllä ollaan miten homma toimii. Mieli kuitenkin vastustaa mittailua ja punnitsemisia(ja puntarin puute myös) ja muita rasitteita. Ruokapäiväkirjantynkää(ilman määriä) kumminkin aloin nyt raapustaa jos se hilitsisi syömistä. Olen syönyt nyt ateioita mutta välillä on taas tunnin kuluttua nälkä ihan kunnolla. Syöntimäärät hiukan mietityttää? Riittääkö laatu ei määrä? Nyt on kuitenkin yllättävän kova tahto käsillä eli en luovuta vaikka kirjaa ei ole. Mielestäni jossain kotonani majailee joku vanha atkins opus , jospa tulisi joskus vastaan piilostaan. Mutukarppausta olen harrastanut jonkun aikaa mutta paljon löytyy nyt kaapista sellaista jotka induktioon ei sovi :( kuitenkin niin terveellistä ettei lapsille uppoa ja mua houkuttaa. Onko muuten joku tietty ihanne kuinka paljon lihaa olisi hyvä syödä? Munia ja juustoa uppoaa reippaasti mutta lihaa ei kovinkaan paljon.Itse käytän myös luomuneitsytkookosöljyä niin iholle kuin paistorasvana ja se on kyllä ihan parasta 8) Ainoa rasva muuten joka luotettavasti ei kuumentaessa muodosta vaarallisia yhdisteitä! Suosittelen! Aluksi sen tuoksu oli häiritsevä mutta nykyään mieluinen tai jopa huomaamaton. Olen myös jostain joskus lukenut laihduttavasta vaikutuksesta, who knows. Veden kittaaminen mietityttää myös-liukeneeko kaikki vitamiinit, hivenaineet, suolat yms.. tärkeä sen mukana...ruokavaliokaan kun ei nyt pääse olemaan kovinkaan monipuolinen ahdistavien rajoituslistojen vuoksi. Onko muuta kuin vesijuttuja juomaksi nyt?

ViestiLähetetty: 2011-03-10 02:44:57 
Poissa
sintti
sintti

Nyt tää menee yksinpuheluksi ;) Muut taitavat olla niin pitkällä jo että ongelmat osaa ratkaista yksinkin. Mulla on ihan mahdottomasti mielitekoja vieläkin. Ja pelottavinta on että on synttärijuhlat ja vauvakutsut viikon lopulla. Yöt täällä mietin miten sais sellaista sapuskaa että vois kutsua sitä edes herkuksi ja tulipa mieleen että oisiko itse tehty jäätelö ilman sokeria induktio ruokaa? vai voikohan sitä edes tehdä ilman sokeria? Saiskohan vaniljatangosta rapsuttaa niitä palleroita sinne? Kyllä tekisi mieli hankkia jäätelökone! Ottakaas kantaa viikonlopun juhliin ja jätskihommeliin! Jano koskaa kannustusta :roll:

ViestiLähetetty: 2011-03-10 07:40:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

omanlainen kirjoitti:
Nyt tää menee yksinpuheluksi ;) Muut taitavat olla niin pitkällä jo että ongelmat osaa ratkaista yksinkin. Mulla on ihan mahdottomasti mielitekoja vieläkin. Ja pelottavinta on että on synttärijuhlat ja vauvakutsut viikon lopulla. Yöt täällä mietin miten sais sellaista sapuskaa että vois kutsua sitä edes herkuksi ja tulipa mieleen että oisiko itse tehty jäätelö ilman sokeria induktio ruokaa? vai voikohan sitä edes tehdä ilman sokeria? Saiskohan vaniljatangosta rapsuttaa niitä palleroita sinne? Kyllä tekisi mieli hankkia jäätelökone! Ottakaas kantaa viikonlopun juhliin ja jätskihommeliin! Jano koskaa kannustusta :roll:

Kannattaa valita 14pvän induktioksi aika jolloin ei ole mitään ylivoimaisia sosiaalisia tilanteita. Näin itse teen aina. 2 viikkoa on kuitenkin niin lyhyt aika että sen saa sopimaan kalenteriin jos haluaa. Mieliteot vähenee ajan kuluessa. Itsellä menee sellainen viikko vähän päälle ettei tee enää mieli vanhoja herkkuja. Rasvaa kannattaa ottaa reilusti ettei tule nälkä.

Kannattaisko olla ihan vain 20g hiilareilla ilman että olisi virallisesti induktiolla? Silloin voisit syödä miten haluat mutta pidät hiilareista huolta. Induktioon ei sovi jäätelö mukaan. Makeannälkään itse söin vispattua kermaa.

ViestiLähetetty: 2011-03-12 23:50:37 
Poissa
sintti
sintti

tsadadadaaa! Uskomatonta mutta totta selvisin molemmista juhlista syömättä hiilarin hiilarii :) =D>
Nyt kyllä mietityttää syönkö liikaa salaattia kun luin viewtopic.php?f=13&t=3278&hilit=induktio+ohjeet
mun tekee kyllä mieli syödä edes jotain raikasta kun ei saa mitään hyvää. Kyllähän kala, munat ja juusto menee mutta ei nyt niin paljon että suurimmaks osaks vaan niitä vois vetää. Tulee äklö ällö karsee ja tukkonen olo jos niitä vetää enemmän kuin maksimilta tuntuu ja jos ei vedä niin jää nälkäiseksi. Kiinnostaa kyllä induktio mutta mietityttää moni seikka vielä ja yritys jatkuu nyt kun voitin juhlat niin en kyllä luovuta vaikka tekiskin mieli suklaapatukoita, irtokarkkeja, jäätelöä ja jopa tuoreita korvapuusteja tai vaikka vaaleeta leipää-joita en kyllä enään vuoteen ole kuin pari kertaa maistanut. Niin jotenkin normikarppimeiningillä oli parempi olo kuin nyt mutta nyt olen laihtunut kyllä 2kg 5:ssä päivässä-oisko nestettä? Eikö tätä palstaa enää käytä kukaan muu? Oletko aina sen kaksi viikkoa induktiolla ja kuinka usein?

ViestiLähetetty: 2011-03-13 06:52:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

omanlainen kirjoitti:
tsadadadaaa! Uskomatonta mutta totta selvisin molemmista juhlista syömättä hiilarin hiilarii :) =D>
Nyt kyllä mietityttää syönkö liikaa salaattia kun luin viewtopic.php?f=13&t=3278&hilit=induktio+ohjeet
mun tekee kyllä mieli syödä edes jotain raikasta kun ei saa mitään hyvää. Kyllähän kala, munat ja juusto menee mutta ei nyt niin paljon että suurimmaks osaks vaan niitä vois vetää. Tulee äklö ällö karsee ja tukkonen olo jos niitä vetää enemmän kuin maksimilta tuntuu ja jos ei vedä niin jää nälkäiseksi. Kiinnostaa kyllä induktio mutta mietityttää moni seikka vielä ja yritys jatkuu nyt kun voitin juhlat niin en kyllä luovuta vaikka tekiskin mieli suklaapatukoita, irtokarkkeja, jäätelöä ja jopa tuoreita korvapuusteja tai vaikka vaaleeta leipää-joita en kyllä enään vuoteen ole kuin pari kertaa maistanut. Niin jotenkin normikarppimeiningillä oli parempi olo kuin nyt mutta nyt olen laihtunut kyllä 2kg 5:ssä päivässä-oisko nestettä? Eikö tätä palstaa enää käytä kukaan muu? Oletko aina sen kaksi viikkoa induktiolla ja kuinka usein?

Olen ollut pari kertaa induktiolla elämässäni, viimeisin tammikuun alussa. Perustin tämän ketjun silloin ja aika hiljainen on ollut. Ehkä kannattaa aloittaa uusi ketju?

Nesteet sulla on lähtenyt ja nyt alkaa sitten läskitalkoot :mrgreen: Itsekurilla eespäin. Mullakin on ollut sudenkuoppia mutta kun yhden ylittää niin seuraava onkin jo helpompi.

ViestiLähetetty: 2011-04-10 15:13:39 
Poissa
sintti
sintti

Heips!

Kolmatta päivää induktiolla, ja ihmeellisen hyvin on mennyt.

Olen siis 22vuotias nainen, varsinainen sokerirotta ollut, mutta about kaksi vuotta sitten lopetin pastan, perunan jne. syömisen. Olin jopa tavoitepainossani kunnes tuli muutto, opiskelupaikka... Perjantaina siis päätin että se loppuu nyt. Ikinä en ole induktiolla ollut ennen, mutta halusin saada kunnon startin, minulla ainakin paljon helpompaa pysyä eroissa herkuista (lue: sipseistä) jos saan kunnon "herätyksen". Nyt mitat 166cm ja 79kg, eli 10+ kg olisi kivaa saada lähtemään, pikkuhiljaa.

Kattelin että ketju ollut aika kauan hiljainen, olisi kivaa jos saisi seuraa :)

Sellainen kysymys tähän väliin: Kuuluuko se vessassa ramppaaminen vain tähän alkuun kun nesteet lähtee, vai onko se vain tosiasia ketogeenisellä? En ole ikinä ennen joutunut nousta yöllä, nyt jopa kaksi kertaa :o Ainakin olen sellaista hiilaripöperöä vetänyt viimeiset puoli vuotta, niin ei ihme että nesteitä lähtee.

ViestiLähetetty: 2011-04-16 09:07:11 
Poissa
sintti
sintti

Minä kans nyt lähden induktiokokeiluun. En kyllä ole ekaa kertaa pappia kyydissä :lol: sillä vuoden verran karppailua takana, vaihtelevilla hiilareilla, myös ketoosia kokeilin parin viikon verran viime syksynä.

Nyt ostin sen uuden atkinsin opuksen ja aattelin, että eipä oo mistään pois, jos taas kokeillaan :mrgreen: pitäs vähän saada vauhtia näihin mun kannalta 'viimesiin kiloihin'....

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-05-20 21:55:07 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mie kans ilmottaudun joukkoon.
Aloitin siis ihan äskettäin koko karppauksen ja nyt lähden kokeilemaan induktiota. Josko sillä vauhtia alkuun hiukan sais. Todella kattavasti oon tältä foorumilta löytäny ohjeistusta induktioon, mitenkään orjallisesti en kuitenkaan ajatellu mennä hh:n kanssa, kunhan suurin piirtein siinä 20g-30g nyt ensimmäiset kaks viikkoo sais sujumaan. Sen jälkeen sitten katsellaan lisätäänkö hiukan vai vieläkö mennään.
Tsemppiä kaikille! =)

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-05-23 14:37:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Induktio menossa -oikeastaan ekaa kertaa kunnolla, vaikka karpannut olenkin
useamman vuoden (lähinnä ala/hyväkarppia). Nyt pitää saada jumille kyytiä
ja hyvinhän tuo onkin toiminut : 1 vk ja 3kg takana ! Eikä nälkä ole yhtään,
päinvastoin pitää muistaa syödä 3 krt pv . Ja mieliteoista olen selvinnyt hyvin,
enkä ole sortunut kertaakaan. Päätin, että 2 vk on pakko jaksaa noudattaa
induktiota orjallisesti - vielä viikko sitten meni suklaata joka päivä!
Tsemppiä kaikille, Tupuna

Nainen 50vee 168cm 97kg

ViestiLähetetty: 2011-07-05 16:38:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään aloitin tiukan "vanhanajan" induktion.
Mulla on karkkirepsahduksen jälkeen oikein kuola lähtenyt valuun kun olen lattialta bongaillut lasten sotkemia karkkeja...
Olen saanut ne imuroitua, mutta jotenkin se reaktio tekee heti nälkää ja ärsytystä jne.

Elikkä melkein 0-hiilareilla menen ainakin kolme päivää ja mietin sitten mitä vauhtia nostelen siihen 20g.

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-07-07 09:50:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viime yön nukuin kuin tukki, pitkästä aikaa ja aamulla kilo tippunut!?
Vaikka viimeisistä hiilareista on viikko aikaa!!
Lähtee vissiin nesteet vihdoin liikkeelle oikein kunnolla!

Ja eilen vedin pelkkää voita 200g :lol:
Ja siihen kanan nahka rasvat päälle ja kananmunien..
Kyllä induktio on ihanaa!!

ViestiLähetetty: 2011-07-09 00:00:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heips! Mäkin voisin liittyä seuraan :) Olen leikkinyt karppia jo pidemmän aikaa, mutta siinä kävi vähän niinkuin jollekin muullekin tässä samassa ketjussa aikaisemmin. Omaksuin hyvin rasvan käytön jalon taidon, mutta en sitten oikein osannut päästää hiilareista irti samaa tahtia! Tai siis en mä ole leipää, perunaa, pastaa yms oikeestaan syöny pitkään aikaan, lähinnä menee tuolle sokeripuolelle...

Nyt sitten kyllästyin totaalisesti siihen että kaikki housut kiristää eikä mikään paita näytä enää hyvältä päällä. Olen tässä viimeset pari viikkoa karpannut ajatuksen kanssa ja pari päivää sitten liityin Kultakaloihin. Siellä on tosi mahtava ruoka-ainelaskuri ja huh heijaa mitä mä huomasin!! Olin ihan tosissani luullut syöväni karpisti, mutta noh, totuus olikin vähän toisenlainen! Hiilaria tuli iiiiihan liikaa ja vaikka kaloreita ei pitäiskään laskea niin... Muutama päivä oli kyllä melko :shock: !!

Joten. Tänään kävin ostamassa Herra Atkinsin oppeihin perustuvan Uuden Atkinsin ja huomenna sitten alkaa induktio! Aion yrittää pysyä tiukasti alle 20 HH, mutta en kyllä niillä valmiilla ateriasuunnitelmilla! Ei ne oikein istu mun tilanteeseen... Suunnitelmana mulla on, että mahdollisimman vähän vaan hiilaria ja sillä liikkeelle. Ruokapäiväkirjan pitämisestä ja makrojen laskemisesta on ollu mulle ihan tajuttomasti apua, eli sitä jatkan. Kiva jos täältä sais vähän tukea hommaan!

Ainoa ongelma tässä koko karppauksessa on se, että mun yöunet jää aina ihan älyttömän vähiin kun täällä foorumilla on niin paljon kaikkea mielenkiintosta luettavaa!!! Itsekuria...?? :lol:

ViestiLähetetty: 2011-07-09 08:19:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Terve!! Kiva kun tuut mukaan!
Olen miettinyt kokeilla tuota kultakalaa.
Olen tottunut vaan kalorilaskuriin.
Minä tykkään välillä punnita ja laskea ruuasta kaikki ja laittaa blogiin resaeptiä ja ihan muuten vaankin katsoa tuleeko piilohiilareita.
Nyt on taas uusi paino enari.
Painoin aamulla 87 eli eilisestäkin 700g??
Huimaa vauhtia nyt putoaa.
Joskushan se toppaa, mutta toivottavasti vasta 80 kohdalla :mrgreen:
Se on mun eka tavoitteeni.

ViestiLähetetty: 2011-07-09 15:08:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olen induktiolla, voin hyvin ja laihdun!
Kuva
Ja syön hyvin, ilman nälkää!!

ViestiLähetetty: 2011-07-09 22:16:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kannattaa ehdottomasti liittyä Kultakaloihin, tai mä ainakin tykkään siitä enemmän kun noista muista tarjolla olevista kalorilaskureista. Kultakalat merkkaa rasvan vihreellä ja hiilarit punasella, mikä tuntuu musta ainakin ihanalta! Ei enää pala mitkään punaset pylpyrät kun oon syönyt "liikaa rasvaa"! Siellä voi kirjottaa blogia ja merkata mitat sun muuta. Ja mun mielestä se on helppokäyttönen. Tällanen mainospuhe :D

Kipasin tänään ruokatunnilla ostamaan apteekista ketotikkuja! Tiedän että ei sillä sinänsä ole hirveesti väliä oonkko ketoosissa vai en, mutta aattelin että haluun nyt ottaa selville. Ajattelin tehdä tän "oikein", siis koko induktiojutun. Ketotikut tuli mieleen siitä, kun tuossa päivällä tuntu vähän siltä että voisin vaikka lievässä ketoosissa ollakin jo, ja itse asiassa tikkukin näytti sitä 0,5:tä. Suussa maistu pahalta ja jalat paino varmaan tonnin! Mutta en mä tiedä tulkitsinko mä tikun vaan väärin, se negatiivisen ja 0,5:n väri oli melko lähellä toisiaan.

Mulla on tällä viikolla ollu hiilarit 39, 53, 59, 35, 33 ja nyt tänään ekalla varsinaisella induktiopäivällä 15. Mietiskelin sitä vaan, että kai noi parin viime päivän hiilarit on periaatteessa ollu sen verran pienet, että ketoosi vois ollakin mahdollinen. Noista hiilareista näkyy hyvin se, miks halusin induktion alottaa ja tehdä sen ihan oikeaoppisesti. Tiistaina ja keskiviikkona söin mielestäni karpisti, jos mun ois itse pitäny arvioida HH-määrä niin oisin varmaan sanonu alle 30! Ja sitten olikin yli 50. Meni vähän niinkun pohja kaikelta mitä luulin karppauksesta tietäväni... Niin päätin nyt sitten opetella alusta alkaen kaiken uudestaan! Ja paremmin tällä kertaa.

Tää päivä on menny hienosti! Olen ylpeä itsestäni. Karppaus onneksi vie multa tosi nopeesti mieliteot pois, kuten tälläkin kertaa. Ei tunnu yhtään vaikeelta olla ilman karkkia ja jädeä, vichyä juomalla oon pärjännyt ihan hyvin. Hankin muuten myös tuon Andreas Eenfeldtin Ruokavallankumous-kirjan. Se on aivan mahtava!! Vastaa just kaikkiin niihin kysymyksiin, mitä oon miettiny... Esim siihen, että miten rasvaa on ylipäätään alettu pitää "vihollisena" ja pahana asiana. Ihana kirja <3 Tuon pitäis tulla pakolliseksi lukemiseksi jo ala-asteella jokaiselle!

Maanantaina mittaus- ja punnituspäivä, odotan jännityksellä!!!

ViestiLähetetty: 2011-07-09 22:24:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Henska! Komppailen sua :)
Ehdottomasti pakolliseksi lukemiseksi!! Laitan omani vitriiniin ja pakotan lapset sen lukemaan :lol:

Helpotstikkin nuilla hiilareilla olet voinu päästä ketoosiin.
Tiedän tytön jolla meinasi mennä jo alle 170g :shock:
Niin se tikku vaan aina näytti, Mutta hän oli raskaana. Se ehkä voi vaikuttaa?

Minä itse tykkään ketoosista. Minun täytyy vain ketoosissa pitää huolta rasvan saannista, muuten tulee oireita.
Uskon silti, että läskiäkin palaa. Painoa on nyt pudonnu pari kiloa ja mittanauhassa näkyy 1,5cm.

Taidan huomenna liittyä kaloihin. kiitos mainospuheesta!! Tuo vihree rasva ratkaisi :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-07-10 20:14:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tänään tikun mukaan oon sitten jo matalan astee ketoosissa! Jee! Olo on tosi hyvä, kävin salsaamassa ja ihan hyvin jaksoin. Ainoa ongelma oli, että tällasissa pyörähdyksissä tai ympärimenoissa meinas vähän huipata... Oon yrittäny juoda tosi paljon ja jotenkin tuntuu että nyt on enemmän jano kun mulla on ikinä aikasemmin ollu! Toisaalta olen myös lisännyt ruokaan suolaa enemmän kun normaalisti Uuden Atkinsin ohjeiden mukaan, ettei tulis niitä ketoosin "oireita"... Niin että saattaahan sekin janottaa!

Mulle ei kyllä rasvan saanti tuota mitään ongelmia, lotraan voilla ja kookosöljyllä sun muulla... Ehkä sitten sen takia mulla kalorit nousee aina ihan taivaisiin. Se onkin nyt osasyy miks halusin alottaa induktion, että oppisin vähän kohtuutta. Mä en usko, että pystyn pitemmän päälle laihtumaan, jos kalorit on ihan överit... Eihän sitä tietysti tiedä vielä. Ajattelin nyt tässä ottaa ihan rauhassa, syödä vaan hiilareiden mukaan ja kattoa sitten myöhemmässä vaiheessa kaloreita jos mitään ei ala tapahtuun.

Mulla on huomenna mittauspäivä!! Jännityksellä odotan... Viime maanantailta on alotuslukemat ja huomenna on kaksi päivää induktiota takana. Olis ehkä kannattanu ottaa lauantaina uudet aloitusmitat kun alotin induktion, niin pysyis ajasta ja mitoista ehkä paremmin selvillä... Mutta ei nyt voi mitään, maanantai se nyt on! Saas nähdä onko mitään tapahtunut, olo on ainakin kevyt! Toisaalta sehän on iso syy miks mä ainakin karppaan, se hyvä olo mikä siitä tulee... Mutta jos nyt olen ihan rehellinen, niin kyllä mä silti haluisin muutaman sentin ja kilon hävittää :D Onko sulla noi mitat ja paino lähteny siis induktion alusta?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 352 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1218 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00