Minulla olis nyt sitten induktio "lusittu"! Lusittu ja lusittu, nautintoahan tää on ollut... Eli eilen lauantaina tuli kaksi viikkoa täyteen. Tosin kävi vähän niin, että sairastuin tiistaina ja meni sitten vähän enemmillä hiilareilla siinä muutama päivä. Yritin lohduttaa sairasta itseäni suklaajälkiruuilla

Viikon keskimääräisiksi hiilareiksi tuli 22 HH / päivä, eli siinä oli muutama päivä kun oli lähellä kolmeakymppiä ja muutama päivä kun oli alle 20. Ja ei ne ruuat nyt sit tosiaan ollu ihan induktioruokia, tuli syötyä jotain mustikoita ja sit tosiaan kai yks jädepuikko ja suklaata ja tällasta. Jostain syystä olen kuitenkin pysynyt koko ajan ketoosissa, ainakin tikkujen mukaan.
No mutta en mä sitä oikeestaan harmittele, kerkesin noudattaa "täyttä" induktiota 10 päivää ja sitten nää neljä viimestä päivää vähän sinne päin. Opin näiden kahden viikon aikana ihan hirveästi itsestäni ja syömisestäni ja ruuasta ja karppaamisesta ja kaikesta. Opin mitä kaikkea voin syödä ja mitä en, tai no en nyt vieläkään osaa luetella mitään listaa, mutta oon jo parempi siinä kuin aikasemmin. Osaan nyt kokata itelleni maistuvaa ruokaa ja se tuntuu helpommalta kuin aikasemmin. Mun jatkuva nälkä ja makeanhimo on mennyttä, tänäänkin pystyin kauppajonossa seisoessani tunteitta tarkastelemaan karkkihyllyä ja muistelemaan aikoja VAIN kaksi viikkoa sitten, kun en ois pystynyt ohittamaan sitä hyllyä. Nyt ei tosiaan tuntunut miltään. Yksikään Mars tai Fazerin sininen tai Kismet ei mulle sieltä huudellut että "Muistatkos miltä minä maistuin suussasi", kuten on aina ennen käynyt.
Olen myös oppinut punnitsemaan ruokani ja sitä kautta arvioimaan paljon paremmin paljonko todellisuudessa syön! Sekin on ollut ongelma, että olen arvioinut kaiken ruokani yleensä alakanttiin. Nyt kirjoitan asioita ylös ja opin samalla koko ajan lisää. En aio lopettaa tähän induktion loppumiseen. Jatkan ruokapäikyn pitämistä ja ruokien ylöskirjaamista, koska se on tällä hetkellä mulle luontevin tapa edetä. Kerkesin oppia sen kahdessa viikossa hyvin. Ja tosiaan aion jatkaa ketoilua, koska siitä tulee mulle hyvä olo. Eli Atkins sitten tavallaan saa jäädä... En aio siirtyä minkäänlaiseen ylläpito- tai muuhunkaan vaiheeseen niin kauan kuin tää nykyinen systeemi tuntuu hyvältä. Nyt voin ehkä ruveta ottamaan mukaan vähän enemmän ruokaaineita, yritin kuitenkin pysyä Atkinsin listassa tän induktion ajan parhaani mukaan.
Ja no sitten siihen parhaaseen osuuteen, tuloksiin! En ala kieltämään, ettenkö tekisi tätä hyvän olon ja muun tällasen lisäksi myös ulkonäön takia. Tässä on nyt sitten kilo- ja senttikatsaus viimeiseltä kahdelta viikolta!
Paino: -4 kg
Rinnanympärys: -3 cm
Vyötärö: -6 cm
Mahapömppö: -3 cm
Lantio: - 2 cmMä olen niin ilonen mun hyvistä tuloksista!! Kiva nähdä ja huomata, että työ on tuottanut tulosta. Kävin tänään pitkästä aikaa shoppailemassa ja oli ihanaa kun vaatteet mahtui päälle!! Paidat näytti hyviltä kun maha on litistynyt ja housut meni jalkaan ja jopa kiinni! Tällaset tulokset antaa motivaatiota jatkaa. Tsemppiä teille muillekin!!!