karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-14 03:11:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 352 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 1318 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-11 09:23:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Huoh. Aamulla innolla rupesin punnitsemaan ja mittaamaan...

Paino -700 g
Maha"pömppö" +2 :shock:
Reidet +1 kumpikin

Muut mitat samat... Ei pidä luovuttaa eikä lannistua, tiedän, mutta... Olo tuntuu niin paljon hoikemmalta, että ajattelin että se ilman muuta näkyis mittanauhassakin!! Ei sitten näköjään.

Järjellä jos ajattelen, niin induktiota takana vasta kaksi päivää. Varmaankin mittaan lauantaina uudestaan, kun on menny viikko induktiota. Yritän hokea itselleni, että ei ne mitat ole ainoa tie onneen, pitäis iloita siitä että on hyvä olo ja mieliteot poissa ja niin edelleen. Saattaahan tuohon tulokseen vaikuttaa monikin asia, viime yö meni vaan neljän tunnin unilla ja oon ihan tajuttoman väsynyt! Nukkua pitäisi, tiedän. Noh, en aio luovuttaa, jatkan samalla tavalla ja viikon päästä jos ei ole mitään tapahtunut, niin katson sitten mitä muutan. Pikkusen kyllä masentaa :?

ViestiLähetetty: 2011-07-12 08:21:18 
Poissa
Karpihko
Karpihko

Pyöris aloitti eilen.

Laittelen systeemit ylös ja yritän pitää blogia tuolla kultakalojen puolella. Tervetuloa sinne katsomaan ja kommentoimaan. Täällä palstalla ei viitti paljon huudella, kun toi besserwisser/VT/"out put-in put"-mafia tulee ja torppaa kaiken keskustelun ketjusta toiseen....

http://karppaus.info/kultakalat/blogi.php?id=2846 kultakaloille....

ViestiLähetetty: 2011-07-12 10:21:46 
Poissa
sintti
sintti

Maatiaiskissa aloitti sunnuntaina ja hyvin on mennyt! Ei hiilarihimoja mutta varmaan johtuu siitä että aloitin aiemmin vähentämällä hiilarit 20-80g. Nyt on vyötäröltä lähtenyt senttejä taas lisää! :)
Oletteko laskeneet kaloreita ja mikä olisi hyvä määrä? Itse täysimetän ja koomakulutukseni on arvion mukaan 2346kcal.
Onko muilla ollut päänsärkyjä? Itselläni on ollut nyt eilen ja tänään (tänään päivä 3)

ViestiLähetetty: 2011-07-12 11:54:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mä alotin siis lauantaina ja mulla oli pientä päänsärkyä (sellasta jännää jomotusta) sunnuntaina ja maanantaina. Tänään ei ole tuntunut mitään! Nyt on vaan hyvä olo :) Tää tuntuu nyt jotenkin helpommalta kun ikinä aikasemmin, siis karppaaminen. Aikasemmin on aina jossain vaiheessa tullut joku himo karkkiin tai pullaan tai johonkin. Nyt ei mitään. Mä olen sitten ilmeisesti niitä, jotka tulee hyvin/parhaiten toimeen alle 20 HH! Ei ole ollut mitään mielitekoja, aikaisemmin - siis vaikka olenkin karpannut mutta reilummilla hiilillä - jokaisen jädekioskin tai karkkihyllyn ohittaminen on ollut tuskaa... Nyt mä en edes ajattele asiaa. Hassua!

Parina viime päivänä on ollu ihmeellistä huomata, että päivällä ei ole nälkä. Ei sitten oleenkaan. Sitten syön illalla ja sitten kun olen syönyt, siitä tunti tai pari ja SITTEN tulee nälkä! Ei sellanen kurniva hiilarinälkä, mutta sellanen olo että pitäis saada jotain ruokaa. Täytynee siis alkaa pakottaa itsensä syömään päivälläkin vaikkei olis nälkä...

Mulla kalorit meinaa karata koko ajan liian ylös... Laskin koomakulutuksen laskurilla ja se oli jotain 1650. Viimesen kolmen päivän kalorit on poikkeuksetta ollu yli 2000, välillä reilustikin! Ja itse asiassa ennen kun alotin induktion, huomasin että kalorit oli joinain päivinä jopa yli 3000 :shock: Niin että siihen nähden parannusta!! :D Mä ajattelin, että en nyt aluksi kiinnittäisi kaloreihin niin paljon huomiota. Sitten jos pariin viikkoon ei mitään tapahdu, siis mittojen suhteen, niin sitten vois vähän ruveta tarkkaileen. Kokeilen nyt ensin tällain "omalla painollaan".

ViestiLähetetty: 2011-07-12 16:01:44 
Poissa
Karpihko
Karpihko

ihme juttu, oon syönyt kolme kertaa päivässä jo vuosia.
Tänään kun tulin töistä neljän maissa kotiin, niin suurin piirtein juosten jääkaapille hakemaan välipalaa :shock:
Välipalaksi vetelin sitten eiliset jauhelihan loput, oltermannia ja majoneesia, mukillinen kahvia ja kaksi pienen pientä mansikkaa (ei siis edes yhteensä normi puutarhamansikan kokoiset)

no nyt on sitten kaloreita tälle päivälle 1528 kasassa jo ennen päivällistä.
Makrot tähän asti:
rasva 137gr
protsku 69gr
HH 4gr

ViestiLähetetty: 2011-07-14 23:27:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Jännä juttu, mulla on menny ihan toisinpäin! Ei meinaa muistaa syödä kun ei ole nälkää eikä mielitekoja. Noh, ei pidä valittaa...

Nimittäin, pakko oli tänä aamuna tehdä pieni väliaikamittaus ja meinasin oikeesti purskahtaa itkun ilosta!! -4 cm sekä vyötäröltä että tämän "mahapömpön" kohdalta!! Aina mulle on tullu karppaamisesta hyvä olo, mutta ihanaa että se vihdoin näkyy mitoissakin!! :mrgreen:

Ja tää on mulle edelleen helppoa. Ei mitään särkyjä tai huonoa oloa tai mitään, vaan kaikki menee mahtavasti ja on hyvä olo! 5 päivää takana ja loppuelämä edessä :smt049

ViestiLähetetty: 2011-07-15 07:35:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Meillä ollu netti poikki.
Ja se menee uudelleen parin päivän päästä ja aukeaa vasta sitten kun saadaan uuden operaattorin netti toimimaan.
Liityn kultakaloihin vasta sitten.

MInulla mennyt hyvin. Mieliteot pysyny poissa ja en ole laskenut kaloreita. Ihan vaan syöny mahaa täyteen, mutta pyrkinyt pitämään kerrat kolmessa.
Yhesti sissiin pitänyt ottaa välipala.

Eilen söin vain kahdesti, mutta ateriat oli isompia.

MInulla se vaan turvottaa silti?
Olen punninnut nyt iltapainosta, koska se kertoo paremmin laskun??
Tippunut sellasta 100-300 jopa 400g päivässä.
Nyt vähän hitaammin.

Olen aina ollut sellanen aamuturvotus ja VHHlla se on huomattavasti vähäisempää. Mutta silti. Saattaa paino olla aamulla jopa 700g enemmän kuin päivällä!!??

Paino ollu parhaimmillaan jopa 85 alkuinen. Mutta vain hetken :mrgreen:
Jospa se sinne on menossa...

Mutta olen kyllä tähän induktioon tyytyväinen koska en ole ollut nälissään.
Ja en usko, etä kaikki on nestettä.
Senteissä on onneksi näkynyt myös.
Nyt rupeen lisään kasvista enemmän.

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-07-18 10:34:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kolmatta päivää tiukistellen :) Hiilarit alle 20g/pv, ateriakertoja 3, mukaanlukien aamukahvi. Nyt hiukan jomottais päätä, mutta muuten hyvä olo. Eiköhän tuo hedarikin hellitä, kunhan saa tankattua kunnolla, kohta 1,5l vettä mennyt. Kävin jopa aamusta noin 3,5 kilsan kävelylenkilläkin. Kokeilin hölkkäämistäkin, enkä ollut uskoa jalkojani, en muista koska olisin viimeksi jaksanut hölkätä sata metriä :D Eilen pojan kanssa 10km kevyt pyörälenkki.
Kalorilaskuri.fi:n mukaan tähän mennessä päivää 1175 kcal, 57g proteiinia, hiilareita 11 ja rasvaa 101g. Sama laskuri väittää myös tuon 45min lenkin kanssa kulutuksekseni 2024 kcal.... Normi päivä näin kesälomalla kun ei juuri sisällä turhaa hikoilua, ensi viikolla jatkuva duuni onkin sitten eri juttu, hikoilla saa kuin pieni sika, kun siivoaa toisten huusholleissa.

http://koukuttunut.blogspot.com

ViestiLähetetty: 2011-07-18 10:39:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienoa.

Minulla pysähtyi putoaminen ja pysynyt nyt monta päivää samassa. MInulla tuli heti otettua överit maitotuotteiden kanssa.
Kermaa ja tuorejuustoa ja smetanaa :roll:
No tärkein, että ei nouse :)
Ajattelin palata vähän taakse päin ja olla pari päivää taas induktiolla.

ViestiLähetetty: 2011-07-18 10:55:54 
Poissa
Karpihko
Karpihko

8. päivä menossa.
Mökiltä tämä alkuviikko ainakin etänä, kun lupasivat niin hyvää ilmaa.
Kiva Ronja-Aliisa, että nettis taas toimii, mun induktio ohjeet kun on kaapattu suoraan sulta.

Vaikka en tiedä voiko tässä paljon enää induktiosta puhua, mansikkaa ja mustikkaa metsä piukassa. Polunvarresta olen aina kaapannut muutaman suuhuni. Mutta en ehkä desiä enempää päivä. Ja jos noita molempia söisi sen desin, niin hiilareita (kultakalojen mukaan) tulis yhteensä 8 gr. (ja uskon vielä, että tuossa metsämansikassa on vähemmän sokereita, kuin kultakalojen mansikassa, joka on siis jalostettu puutarhamansikka)

Näillä mennään. Stressata ei ole tarvinnut, kun ei täällä mökillä ole ruokavaakaa, eikä sen puoleen henkilövaakaa eikä mittanauhaakaan. Tänään käyn kotona, ja jos muistan, käyn vaa'alla ja koitan tuota pömppöä myös mittanauhalla.

ViestiLähetetty: 2011-07-18 10:58:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu ei ressata!
Minä huomasin sellasen asian, että pömppö kumpu on mataloitunut kun makaan selälläni.
Eli ilmeisesti ontelorasva on vähentynyt.
Mahaläskit on minuts yhä samat.
Mutta se kait on tärkein, että ne katoaa sieltä maksan ympäriltä.

ViestiLähetetty: 2011-07-18 15:53:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mulla on nyt viikko ja 1½ päivää induktiota takana. Hyvältä tuntuu!! Oon huomannut, että alkaa olla jo helpompi keksiä sellasta ruokaa missä ei ole hiilaria, eli tää induktio oli tosi hyvä juttu! Hiilaritietoisuus lisääntyy, ja sit jos jossain vaiheessa alkaa hölläämään hiilarirajaa, niin on varmasti paljon helpompi laittaa ruokaa!

Tosin, musta nyt melko vahvasti tuntuu etten ole kahteen viikkoon lopettamassa. Mulle taitaa sopia tosi hyvin matalat hiilarit. Ainoa mikä mua vähän huolettaa, on koulun alku... En vaan tule täyteen amican pöperöillä, vaikka yrittäisinkin syödä salaattia ja lihat lihavaihtoehdosta. Jotain evästä ehkä pitäis ottaa, mutta kaikki mitä mä keksin vaatis kylmäsäilytyksen! Juuri muistin, että tähän mun karppaus keväällä romahti... Koulussa oli pakko syödä jotain ja sit oli koko ajan hirvee nälkä ja sit ahdoin pullaa ja karkkia. En halua sitä takaisin! Yks vaihtoehto kai olis, että söis aamulla niin reilusti että koulupäivän päsrjäis syömättä... Sekään ei sinänsä houkuttele, kun mitäs sit kun tuleekin nälkä. Pullat vaan huutelee.

Tähän viikkoon on mahtunu paljon kaikenlaista, oon ollut kaverin ulkomailtavastaanottajaisissa, joissa kaikki muut joi paitsi minä. Kävin leffassa, jonne normisti oon raahannu jonkun parin kilon karkkisäkin. Kävin myös treffeillä, oltiin terassilla, missä nyt se normaali ajanviete on tietysti juoda.

Nyt ensimmäisissä en juonut muuta kun pepsi maxia ja toisessa tapauksessa en ottanut mitään evästä - paitsi pepsi maxia. Kolmannessa tapauksessa kyllä join, mutta pepsi maxia... Hyvin pärjäsin! Tosin pitää kai alkaa kohta joku pepsi max - vierotus!

Mutta siis hyvin menee :) En voi tajuta, miten en oo aikasemmin muka "pystynyt" tähän!

ViestiLähetetty: 2011-07-18 19:28:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hyvä näläntorjunta-ase, PÄHKINÄT :D Niitä kun pidät mukana niin ei sorru pulliin ja muihin höttöihin. Henk.koht herkkua on macadamiat, mantelit ja parapähkinät...myös hasselit kuorittuina menee (kuoret aiheuttaa kutinaa suussa ja nielussa)

ViestiLähetetty: 2011-07-23 13:31:26 
Poissa
Karpihko
Karpihko

toimii!

10 päivän induktio Atkinsin aikaisemmilla ohjeilla (Ronja-Aliisalta kopioituna)
miinusta 3 kiloa ja senteissä 5-6 senttiä.

Hiilarit alkupäivinä nollassa, rasvaa todella paljon, proteiini normaalissa.

g kcal rasva prot hh energia-%
1016 1931 174 80 4

ViestiLähetetty: 2011-07-24 22:10:12 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Minulla olis nyt sitten induktio "lusittu"! Lusittu ja lusittu, nautintoahan tää on ollut... Eli eilen lauantaina tuli kaksi viikkoa täyteen. Tosin kävi vähän niin, että sairastuin tiistaina ja meni sitten vähän enemmillä hiilareilla siinä muutama päivä. Yritin lohduttaa sairasta itseäni suklaajälkiruuilla :mrgreen: Viikon keskimääräisiksi hiilareiksi tuli 22 HH / päivä, eli siinä oli muutama päivä kun oli lähellä kolmeakymppiä ja muutama päivä kun oli alle 20. Ja ei ne ruuat nyt sit tosiaan ollu ihan induktioruokia, tuli syötyä jotain mustikoita ja sit tosiaan kai yks jädepuikko ja suklaata ja tällasta. Jostain syystä olen kuitenkin pysynyt koko ajan ketoosissa, ainakin tikkujen mukaan.

No mutta en mä sitä oikeestaan harmittele, kerkesin noudattaa "täyttä" induktiota 10 päivää ja sitten nää neljä viimestä päivää vähän sinne päin. Opin näiden kahden viikon aikana ihan hirveästi itsestäni ja syömisestäni ja ruuasta ja karppaamisesta ja kaikesta. Opin mitä kaikkea voin syödä ja mitä en, tai no en nyt vieläkään osaa luetella mitään listaa, mutta oon jo parempi siinä kuin aikasemmin. Osaan nyt kokata itelleni maistuvaa ruokaa ja se tuntuu helpommalta kuin aikasemmin. Mun jatkuva nälkä ja makeanhimo on mennyttä, tänäänkin pystyin kauppajonossa seisoessani tunteitta tarkastelemaan karkkihyllyä ja muistelemaan aikoja VAIN kaksi viikkoa sitten, kun en ois pystynyt ohittamaan sitä hyllyä. Nyt ei tosiaan tuntunut miltään. Yksikään Mars tai Fazerin sininen tai Kismet ei mulle sieltä huudellut että "Muistatkos miltä minä maistuin suussasi", kuten on aina ennen käynyt.

Olen myös oppinut punnitsemaan ruokani ja sitä kautta arvioimaan paljon paremmin paljonko todellisuudessa syön! Sekin on ollut ongelma, että olen arvioinut kaiken ruokani yleensä alakanttiin. Nyt kirjoitan asioita ylös ja opin samalla koko ajan lisää. En aio lopettaa tähän induktion loppumiseen. Jatkan ruokapäikyn pitämistä ja ruokien ylöskirjaamista, koska se on tällä hetkellä mulle luontevin tapa edetä. Kerkesin oppia sen kahdessa viikossa hyvin. Ja tosiaan aion jatkaa ketoilua, koska siitä tulee mulle hyvä olo. Eli Atkins sitten tavallaan saa jäädä... En aio siirtyä minkäänlaiseen ylläpito- tai muuhunkaan vaiheeseen niin kauan kuin tää nykyinen systeemi tuntuu hyvältä. Nyt voin ehkä ruveta ottamaan mukaan vähän enemmän ruokaaineita, yritin kuitenkin pysyä Atkinsin listassa tän induktion ajan parhaani mukaan.

Ja no sitten siihen parhaaseen osuuteen, tuloksiin! En ala kieltämään, ettenkö tekisi tätä hyvän olon ja muun tällasen lisäksi myös ulkonäön takia. Tässä on nyt sitten kilo- ja senttikatsaus viimeiseltä kahdelta viikolta!

Paino: -4 kg
Rinnanympärys: -3 cm
Vyötärö: -6 cm
Mahapömppö: -3 cm
Lantio: - 2 cm

Mä olen niin ilonen mun hyvistä tuloksista!! Kiva nähdä ja huomata, että työ on tuottanut tulosta. Kävin tänään pitkästä aikaa shoppailemassa ja oli ihanaa kun vaatteet mahtui päälle!! Paidat näytti hyviltä kun maha on litistynyt ja housut meni jalkaan ja jopa kiinni! Tällaset tulokset antaa motivaatiota jatkaa. Tsemppiä teille muillekin!!!

ViestiLähetetty: 2011-08-18 18:03:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Olen tässä mietiskellyt, että mun täytyy varmaan myös aloittaa induktio, jotta painon suhteen tapahtuisi jotain. Olen rentokarppaillut kesän alusta lähtien, alkuun punnitsin ruokia ja laskeskelin makroja, mutta nyt pariin kuukauteen en ole puntaroinut enkä laskenut mitään. Ihan mutu-tuntumalla arvioisin, että päivittäiset hiilarit ovat pyörineet siinä 30 g:n hujakoilla, rasvaa ja prodea on mennyt runsaasti (prodea ehkä liikaakin..?). Paino on koko ajan laskenut tuskastuttavan hitaasti, mutta laskenut kuitenkin. Nälänhallintakaan ei pelaa ihan niin hyvin kuin toivoisin sen pelittävän, ja nyt viimeisen viikon ajan olen tuntenut oloni ärsyttävän pöhöttyneeksi. Eli jotain pitää ruokavaliossani nyt säätää. Painoa kun pitäisi kuitenkin saada vielä semmoiset viitisentoista kiloa pois. Tällä nykytyylillä voin jatkaa sitten, kun olen saavuttanut tavoitteeni tai ainakin lähellä sitä.

Vuonna 2004 kun karppasin ekan kerran, olin tiukalla induktiolla ja olin ketoosissa, ja silloin paino laski hyvin eikä nälkää tuntunut, ja se oli ihanaa. Ongelmaksi muodostui vain se, että söin aina samoja ruokia ja kyllästyin, jolloin palasin taas hiilarimaahan. Silloin vein induktion myös ehkä vähän liian pitkälle, sillä kitkuttelin viikkokausia reilusti alle 20 g:n hiilillä, enkä Atkinsin ohjeista poiketen nostanut niitä yhtään. Nyt olis tarkoitus aloittaa uudestaan induktiolla, mutta kiinnittää enemmän huomiota monipuoliseen ruokaan, ja seurata tarkemmin ohjeita. Tri Atkinsin uusin painonpudotusohjelma-kirja on hommattuna ja puoliksi luettukin, viikonloppuna luen sen loppuun ja ensi viikon alusta alkaa tarkempi syömisten analysointi. Toivottavasti tästä olisi nyt apua!

ViestiLähetetty: 2011-08-18 18:16:00 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Salubele kirjoitti:
Olen tässä mietiskellyt, että mun täytyy varmaan myös aloittaa induktio, jotta painon suhteen tapahtuisi jotain. Olen rentokarppaillut kesän alusta lähtien, alkuun punnitsin ruokia ja laskeskelin makroja, mutta nyt pariin kuukauteen en ole puntaroinut enkä laskenut mitään. Ihan mutu-tuntumalla arvioisin, että päivittäiset hiilarit ovat pyörineet siinä 30 g:n hujakoilla, rasvaa ja prodea on mennyt runsaasti (prodea ehkä liikaakin..?). Paino on koko ajan laskenut tuskastuttavan hitaasti, mutta laskenut kuitenkin. Nälänhallintakaan ei pelaa ihan niin hyvin kuin toivoisin sen pelittävän, ja nyt viimeisen viikon ajan olen tuntenut oloni ärsyttävän pöhöttyneeksi. Eli jotain pitää ruokavaliossani nyt säätää. Painoa kun pitäisi kuitenkin saada vielä semmoiset viitisentoista kiloa pois. Tällä nykytyylillä voin jatkaa sitten, kun olen saavuttanut tavoitteeni tai ainakin lähellä sitä.

Toi oli kyllä melkein kuin miun itteni ajattelemaa. Itekin nykytyyliin sinällään tyytyväinen, mutta tuskastuttavan hiasta on painon tippuminen. Itekin miettiny kovasti induktiota, mutta jotenkin en vain saa kiinni. Nyt pitäs vaan itelleen kirjoittaa jääkaapin oveen lista mitä saa syödä milläkin aterialla, koska miulla on se vika, että mie en enää keksi mitä mie söisin. Kesä on menny tähän asti ihan jees, mutta on sattunu pari repsahdusta, joitten seurauksena nyt on tosi tukalan turvonnut olo ja painokaan ei nyt ole sitten laskenut sitäkään vähää.
Toivon kovasti et siulla induktio auttaa, ite koitan saada itelleni taas jälleen kerran iskostettuu mieleen mitähän se nyt tarkoittikaan sitten ruokien suhteen. Itse kun en siis ollenkaa ole laskeskellut makroja koko aikana mitä karppaillu ja tunnen olevani tällä hetkellä todella pihalla kaikesta.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-08-19 03:00:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä menen nyt tuolla Protein Powerin mukaan. Ja saisin syödä 30g hiilaria.
Mutta koska en vedä partista, niin ei ne hevillä nouse :mrgreen:
Tänäänkin vain 24g.

Minun ehkä pahin induktio mokani on se, että teen induktiota parisen viikkoa ja paino putoaa ja sitten vaan alan löysäileen. Vedän partista ja pähkinöitä ja kahvia muulloin kuin aterioilla. Pudotus pysähtyy ja jatkan tätä viikkoja ja sitten aloitan taas induktion :roll:
Pitäs jatkaa tasaseen tahtiin!!!

ViestiLähetetty: 2011-08-19 05:29:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

^ Mulla on myös tuo Protein power, mutta en ole sitäkään lukenut vasta kuin alle puolen välin. On tässä näitä kirjoja useampikin "työn alla" yhtäaikaa. 8) Mä vielä haen omaa karppauslinjaani. PP:ssa on paljon fiksua juttua, mutta se sisältää sen verran paljon laskemista (jota inhoan), etten ole vielä jaksanut tarkemmin perehtyä siihen. Ehkä jossain vaiheessa. Olen myös kiinnostunut warrior-tyyppisestä syömisestä, tai ainakin haluaisin jossain vaiheessa kokeilla sitä. Tosin sen aika ei ole vielä. Ensin pitää opetella nälänhallintaa muilla keinoin, mulla kun on BED ja bulimiataustaa kuitenkin.

ViestiLähetetty: 2011-08-19 05:49:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siinä on kova laskeminen sen rasvattoman painon kanssa. Mutta tuolla ketjussa Riekko on laittanut ohjeet
viewtopic.php?f=41&t=56475&start=30

Mutta muuten ei niin hirveesti minusta sitä laskemista ole. Huolehditaan minimi prodet.

Minulla on kyllä opettelua, koska en halua syödä myöskään liikaa! Pyrin pitämään siinä 35g per ateria. Ja jos en laske, niin mulla menee helposti 60g!??

Hiilarit taas pysyy ihan itsestään 15-25. Joten minä lasken proteiineja tällä hetkellä :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 352 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 1318 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00