nyt on 11 pvä atkinsilla. karppailin tossa keväällä muutaman kuukauden, ja sit tuli kesä ja italia ja pastat ja ... kyl te tiedätte..! Häät lähestyy ensi vuonna, ja tiputettavaaa olis 70kg->60kg. nyt tänä aamuna tapahtu jotain aivan käsittämätöntä! oon ollu eiliseen aamuun kokoajan 68kg painossa, ja äsken kävin vaa`alla ja se näytti 66kg?? miten voi olla mahdollista... mutta otan tän tiedon tietenkin positiivisena joskin hämmentyneenä vastaan! eli: oon tiputtanu 11pvässä 4kg, vaikka oon normaalipainossa.. ja 11pvä sisään mahtuu yks ilta jossa join puol pulloa punkkua

varmaan osa näistä kiloista on nesteitä yms mutta hitsin tyytyväinen oon silti!
nyt tuntuu etten uskalla nostaa hiilareita, kun tahti on näin hyvä.. voi olla että vedän induktiolla tohon 60kg asti, ku tää näyttäis menevän päivä päivältä paremmin

alku oli tosi hankalaa, kun keväällä tiputin ensin painoa nutraamalla, ja siinä lähti ekalla viikolla 4kg. atkinsilla mul lähti ekalla viikolla 1-1,5kg. Sekin on tietysti paljon, mutta kun olin odottanut samaa kuin nutraamisella.. ja kaikki puhu kokoajan että ekalla viikolla lähtee eniten.. mulla se sit näyttäs olevan toka viikko ku lähtee eniten! (olo 100xterveempi ku nutraamisella, jossa sain rytmihäiriöitä yms, yök!)