| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Atkinsista blogilla VHH-123 https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=69&t=42647 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | karada [ 2009-09-14 16:26:10 ] |
| Viestin otsikko: | Atkinsista blogilla VHH-123 |
Hei, laitan tähän ketjuun blogaamani Atkins-aiheiset jutut, päivittäen tätä aina kun tulee uusia. Tässä alla juttujen otsikot linkkeineen. Seuraavaksi ilmestyy käännös Larry Kingin haastattelusta Atkinsin kanssa vuodelta 2003. Atkinsin dieetti http://vhh-123.blogspot.com/2009/04/robert-c-atkins.html Atkinsin induktio http://vhh-123.blogspot.com/2009/07/atkinsin-induktio.html Robert C Atkins http://vhh-123.blogspot.com/2009/09/robert-c-atkins.html |
|
| Julkaisija: | suopursu [ 2009-09-14 21:28:19 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Kiitos taas upeasta työstäsi, karada! Mahtavaa että jotkut jaksavat puurtaa toistenkin eteen.
|
|
| Julkaisija: | karada [ 2009-09-14 22:16:19 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Varsågoda |
|
| Julkaisija: | KuPa [ 2009-09-14 23:57:33 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Karada rocks! Siis kiitos, sitä tarkoitin. |
|
| Julkaisija: | KristiinaK [ 2009-09-15 06:01:34 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Hyvä Karada, tulee näitäkin taas luettua ja uusillekin asiaa...
|
|
| Julkaisija: | karada [ 2009-09-26 20:25:40 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Amerikkalainen TV-ikoni Larry King haastatteli Robert Atkinsia ohjelmassaan Larry King Live tammikuussa 2003. Lue Atkinsin haastattelu alla olevasta linkistä! Suomennettuna siellä kokonaisuudessaan - kaikki 18 sivua! Hyviä lukuhetkiä! http://vhh-123.blogspot.com/2009/09/atkins-larry-king-show-612003.html |
|
| Julkaisija: | haili [ 2009-09-26 21:33:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Loppukommentti RCA:lta oli lupaava. "ja se johtuu takuuvarmasti hiilihydraateista..." No mitäs sitä joka ainoaa metabolian oppikirjaa vastaan tappelemaan. Noinhan se on tismallisesti sanottu joka ainoassa. Ei RCA keksinyt mitään uutta, hän vaan toi sen julki ajankohtana, joka ei ollut ihan paras sen julkituomiseen. Harmi sinänsä, että me maallikot luemme noita metabolian oppikirjoja, eikä oikeat vaikuttajat. Siis tottakai kaikki kunnia cardiologi Atkinsille. Harmi, että johtoporras on edelleen suljettu kammioonsa. Kuten yliopistollisten sairaaloiden johtavat lääkärit tai muut ihan pikkuisessa yhteiskunnalliseesa asemassa olevat henkilöt. No onneksi me voimme aina irvaillen naureskella heidän päättömille ajatuksilleen. Mitä se silti vaikuttaa. Ei mitään, kunnes joku iso pomo saa herätyksen. Atkins oli tosi iso juttu aikoinaan ja varsinkin yhdysvalloissa ja missä on maailman läskein kansa? Eli ei mitään vaikutusta yhteiskunnallisella tasolla. Me pyöritellään nappikauppaa edelleen. Kaikki kunnia Karadalle. Loistavaa työtä. Jaksatko vaan kuinka pitkään? Toivottavasti. Isot propsit täältä. |
|
| Julkaisija: | karada [ 2009-09-26 22:22:40 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Tulin just iltalenkiltä niin jaksaa varmaan taas vähäsen... Ja tässä meikäläinen kirjoittaessa samalla oppii itsekin jotain - ainoa tapa millä melkein mitään jää mieleen |
|
| Julkaisija: | karada [ 2009-09-26 22:26:13 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Kiitos muuten haili kommentista |
|
| Julkaisija: | haili [ 2009-09-26 22:42:14 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Atkinsista blogilla VHH-123 |
Ollos hyvä. Mulla on tänään näemmä ollut tapana haastaa ihmisiä ajatteluun. Toki sinulla se on jo sisäsyntyistä, mutta joitakin asioita on vaan pakko painottaa vähän enemmän. Edelleen olen sitä mieltä, että tekemäsi työ atkinsin julkituomiseksi on aivan loistavaa. Keep up the good work. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|