Hei vaan, olen ihan uusi täällä ja juuri aloittanut elämäni ensimmäisen kerran Atkinsin. Omistan yhden Atkinsin kirjan, jonka olen kolunnut läpi ja tietoa olen myös hakenut netistä, täältähän sitä löytyy puoleen ja vastaan, eikä oikein tiedä mikä on totta ja mikä ei...
Minulla on nyt 7 pvä meneillään ja olo on nyt jotenkin heikko, tavallaan huimaava ehkä. Nyt ajattelinkin täältä tulla kyselemään, mitä mahdollisesti teen väärin, olen ollut tiukkana ja noudattanu mielestäni ainakin omistamani kirjan ohjeita hyvin, ainut mitä en ole vielä noudattanut on vitamiinipillereiden syönti, mitähän pitäisi ostella, suosituksia?
Laitan tähän nyt vaikka päivän ruokailuni, kertokaa jos siinä on jokin pielessä...
-Kuppi kahvia pienellä tilkalla maitoa seurana salaattia(5dl/vrk) ja 2 keitettyä kananmunaa.
-Kanankoipi parsakaalijuustogratiininkera (kasviksia 2,5dl/vrk, juustoa max 115g/vrk , sekä kermaa)
-Sitten saatan syödä vaikka savustettua lohta salaatin kera, jos päivän salaattiannosta on vielä jäljellä.
-iltapalaksi vaikka paistettuja kananmunia
-ja jos edelleen hiukoo, niin lihaa, kalaa, kanaa tai munaa...
-jos iskee makeannälkä, olen tehnyt kermavaahtoa, johon lisännyt sokeroimatonta kaakaojauhetta.
ja yli 2litraa vettä/vrk
Tälläinen on ruokalistani päivästä toiseen, vaihdellen lihalla, kanalla ja kalalla, sekä erilaisilla kasviksilla ja juustoilla...Syönkö oikein, jos niin miksi huippaava olo???
Kaipaisin kyllä jo kovin jotakin vaihtelua, mutta en oikein tiedä mitä uskaltaisin syödä, jos syön enemmän hiilareita, niin enhän silloin enään ole Atkinsilla vaan vain vhh:lla?
pelottaa kyllä nää kaikki netistä löytämäni jutut, että kun noudattaa Atkinsia pilkulleen, niin mitä kaikkea ihmisille on tapahtunut...
olen nyt laihtunut yli 3kg, joten uskoisin olevani jo ketoosissa, mutta mitä pitäsi syödä, että tulisi parempi olo..
Ja kuuluuko Atkinsissa nyt noudattaa tätä niiiiin kauan, kunnes haluaa, minulla on ylipainoa useita kymmeniä kiloja...vai pitääkö 2vkon jälkeen jo lisätä hiilareita???