Proteiinia on hyvä vetää n.1-1,5g/painokilo/vrk. Ylimäärä juustoa tms proteiiniruokaa tuo kans kroppaan glukoosia, kun ylimäärä prodesta glukoosiksi muutetaan. Ja kalliiksikin se tulee. Eli kiinnitä huomiota rasvan saantiin proden ohella, niin ei tule "himotuksia".
Saat muuten kivan ummetuksen tuolla juuston syönnillä.

No et välttis, mulle tulis ainaki.
Toisaalta se atkinsin ohje oikeastaan lähtee siitä, et kroppa säätelee itsekseen sen proden sopivan määrän, ni ei sitä nyt pakko oo rajoittaa, mutta onhan se aikamoinen energiapommi, kun jo nuo juustot tekee pelkästään vuorokaudessa seuraavaa noin: Oletin et sitä auraa meni n.75g.
Rasvat:99g
Prodet:99g
Hh: 0
Energia: 1280 cal.
Mutta jos sä jatkat ja tää pitää sut oikealla tiellä, niin anna mennä vaan. Moni täällä kyllä raportoi, et juustot ja runsaat maitotuotteet jumittavat. Mut kaikille se ei sitä tee.
www.fineli.fi on kätevä ruokakoritoiminto. ja ruokakulmassa on kans.