karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 04:58:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Argh!
ViestiLähetetty: 2011-02-10 07:44:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-26 07:18:39
Viestit: 284
Jaa-a mikähän tässä mättää. #-o

Induktio ja ketoosi ollut päällä, neljäs viikko menossa. Mitään muutoksia ei safkoissa ole, kaloreita n. 1800, hiilarit 15-25g, rasvat n. 150 ja proteiinit n. 70g. Tikkujen mukaan olen heikossa ketoosissa edelleen vaikka hiilet nyt parina päivänä oli n. 28g.

Paino on tasaisesti laskenut koko alkuvuoden n. 800-900g/vk. Nyt sit tää viikko on ollut ylöspäin menoa. Nestettähän se kait vaan on, mutta kun oon jo mummotautinen, ei menkkaturvotuksistakaan ole kyse.. Liikuntaa en ole radikaalisti lisännyt (ens viikolla alkaa punttisalitreenit vapailla painoilla).

Saahan se painon lasku pysähtyä kun olen päässyt normaalipainon sisälle, mutta että alkaa taas nousta, argh :twisted:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Argh !
ViestiLähetetty: 2011-02-10 17:05:22 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-01-11 17:11:22
Viestit: 25
Miten tutulta kuulostikin. Olen aloittanut n.kuukausi sitten ja parina ekaviikkona paino laski 2.7 kg. Ja sitten paino pysyy sitkeästi paikallaan. Ketoosissa minäkin, hiilarit n.30hh/vuorokausi ja rasvat n.120g ja protskut 60-85g . Kaloreita menee n.1600 tai hiukan yli. Eli miinusksilla mennään. Miksi painonlasku toppasi ? Tiedän alkuun lähteneen nesteitä, mutta luulis et edes jotain pientä pudotusta tulevan. Jouduin alkuun tekeen töitä, että sain edes tuon verran kaloreita menemään. Ei siis ollut nälkä ollenkaan. En ole laihduttanut muutamaan vuoteen, joten takana ei ole kituilua. Muutamia vuosia sitten laihdutin tavis menetelmin (laskemalla kaloreita ym, ) ja silloin paino tippui tolla kalorimäärällä 0.5kg viikko. Tosin ajan kanssa kaikki tuli takas. Vinkkejä siis täälläkin kaivataan.

_________________
[/url][url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wesFpm9/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Argh!
ViestiLähetetty: 2011-02-10 18:40:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-06-28 15:40:26
Viestit: 123
Heippa, täällä yksi jo mummotaudit ylittänyt myös. Paino lähti ensin helposti 2 kiloa, sitten pyssäs, nyt olen karppaillut jo reilu puolivuotta (n. 4kg yht) ja päässyt ihannepainooni, siis omasta mielestä.Mutta mulla on ollut nämä terveysvaikutukset niin suuret, että toi paino on jäänyt sivuseikaksi, kerrottakoon, että olen liikuntavammainen, eli en paljoa lenkkeile, tosi pientä fyysistä rasitetta toki päivittäin.Verenpainelääkkeet pois, paine aivan kuin nuorella tytöllä, sydän pysynyt ilman rytmihäiriöitä, eli beetasalpaajat pois Nexium, happosalpaaja,(pahoja kouristuksia, ja huono olo) lääkkeitä olin syönyt vuositolkulla. Ei ole tarvinnut paljonkaan( kuin aivan alussa) hiilareita, kuin muutakaan miettiä. Olo mahdottoman hyvä ja herkkuja saa syödä, kuin mahtavia liha-kala päivällisillä, välillä puna-valkoviinilasin kera, nyt odottaa pähkinät, juustopalat ja viellä yksi mandariini.Siis tsemppiä sulle,älä lannistu, tämä on mahtavaa, sitten on viellä noi Mirkat, Elsit, snowgordit ym, ym jotka neuvovat auliisti,heitä kannattaa kuunnella, viellä heille KIITOKSET omasta alkuun pääsemiseksi .Sitten on hyvä hankkia jokin kirja, itse olen ostanut, lainanut ison kasan, mitkä on itselle aktuellit kulloinkin.Olen myös muutaman ystävän saanut mukaan, hyvä minä. :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Argh!
ViestiLähetetty: 2011-02-11 07:48:18 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-12-30 09:28:10
Viestit: 32
Nestettä se on ja sen määrä vaihtelee monestakin syystä. Unenmääräkin vaikuttaa siihen ja moni moni muu asia. Ei noilla syömisillä lisärasvaa kerry.

Miksi muuten on paljon helpompi järkevästi ja rauhallisesti analysoida toisen tilannetta kuin omaa ja löytää asioille järkeenkäypä selitys ? #-o
Omalla kohdalla olen kans miettinyt ihan samoja asioita ja kun oma puntari näyttää joskus vähän enemmän kuin viimeksi niin päivähän on ihan pilalla :shock:

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)