Heippa, täällä yksi jo mummotaudit ylittänyt myös. Paino lähti ensin helposti 2 kiloa, sitten pyssäs, nyt olen karppaillut jo reilu puolivuotta (n. 4kg yht) ja päässyt ihannepainooni, siis omasta mielestä.Mutta mulla on ollut nämä terveysvaikutukset niin suuret, että toi paino on jäänyt sivuseikaksi, kerrottakoon, että olen liikuntavammainen, eli en paljoa lenkkeile, tosi pientä fyysistä rasitetta toki päivittäin.Verenpainelääkkeet pois, paine aivan kuin nuorella tytöllä, sydän pysynyt ilman rytmihäiriöitä, eli beetasalpaajat pois Nexium, happosalpaaja,(pahoja kouristuksia, ja huono olo) lääkkeitä olin syönyt vuositolkulla. Ei ole tarvinnut paljonkaan( kuin aivan alussa) hiilareita, kuin muutakaan miettiä. Olo mahdottoman hyvä ja herkkuja saa syödä, kuin mahtavia liha-kala päivällisillä, välillä puna-valkoviinilasin kera, nyt odottaa pähkinät, juustopalat ja viellä yksi mandariini.Siis tsemppiä sulle,älä lannistu, tämä on mahtavaa, sitten on viellä noi Mirkat, Elsit, snowgordit ym, ym jotka neuvovat auliisti,heitä kannattaa kuunnella, viellä heille KIITOKSET omasta alkuun pääsemiseksi .Sitten on hyvä hankkia jokin kirja, itse olen ostanut, lainanut ison kasan, mitkä on itselle aktuellit kulloinkin.Olen myös muutaman ystävän saanut mukaan, hyvä minä.
