karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

Huomenna alkaa!
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=69&t=61926
Sivu 1/1

Julkaisija:  Nagana [ 2012-04-24 19:26:12 ]
Viestin otsikko:  Huomenna alkaa!

Huh, olen 175 cm pitkä tyttönen, jolle on aivan liikaa kertynyt ylimääräistä hiilaria vyötärölle (n.104kg!)

Olen karppaillut jo noin vuoden verran, mutta en ihan tosissani, sillä välillä iskee sellaisia "hiilarikohtauksia", jolloin mätän leipää, pullaa, karkkia ja jäätelöä kitaani niin paljon, kun napa vetää ja vähän ylikin (Minulla on myös bulimia) No niin, nyt olen lopen kyllästynyt tähän mässäilyyn ja painon kanssa kamppailuun, että aioin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa atkinsin aloitusvaiheen huomenna.

Minulla on kirja aiheesta (uusin painonpudotusohjelma) ja olen lukenut sen läpikotaisin, mutta haluaisin silti kysellä, jos on jotain vinkkejä asiaan liittyen, esim: miten ruokavalio ei mene liian yksitoikkoiseksi, siis että en söisi joka aamu kananmunaa pekonilla yms...

Entä paljonko olette pudottaneet kiloja tuon kahden viikon aikana? Olisi vain mielenkiintoista tietää vähän lukuja ;).

Julkaisija:  jojoko [ 2012-04-24 19:33:46 ]
Viestin otsikko:  Re: Huomenna alkaa!

Moi, teepä foorumilta haku aamiai* niin löytyy paljon ketjuja, joissa on aamiaisideoita.

Julkaisija:  KristiinaK [ 2012-04-25 15:52:34 ]
Viestin otsikko:  Re: Huomenna alkaa!

Ei miula heti alussa mitää lähteny, turvotus kyllä väheni, ja senttejäki alko karista, mut paino alko putomaa vasta ajan päästä.

Julkaisija:  Oceanborn [ 2012-04-27 07:50:13 ]
Viestin otsikko:  Re: Huomenna alkaa!

Hei, kiva kun joku muukin aloittelee samaan aikaan kuin minä:)

Olen normipituinen normi-ikäinen työssäkäyvä äitisihminen, joka yrittää muutamaa rasvakiloa keskivartalolta sulatella. Aloitin karppaamisen vapaatytylillä pariviikkoa sitten vailla tietoa tästä foorumista tai mistään kirjoista kunnes eksyin tänne. Keskiviikkona aloitin induktion. Sen parin viikon aikana lähti 1,5 kg, nyt keskiviikosta lähtien lisäksi 1,4 kg eli kyllä tämä induktio pisti vauhtia rattaisiin.

Olen laiska rustaamaan ylös syömisiäni, mutta jos homma tuntuu lähtevän lapasesta pitänee harkita;) Sokeririippuvuus on ollut kova ja sukurasitteena diabetesta, itselläni ollut myös raskausdiabetes, joten on tähän ihan terveydellisetkin tarkoitusperät. Autoimmuunisairauksia itselläni on pari, katsotaan miten niiden kanssa käy:)


Tsemppiä:)

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/