karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 08:15:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-03-13 19:25:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-12 17:10:17
Viestit: 68
Paikkakunta: Kangasala
Moi! Tänään tulee täyteen kaksi viikkoa Atkinsin dieettiä ja aloitusvaiheen lopettajaiset huomenna ohjelmassa :D Painoa tippui viisi kiloa ja senttejä ympäri kehoa. Mieli on virkeä ja innostunut. Eniten kaipasin marjoja ja partajugua, mutta huomen aamulla aion saada niitä molempia. Onko ketään samassa vaiheessa eli siirtymässä jatkuvaan painonpudotustilaan? Itselläni on ohjenuorana kirja: Tri Atkinsin uusin painonpudotus-ohjelma. Lisäksi olen seikkaillut Atkinsin kotisivuilla etsimässä lisätietoja sekä lukemassa muiden kokemuksia ruokavaliosta. Hieman kyllä jännittää miten saan lisättyä uusia ruoka-aineita valiooni, mutta kyllä se varmasti kannattaa. Parasta on ollut nälättömyys, virkeys ja hoikentunut olemus. Tosin virkeyttä varmasti lisää se, että olen ottanut niitä ravintolisiä mitä Atkins on suositellutkin otettavaksi. Ainoa missä poikkean dieetissä on kahvi. Sitä en edes harkinnut lopettavani. Ainoastaan olen vähentänyt kahvin saantia, mutten kokonaan sitä lopettanut. Sokeria olen vältellyt kuin ruttoa ja makeutukseen olen käyttänyt steviaa. Miten muilla on mennyt? Kaipailen kokemuksia ja vertaistukea.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-03-13 23:10:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Olen ollut tuossa tilanteessa!
Mutta tulin vaan Zemppiä toivottaan!!
Kun täällä yleensä vaan itketään,niin ihana kuulla näin onnistunutta ja innostunutta!!
Itse koin ja koen karppauksen juuri noin :)
Minusta marjat ja jugu kuulostaa hyvältä lisähiilarilta.
Minulla se ei ainakaan laukaise mitään mässyä ja himoa!

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-03-24 18:57:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-12 17:10:17
Viestit: 68
Paikkakunta: Kangasala
Nyt olen melkein kaksi viikkoa elänyt hieman suuremmalla määrällä hiilihydraattia ja olo on edelleen pirteä. Olen lisännyt ruokavaliooni partajugua, marjoja, maitoa, enemmän avokadoa ja snadisti pähkinöitä. Lisäksi tilasin atkins välipalapatukoita (mainoksen uhriko?) joita olen syönyt yhden päivässä töissä kahvitunnilla. Ovat muuten aikas ihanan suklaisia 8) Harmillisesti paino on tasapainoillut samoissa lukemissa koko tän ajan. Ennen epätoivoa päätin kuitenkin mittailla ensin itseni, kuin vähentää hiilihydraatit alkulähteille. Onnekkaasti olen silti kutistunut kasaan :P , vaikka puntarin lukemista sitä ei olekkaan voinut havaita. Tosin tänään (viimeinkin!) vaaka oli notkahtanut alaspäin :smt041 , toivon että sama meno vaan jatkuu.. no niinpä tietysti, kukapa ei sitä toivoisi?
Kiitokset Ronja-Aliisa tsempistä, mukava kun rohkenit 'tunnustaa' atkins kokeilun :mrgreen: Vieläkö mahdat samoilla linjoilla olla, vaiko suuntaa vaihtanut?
Siitä olen kyllä ollut ihmeissäni, että olen päässyt 'eroon' hedelmistä. En nyt osaa sanoa onko se hyvä vai huono asia, mutta aikaisemmin olin oikea hedelmien suurkuluttaja. Mahtoikohan painoni isona pysymiseen olla yhtenä oleellisena syynä juurikin hedelmäsokerin liikasaanti? No, vitamiinit saan nyt kuitenkin laajalti purkista. Innolla eteenpäin, katson mihin mittoihin tässä vielä pääseekään. Niin ja positiivisena uutiskevennyksenä: anoppini vihdoin ymmärsi, että en syö sitä täyskäriä synttäreillä ja otti ja leipoi karpin mustikkamuffinseja minulle tarjottavaksi :wink: !


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-06-12 20:45:32 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Mieki alotin aikoinaa atkinsilla ja joo, kait sitä vieläki sillä on, joskin sovelletulla... en oo nyt ohjeita katellu, et mitä tää nykysin on...
Hedelmiä söin mieki enne karppausta aika paljonki, mut nykysin ei enää maistu... eikä nuo mehutkaa...

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)