karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

20g hh eikä paino tipu
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=69&t=64573
Sivu 1/1

Julkaisija:  fm5155 [ 2013-01-16 07:49:43 ]
Viestin otsikko:  20g hh eikä paino tipu

moi
mitä teen väärin ku paino ei tipu :twisted: ? syön 20g hiilareita päivässä.
ap: 3 kananmunaa . kahvia, kalaökjy
l:esim. 2tomaattia, kiinankaalta, kanaa
P: jotain lihaa ja vähän salattia, kurkkua ym

nyt olen kuitenkin aloittanut liikkumisen =D>

Julkaisija:  DameEdna [ 2013-01-16 07:56:38 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

No minä en ole mikään Atkins-asiantuntija mutta tiedäthän ettei se 20g hiilareita takaa mitään? Tarkkoja määriä, sun kulutusta ym. tietämättä..vähiltä näyttää syömiset? Rasva? Ihan näin heittona. Muut neuvokoot tarkemmin ;)

Julkaisija:  jazzhole [ 2013-01-16 08:44:28 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

-

Julkaisija:  fm5155 [ 2013-01-16 10:11:34 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

tänään lasken ravintosisällät siitä mitä syön. paljonko pitäisi saada proteiineja ja rasvoja päivässä?
käyn viikossa 2-3kertaa lenkillä ja 1 kerta ratsastamassa

Julkaisija:  wou [ 2013-01-16 10:44:43 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Ylipainoisilla paino tippuu nopeammin kuin normaalipainoisilla.

Itse olen normaalipainoinen ja proteiinia syön 1g-1.5g/painokilo ja rasvaa ainakin 100g. Hiilarit pidän alle 20g. Liikun päivittäin vähintään 30min.

Julkaisija:  fm5155 [ 2013-02-03 20:54:23 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

kun syö 50g hh/pv niin paino tippuu. ainakin nopeampaa kuin vähemmällä hiilarimäärällä.
liikuntakin melko paljon yleistyny. en tiedä johtuuko vhh:sta että tulee liikuntainnostus :D

Julkaisija:  Kirrimirri [ 2013-02-03 21:00:47 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Joillain paino tippuu alhaisemmilla hiilareilla paremmin ja joillain taas hieman korkeammilla määrillä. Yksilöitä ollaan ja jokaisen tulee etsiä itse se taso millä toimii.

Julkaisija:  Uljanov [ 2013-02-04 17:09:52 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Pitää syödä vähän vähemmän. Kun syö sen mitä kuluttaa, niin paino junnaa, luonnollisesti.

Julkaisija:  puluska [ 2013-02-04 18:33:44 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

^ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Minä kuuntelisin 1.:stä vastaajaa...

Julkaisija:  Brilla [ 2013-02-04 18:36:35 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Veikkaisin liian vähäistä syömistä. Kovin vähärasvaiselta ja pieneltä sun syömiset kuulostaa. Sitten vielä liikutkin jonkin verran, niin veikkaisin alisyömistä.

Noin vähäisellä syömisellä en ottais Uljiksen neuvoa kovin vakavasti, ennen kuin oot laittanu vähän syömismääriäkin esille.

Julkaisija:  Tonnikalakeiju [ 2013-02-04 18:57:38 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Aloittajan määreet "kanaa" tai "jotain lihaa"

Voi tarkoittaa ihan mitä vaan... Eli mistäs tiiätte et Uljanov on väärässä?

Julkaisija:  Uljanov [ 2013-02-07 12:58:20 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Brilla kirjoitti:
Veikkaisin liian vähäistä syömistä. Kovin vähärasvaiselta ja pieneltä sun syömiset kuulostaa. Sitten vielä liikutkin jonkin verran, niin veikkaisin alisyömistä.

Noin vähäisellä syömisellä en ottais Uljiksen neuvoa kovin vakavasti, ennen kuin oot laittanu vähän syömismääriäkin esille.


Selitätkö, että miten liian vähäinen syöminen on laihtumisen este?

Julkaisija:  mlv [ 2013-02-07 13:19:41 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Nyt ollaan Atkinsin dieetin alueella, ei kai Atkins mitään kituilua ole suositelut?

Julkaisija:  Uljanov [ 2013-02-07 13:23:43 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

mlv kirjoitti:
Nyt ollaan Atkinsin dieetin alueella, ei kai Atkins mitään kituilua ole suositelut?


Hmm..puhui kaloreista kyllä hiukan turhan paljon. Mutta mitä tarkoitit kysymyksellä? Onko tässä joku suositellut "kituilua"?

Julkaisija:  mlv [ 2013-02-07 13:26:48 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Uljiksella taitaa olla vieläkin Atkinsit lukematta.

Julkaisija:  Uljanov [ 2013-02-07 13:40:06 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

mlv kirjoitti:
Uljiksella taitaa olla vieläkin Atkinsit lukematta.


Ei ole edelleenkään. Mutta haluatko vastata kysymykseeni, vai halusitko puhtaasti herättää hämmennystä?

Julkaisija:  fm5155 [ 2013-02-07 21:05:46 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

moi kaikki
olipa tullu mukavan paljon vastauksia.
nykyään syön 50g hh/pv. ravitsemusterapeutin tekemä ruokavalio. liikunta tullut kuvaa tosi vahvana, mutt en tiedä mistä moinen innostus johtuu??? nykyään zumbaan myös kotona.

mulla johtuu tuolla 20g syöminen siitä että rupean nitistelemään kaikesta syömisestä niin paljon että elimiestö kuulemma säästää kaikki nesteetkin :cry:

näillä näkymin on onnistunut ihan ok tuo 50g syöminen :D
katsotaan miten jatko menee??

mulla on ollu vähän vaikeuksia viikonloppujen kanssa. aina tahtoo repsahtaa ja sit paino nousee takas. jos nyt pääsisin viikonlopun yli.

Julkaisija:  els [ 2013-02-08 13:52:46 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

Tonnikalakeiju kirjoitti:
Aloittajan määreet "kanaa" tai "jotain lihaa"

Voi tarkoittaa ihan mitä vaan... Eli mistäs tiiätte et Uljanov on väärässä?

Kovasti näyttää siltä kuin mlv (eikä uljis) olisi arvannut ongelman oikein.
Itse veikkasin samaa, vaan kun en ole ätkinssöönillä, niin en lähde tänne vääntämään :)

Ja nyt kun aloittajakin on jo 50g hiilareilla, kannattaisi varmaan vaihtaa täältä atkinssin osiosta muualle hänenkin.
Vaikka ruokapäiväkirjoihin, niin voisivat muut ehkä jopa auttaa jatkossa vähän paremmin tiedoin.

Onnea matkaan o/

Julkaisija:  Uljanov [ 2013-02-08 14:46:55 ]
Viestin otsikko:  Re: 20g hh eikä paino tipu

els kirjoitti:
Tonnikalakeiju kirjoitti:
Aloittajan määreet "kanaa" tai "jotain lihaa"

Voi tarkoittaa ihan mitä vaan... Eli mistäs tiiätte et Uljanov on väärässä?

Kovasti näyttää siltä kuin mlv (eikä uljis) olisi arvannut ongelman oikein.
Itse veikkasin samaa, vaan kun en ole ätkinssöönillä, niin en lähde tänne vääntämään :)

Ja nyt kun aloittajakin on jo 50g hiilareilla, kannattaisi varmaan vaihtaa täältä atkinssin osiosta muualle hänenkin.
Vaikka ruokapäiväkirjoihin, niin voisivat muut ehkä jopa auttaa jatkossa vähän paremmin tiedoin.

Onnea matkaan o/


Mitä mlv siis arvasi?

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/