| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| 20g hh eikä paino tipu https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=69&t=64573 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | fm5155 [ 2013-01-16 07:49:43 ] |
| Viestin otsikko: | 20g hh eikä paino tipu |
moi mitä teen väärin ku paino ei tipu ap: 3 kananmunaa . kahvia, kalaökjy l:esim. 2tomaattia, kiinankaalta, kanaa P: jotain lihaa ja vähän salattia, kurkkua ym nyt olen kuitenkin aloittanut liikkumisen
|
|
| Julkaisija: | DameEdna [ 2013-01-16 07:56:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
No minä en ole mikään Atkins-asiantuntija mutta tiedäthän ettei se 20g hiilareita takaa mitään? Tarkkoja määriä, sun kulutusta ym. tietämättä..vähiltä näyttää syömiset? Rasva? Ihan näin heittona. Muut neuvokoot tarkemmin |
|
| Julkaisija: | jazzhole [ 2013-01-16 08:44:28 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
- |
|
| Julkaisija: | fm5155 [ 2013-01-16 10:11:34 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
tänään lasken ravintosisällät siitä mitä syön. paljonko pitäisi saada proteiineja ja rasvoja päivässä? käyn viikossa 2-3kertaa lenkillä ja 1 kerta ratsastamassa |
|
| Julkaisija: | wou [ 2013-01-16 10:44:43 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Ylipainoisilla paino tippuu nopeammin kuin normaalipainoisilla. Itse olen normaalipainoinen ja proteiinia syön 1g-1.5g/painokilo ja rasvaa ainakin 100g. Hiilarit pidän alle 20g. Liikun päivittäin vähintään 30min. |
|
| Julkaisija: | fm5155 [ 2013-02-03 20:54:23 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
kun syö 50g hh/pv niin paino tippuu. ainakin nopeampaa kuin vähemmällä hiilarimäärällä. liikuntakin melko paljon yleistyny. en tiedä johtuuko vhh:sta että tulee liikuntainnostus |
|
| Julkaisija: | Kirrimirri [ 2013-02-03 21:00:47 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Joillain paino tippuu alhaisemmilla hiilareilla paremmin ja joillain taas hieman korkeammilla määrillä. Yksilöitä ollaan ja jokaisen tulee etsiä itse se taso millä toimii. |
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2013-02-04 17:09:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Pitää syödä vähän vähemmän. Kun syö sen mitä kuluttaa, niin paino junnaa, luonnollisesti. |
|
| Julkaisija: | puluska [ 2013-02-04 18:33:44 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
^ Minä kuuntelisin 1.:stä vastaajaa... |
|
| Julkaisija: | Brilla [ 2013-02-04 18:36:35 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Veikkaisin liian vähäistä syömistä. Kovin vähärasvaiselta ja pieneltä sun syömiset kuulostaa. Sitten vielä liikutkin jonkin verran, niin veikkaisin alisyömistä. Noin vähäisellä syömisellä en ottais Uljiksen neuvoa kovin vakavasti, ennen kuin oot laittanu vähän syömismääriäkin esille. |
|
| Julkaisija: | Tonnikalakeiju [ 2013-02-04 18:57:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Aloittajan määreet "kanaa" tai "jotain lihaa" Voi tarkoittaa ihan mitä vaan... Eli mistäs tiiätte et Uljanov on väärässä? |
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2013-02-07 12:58:20 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Brilla kirjoitti: Veikkaisin liian vähäistä syömistä. Kovin vähärasvaiselta ja pieneltä sun syömiset kuulostaa. Sitten vielä liikutkin jonkin verran, niin veikkaisin alisyömistä. Noin vähäisellä syömisellä en ottais Uljiksen neuvoa kovin vakavasti, ennen kuin oot laittanu vähän syömismääriäkin esille. Selitätkö, että miten liian vähäinen syöminen on laihtumisen este? |
|
| Julkaisija: | mlv [ 2013-02-07 13:19:41 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Nyt ollaan Atkinsin dieetin alueella, ei kai Atkins mitään kituilua ole suositelut? |
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2013-02-07 13:23:43 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
mlv kirjoitti: Nyt ollaan Atkinsin dieetin alueella, ei kai Atkins mitään kituilua ole suositelut? Hmm..puhui kaloreista kyllä hiukan turhan paljon. Mutta mitä tarkoitit kysymyksellä? Onko tässä joku suositellut "kituilua"? |
|
| Julkaisija: | mlv [ 2013-02-07 13:26:48 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Uljiksella taitaa olla vieläkin Atkinsit lukematta. |
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2013-02-07 13:40:06 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
mlv kirjoitti: Uljiksella taitaa olla vieläkin Atkinsit lukematta. Ei ole edelleenkään. Mutta haluatko vastata kysymykseeni, vai halusitko puhtaasti herättää hämmennystä? |
|
| Julkaisija: | fm5155 [ 2013-02-07 21:05:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
moi kaikki olipa tullu mukavan paljon vastauksia. nykyään syön 50g hh/pv. ravitsemusterapeutin tekemä ruokavalio. liikunta tullut kuvaa tosi vahvana, mutt en tiedä mistä moinen innostus johtuu??? nykyään zumbaan myös kotona. mulla johtuu tuolla 20g syöminen siitä että rupean nitistelemään kaikesta syömisestä niin paljon että elimiestö kuulemma säästää kaikki nesteetkin näillä näkymin on onnistunut ihan ok tuo 50g syöminen katsotaan miten jatko menee?? mulla on ollu vähän vaikeuksia viikonloppujen kanssa. aina tahtoo repsahtaa ja sit paino nousee takas. jos nyt pääsisin viikonlopun yli. |
|
| Julkaisija: | els [ 2013-02-08 13:52:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
Tonnikalakeiju kirjoitti: Aloittajan määreet "kanaa" tai "jotain lihaa" Voi tarkoittaa ihan mitä vaan... Eli mistäs tiiätte et Uljanov on väärässä? Kovasti näyttää siltä kuin mlv (eikä uljis) olisi arvannut ongelman oikein. Itse veikkasin samaa, vaan kun en ole ätkinssöönillä, niin en lähde tänne vääntämään Ja nyt kun aloittajakin on jo 50g hiilareilla, kannattaisi varmaan vaihtaa täältä atkinssin osiosta muualle hänenkin. Vaikka ruokapäiväkirjoihin, niin voisivat muut ehkä jopa auttaa jatkossa vähän paremmin tiedoin. Onnea matkaan o/ |
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2013-02-08 14:46:55 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 20g hh eikä paino tipu |
els kirjoitti: Tonnikalakeiju kirjoitti: Aloittajan määreet "kanaa" tai "jotain lihaa" Voi tarkoittaa ihan mitä vaan... Eli mistäs tiiätte et Uljanov on väärässä? Kovasti näyttää siltä kuin mlv (eikä uljis) olisi arvannut ongelman oikein. Itse veikkasin samaa, vaan kun en ole ätkinssöönillä, niin en lähde tänne vääntämään Ja nyt kun aloittajakin on jo 50g hiilareilla, kannattaisi varmaan vaihtaa täältä atkinssin osiosta muualle hänenkin. Vaikka ruokapäiväkirjoihin, niin voisivat muut ehkä jopa auttaa jatkossa vähän paremmin tiedoin. Onnea matkaan o/ Mitä mlv siis arvasi? |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|