karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 12:58:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2008-08-19 10:51:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-08-18 12:54:23
Viestit: 33
Tikkerin testaus

_________________
Sammakkoiseni pomppasi karppimättäälle 18.8. 95kg painoisena. Tavoite 75kg.
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2008-08-19 10:58:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-08-18 12:54:23
Viestit: 33
Josko nyt onnistais

_________________
Sammakkoiseni pomppasi karppimättäälle 18.8. 95kg painoisena. Tavoite 75kg.
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2008-08-19 11:01:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-08-18 12:54:23
Viestit: 33
ja vielä

_________________
Sammakkoiseni pomppasi karppimättäälle 18.8. 95kg painoisena. Tavoite 75kg.
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2008-08-19 11:06:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-08-18 12:54:23
Viestit: 33
test 1

_________________
Sammakkoiseni pomppasi karppimättäälle 18.8. 95kg painoisena. Tavoite 75kg.
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2008-08-19 11:16:11 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-08-18 12:54:23
Viestit: 33
test 2

_________________
Sammakkoiseni pomppasi karppimättäälle 18.8. 95kg painoisena. Tavoite 75kg.
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2009-08-10 10:53:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-05-11 16:56:23
Viestit: 141
Tahdonpa vaan tietáá, pitáákó tikkeri páivittáá monestakin paikasta. Nyt pitáisi nákyá 2 kg:n pudotus, vaan katsotaan mitá nákyy..?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2009-08-10 10:55:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-05-11 16:56:23
Viestit: 141
Jess, máhán osasin :D :D :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2009-08-27 12:10:05 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-08-19 06:43:35
Viestit: 8
testiii [-o<

_________________
Kuva



heh..jopa kulkee juna...[youtube]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2009-08-27 12:12:28 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-08-19 06:43:35
Viestit: 8
=D>

_________________
Kuva



heh..jopa kulkee juna...[youtube]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tikkerin testaus
ViestiLähetetty: 2010-06-14 12:10:50 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-06-07 20:15:54
Viestit: 15
Testi

_________________
Kuva
[/url]


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)