karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 07:57:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-08 22:27:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
Miksi en saa ladattua avataria? Kuvan pitäisi olla oikean kokoinen... :shock:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-09 11:49:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
Nyyh, olen yrittänyt ladata avataria aijaa.comin osoitteesta, mutta tulee vastaus että linkki on epäkelpo vaikka olen naputellut osoitteen käsipelilläkin... :smt022


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 14:15:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
Testaan, mutta ei varmaan näy... #-o


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 14:27:44 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Luultavasti yrität laittaa avattareksi sivua, jossa on kuva. Pitää olla suoraan se itse kuvan osoite. Linkkaa vaikka tähän se kuva, niin katsotaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 14:49:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
http://www.aijaa.com/v.php?i=4762112.jpg


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 15:06:22 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Juu, tuo on linkki sivulle, jossa on mainoksia, aijaa.com-teksti ym.

Siinä keskellä on kuva, jonka päällä voi klikata hiiren oikeaa näppäintä ja valita Copy Image Location tai vastavaa. Sitten liität näin saadun osoitteen avatar-kohtaan: http://www.aijaa.com/img/b/00309/4762112.jpg


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 15:27:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
Ok pomo, kokeillaan! :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 15:30:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
Iso kuva Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 15:36:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
Jes! Nyt kuva ainakin näkyy, mutta miksei koodia saa avatariin? Näyttää vain että on epäkelpo...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 15:55:33 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Kokeilitko liittää avatar-kohtaan vain tuon viestissäni olleen osoitteen?

Viestissäsi käytit url ja img -tageja, joita ei pidä käyttää avatar-kohtaan. Vain pelkkä kuvan osoite.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 15:57:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
Juu ja laitoin myös koon 94 x 90.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2009-08-28 16:07:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-08-08 21:31:35
Viestit: 105
Vautsi!!! Kiitti ihan hirmusti avusta! =D> =D> =D>


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: avatar
ViestiLähetetty: 2010-03-01 16:34:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-04 08:09:56
Viestit: 939
Miksi minun avatar häviää jatkuvasti?

Olen täällä http://resizr.lord-lance.com/default.asp?gen=true pienentänyt valokuvan ja siitä saa linkin. Laitan sen linkin avattareen ja kuva tulee profiilissani näkyviin. Mutta se häviää melkein heti taas. Ehkä kun suljen tuon http://resizr.lord-lance.com/default.asp?gen=true sivun?

Pitäisikö minun tallentaa avatar kuva johonkin?
Mutta omalta koneelta ei taida saada avatarta profiiliin?

Edellisen avataren pienensin täällä http://avatarconverter.dreadlocks-wiki.de/ ja sen kanssa ei ollut muistaakseni mitään hankaluuksia. Muistaakseni en tallentanut sitä mihinkään, otin vain linkin ja liitin profiiliini. Mutta tuolta tulee hiukan epätarkkoja puuromaisia pikku kuvia.

..............
Nyt tallensin kuvan photobucket.com'iin ja kappas, sain laitettua ison kuvan suoraan pienentämättä avattaren kuvaksi :o
Enpä tiennyt moisen olevan mahdollista.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)