karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 11:27:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 430 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 1922 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 11:57:08 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-10-03 12:44:09
Viestit: 18
Tickeri testi

_________________
Uutta karppailua alottamassa 23.2. 2009.
Karppaus aloitettu 3.10 2006.

Vauva syntyi 5.10. 2008


Ylös
   
 Viestin otsikko: testaan tickeriä
ViestiLähetetty: 2006-11-03 15:17:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-11-03 11:03:33
Viestit: 243
Kuis kävi?

_________________
Karppaus aloitettu 26.10.2006. Hyvä meininki!


Ylös
   
 Viestin otsikko: toimiiko
ViestiLähetetty: 2006-11-05 11:11:57 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2005-09-13 21:30:14
Viestit: 18
tikkeri?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-06 13:23:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-10-17 23:06:25
Viestit: 191
jokos näkyis..?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-07 08:30:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-07-14 19:55:08
Viestit: 411
kokeillaas uus paino...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-21 09:09:58 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-09-19 20:26:04
Viestit: 26
Koitetaan... :lol:
Miksi en saa lähtöpainoa ja loppupainoa näkyviin?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Mun testaus!
ViestiLähetetty: 2006-11-24 14:45:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-11-16 21:02:33
Viestit: 467
Tiokeri testi!
Päivitin Tickeriä ja testailen!

_________________
Kuva

_____________________________
リストです


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-24 20:29:26 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2006-11-23 14:04:52
Viestit: 3
Toimiikohan.

_________________
MClarikuoriainen!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-28 10:34:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-07-14 19:55:08
Viestit: 411
taas testataan.. :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-03 22:39:36 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-10-31 20:18:47
Viestit: 16
8) 8)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 17:18:18 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-10-31 20:18:47
Viestit: 16
:lol: :o

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 17:20:49 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-10-31 20:18:47
Viestit: 16
:?:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-05 13:10:16 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-13 13:56:04
Viestit: 343
testing

_________________
Hiilareista tietoinen 1.1.2005 lähtien.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-05 13:14:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-13 13:56:04
Viestit: 343
:?:

_________________
Hiilareista tietoinen 1.1.2005 lähtien.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 12:35:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2006-12-08 09:06:06
Viestit: 1
Testaa...

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-09 21:18:04 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2006-08-05 09:29:58
Viestit: 33
Testi.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-14 05:06:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-06 10:56:19
Viestit: 781
testi


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-27 22:37:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-10-22 22:08:29
Viestit: 143
testinen :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-27 22:38:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-10-22 22:08:29
Viestit: 143
uudestaan :oops:

_________________
Kuva

voi olla, että syön vielä vähän juustoa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-27 22:49:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-10-22 22:08:29
Viestit: 143
vielä kerran pojat. voi luoja että oon huono tämmösissä :lol:

_________________
Kuva



voi olla, että syön vielä vähän juustoa.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 430 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 1922 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)