| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Tervetuloa! https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=7&t=2 |
Sivu 1/2 |
| Julkaisija: | Eofis [ 2004-05-19 17:03:05 ] |
| Viestin otsikko: | Tervetuloa! |
phpBB:n mukana tulevat ohjeet (katso sivun ylälaita) ovat aika kattavat, mutta lisäilen tänne vinkkejä jos jollakulla menee sormi suuhun. Monet kuvakkeet ovat vielä englanninkielisiä, vaihdan jos jaksan tai saan vaikkapa Hooverin nakitettua graafikoksi ;>. Siispä uusi viesti tulee klikkaamalla "new topic" painiketta, eikä suinkaan uusi aihe -linkkiä niinkuin suomenkielinen ohje tyhjällä foorumilla väittää. |
|
| Julkaisija: | Eofis [ 2004-05-19 18:07:17 ] |
| Viestin otsikko: | Kuvakkeet suomennettu |
Vaihdoinkin nuo englanninkieliset kuvakkeet samantien kun sellaset löytyi suomeksi valmiina verkosta! Nyt saatte viestien lukumäärällä kartuttaa tähtien sijasta... ylläri ylläri karppeja!!! |
|
| Julkaisija: | Jentzy [ 2004-05-19 18:20:39 ] |
| Viestin otsikko: | Hiiohoi! |
Täällä ollaan. |
|
| Julkaisija: | Justiina [ 2004-05-22 21:53:07 ] |
| Viestin otsikko: | koekoekoe |
| Julkaisija: | matkuri [ 2005-06-23 14:38:23 ] |
| Viestin otsikko: | apuva |
Tässä ollaan nyt ihan sormi suussa ja viestikin menee varmaan ihan väärään paikkaa, jos menee ollenkaan, mutta tuossa rekisteröityessäni laitoin vahingossa käyttäjänimeksi jonkun aivan muun, kuin mitä olisin halunnut, kun en tajunnut ajoissa miettiä, että sehän näkyy sitten kaikille muillekkin käyttäjille. ohjeita lukiessa en kuitenkaan hoksannut kuinka saan käyttäjänimeni vaihdettua vai saako sitä ollenkaan? entäs jos joskus haluaisin peruuttaa koko rekisteröitymiseni kokonaan, kuinka se onnistuisi? |
|
| Julkaisija: | Eofis [ 2005-06-23 15:14:54 ] |
| Viestin otsikko: | |
Käyttäjänimen saa vaihdettua ja tunnuksen kokonaan poistettua ottamalla yhteyttä ylläpitoon sähköpostitse. Muoks: uusi ylläpidon spostiosoite on admin@karppaus.info |
|
| Julkaisija: | Lady Valkyria [ 2005-11-06 17:33:54 ] |
| Viestin otsikko: | |
Yirtin lähettää viestiä ylläpidolle jotta olisiko mahdollista vaihtaa käyttäjänimeäni muttei ole kuulunut mitään. |
|
| Julkaisija: | Eofis [ 2005-11-06 18:44:11 ] |
| Viestin otsikko: | |
Valkyria kirjoitti: Yirtin lähettää viestiä ylläpidolle jotta olisiko mahdollista vaihtaa käyttäjänimeäni muttei ole kuulunut mitään.
Laitatko viestin uudestaan osoitteeseen admin@karppaus.info - on joko kadonnut bittitaivaaseen tai hukkunut muuhun viestitulvaan! |
|
| Julkaisija: | Lady Valkyria [ 2005-11-07 16:35:34 ] |
| Viestin otsikko: | |
Laitettu on. |
|
| Julkaisija: | Prinsessa Ruusunen [ 2006-05-31 19:11:37 ] |
| Viestin otsikko: | uusi miettii |
Mietinkin tuossa profiilia muokatessa, että mistä karppistatus valitaan ja millä sain tämän statuksen "uusiokarppi", mutta se taitaakin tulla automaattisesti meille "uusille" Millä viestimäärillä status muuttuu? |
|
| Julkaisija: | chiman [ 2006-05-31 19:31:31 ] |
| Viestin otsikko: | Re: uusi miettii |
Prinsessa Ruusunen kirjoitti: Millä viestimäärillä status muuttuu?
Taitaa mennä näin: 0 uusiokarppi 50 juniorikarppi 100 täyskarppi 250 seniorikarppi 500 aktiivikarppi 1000 (oma valinta) |
|
| Julkaisija: | Ketokukka [ 2006-06-07 13:17:27 ] |
| Viestin otsikko: | |
Hei tää oli hyvä tieto, joka on ollut vaikea löytää. Vielä mulla on tässä parikin juttua hakusessa, mutta yritän vielä hakea. Ketoon! |
|
| Julkaisija: | tarjamaria [ 2006-09-13 10:33:37 ] |
| Viestin otsikko: | |
hei, täytyi oikein käydä vilkaisemassa: oon täyskarppi! Kivaa (ps. Ketokukan Ketoon on hyvä, nimim. hurriganes-fani) |
|
| Julkaisija: | Raita [ 2006-10-03 14:36:12 ] |
| Viestin otsikko: | |
Olen ihan uutena täällä ja kokeilen, kuinka tämä kirjoittelu sujuu. Nyt vain opiskelemaan, mitä täältä löytyy. |
|
| Julkaisija: | susannainen [ 2007-01-21 21:36:51 ] |
| Viestin otsikko: | Haku on loistava juttu! |
Kun tulee näin suuren tietokirjaston eteen (ja aika ei kuitenkaan riitä kaikkien 357533 viestin lukemiseen), niin tuo on ihan ässä. 10 pistettä! t. Susanna Ps. Testaan samalla miten tämä viestin kirjoitus- / julkaisujuttu toimii. Edit: Ps2. Öööh Mihin ihmeesseen tuo otsikko hävisi? Sen piti olla siis että Haku on ihan loistava juttu.. Edit2. Heh löytyi.. |
|
| Julkaisija: | Tankki [ 2008-07-17 22:22:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Tervetuloa! |
Hmm...vanha viestiketju mutta kelvannee testiin...saas nähdä kuin mun tickerin kanssa kävi....Valitsin lentokoneen koska haluan ensi kesänä lähteä taas Kreikkaan ja aion olla huomattavasti hoikemmassa kunnossa kun koskaan aikaisemmin siellä käydessäni! |
|
| Julkaisija: | Wicked [ 2008-11-17 11:07:19 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Tervetuloa! |
Kunhan kokeilen, ihka eka viesti täällä. |
|
| Julkaisija: | CrazyTiger [ 2009-02-02 18:03:51 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Tervetuloa! |
Joo oli tyhmä kysymys...liian hätäinen tyyppi oon
|
|
| Julkaisija: | Hibiscus [ 2011-08-26 04:29:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Tervetuloa! |
Oo kiitosta vain
|
|
| Julkaisija: | lau [ 2011-12-27 20:32:03 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Tervetuloa! |
Nonniin täällä ollaan. Kyselisin saako viesteissä käyttää kuvia? Vai pitääkö kuvat laittaa linkkeinä? Aikoinani pidin valokuvausfoorumia ja kuvat laitettiin linkkeinä ettei koko palvelin sekoaisi. |
|
| Sivu 1/2 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|