Foorumilla on alkanut pesiä kaikenlaisia jeesustelijoita - itse en voi ymmärtää miksi eivät pysy poissa, eihän näitä juttuja ole pakko lukea jos niin paljon ärsyttää. Toisten mielestä on kuitenkin kiva sohia tikulla muurahaispesää - paras ratkaisu on aina ollut jättää trollaajat huomioimatta. Se on kuitenkin vaikeaa, tiedän, aina tekee mieli survaista takaisin

. Kuitenkin olen tässä pohtinut mitä pitäisi tehdä että saisimme jutustella rauhassa. Alunperinhän koko sivut tein siksi, ettei perinteisillä laihdutussivuilla rauhassa keskustelusta tullut mitään - nyt mokomat seuraavat tänne perässä

.
Vaihtoehtoja on jatkaa entiseen malliin, laittaa palstalle rekisteröitymispakko, tehdä yksi uusi keskustelualue jolle on rekisteröitymispakko ja jatkaa muiden osalta normaalisti.. tai tehdä palstalle yksi inside-alue johon pääsee vain ne jotka lähettävät esittäytymisen moderaattorille ja joiden ip:tä sitten tarkkaillaan, pois lentää kuin leppäkeihäs jos osoittautuu feikiksi ;D. Mitäs tehdään?