karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 16:15:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Miten reagoimme palstalla käyviin trollaajiin?
säilytetään palsta entisellään 8%  8%  [ 3 ]
laitetaan koko foorumille rekisteröintipakko lukemiseen ja kirjoittamiseen 11%  11%  [ 4 ]
rekisteröitymättä saisi lukea mutta kirjoittaakseen pitää rekisteröityä 73%  73%  [ 27 ]
tehdään yksi uusi keskustelualue vain rekisteröityneiden keskusteluun, muut keskustelualueet säilyy entisellään 5%  5%  [ 2 ]
tehdään inside-keskustelualue jonne pääsee vaan kirjoittamalla itsestään esittelyn moderaattoreille 3%  3%  [ 1 ]
muu ehdotus, kirjoita viesti jossa kerrot tarkemmin 0%  0%  [ 0 ]
Ääniä yhteensä: 37
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Palstahäiriköistä
ViestiLähetetty: 2004-06-22 12:59:42 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 16:09:34
Viestit: 849
Foorumilla on alkanut pesiä kaikenlaisia jeesustelijoita - itse en voi ymmärtää miksi eivät pysy poissa, eihän näitä juttuja ole pakko lukea jos niin paljon ärsyttää. Toisten mielestä on kuitenkin kiva sohia tikulla muurahaispesää - paras ratkaisu on aina ollut jättää trollaajat huomioimatta. Se on kuitenkin vaikeaa, tiedän, aina tekee mieli survaista takaisin ;). Kuitenkin olen tässä pohtinut mitä pitäisi tehdä että saisimme jutustella rauhassa. Alunperinhän koko sivut tein siksi, ettei perinteisillä laihdutussivuilla rauhassa keskustelusta tullut mitään - nyt mokomat seuraavat tänne perässä :D.

Vaihtoehtoja on jatkaa entiseen malliin, laittaa palstalle rekisteröitymispakko, tehdä yksi uusi keskustelualue jolle on rekisteröitymispakko ja jatkaa muiden osalta normaalisti.. tai tehdä palstalle yksi inside-alue johon pääsee vain ne jotka lähettävät esittäytymisen moderaattorille ja joiden ip:tä sitten tarkkaillaan, pois lentää kuin leppäkeihäs jos osoittautuu feikiksi ;D. Mitäs tehdään?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-22 16:15:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 20:09:11
Viestit: 802
Äänestin rekisteröitymistä kirjoittamista varten, mutta ehdotan, että voisi lisätä "Vierailijat" keskustelualueen, johon voisi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä.

Näin "asia" ryhmät pysyvät puhtaina, ja sinne "Vierailijoihin" voisi tulla sitten kaiken sortin sekalaiset asiat: kysymykset, räkytykset yms. -mykset ja -kykset.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-22 18:04:47 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
Valintani oli: "rekisteröitymättä saisi lukea mutta kirjoittaakseen pitää rekisteröityä".

Näyttää toimineen hyvin eräällä muulla (aivan toisen asian) forumilla jota seurailen, siellä oli vastaava ongelma tuossa vuosi sitten paljon pahempana, mutta rauhoittui normaaliksi ko. käytännöllä. Eipä se kai suuri vaiva ole rekkautua, jos asia oikeasti kiinnostaa.

Ilkan ehdotus on myös hyvä. Tuossa vaan voi tulla ko. palstan moderaattoreille hommaa aika lujaa, jos hihhuleita eksyy tuonne paljonkin tulevaisuudessa.

Kävi miten kävi: karavaani kulkee vaikka koirat haukkuu!

_________________
Blessed are the young, for they shall inherit the national debt.
- Pres. Herbert Hoover


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-23 08:59:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-05-21 09:25:37
Viestit: 29
Mun kanta on: rekisteröitymättä saisi lukea mutta kirjoittaakseen pitää rekisteröityä.

Eiköhän toi jo karsi pahimmat paskanjauhajat ja jankuttajat!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-23 09:22:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 20:03:36
Viestit: 471
Eikös moderaattori pysty poistamaan sellasen rekisteröityneen, joka alkaa häiritsemään liikaa...? Tosin poistaminen vois ärsyttää poistettua enemmän...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-23 10:03:32 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-06-06 10:42:02
Viestit: 41
Mami meinaa, että jätetään entiselleen. Karpataan vaan siinä, että käännetään selkä kiusaajalle, ei välitetä. Sisimmässämme tiedämme mikä on oikein, ei sitä tarvitse edes yrittää puolustella kenellekkään. Omapa on asiansa, jos yrittää häiriköidä. Ei kauaa yksinpuheluaan jaksa jatkaa. Forumin ylläpitäjä voisi poistaa nuo sitten vähin äänin....
Turhaa menee energiaa siihen tappeluun. Senkin ajan voi käyttää hyödyllisemmin. :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-23 10:27:51 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 18:20:43
Viestit: 1441
Kannatan vaihtoehtoa jossa lukea saa kaikki mutta kirjoittamiseen tarvitaan rekisteröityminen ; lisäksi Mamin ehdotus siitä että jätetään tulevaisuudessa kokonaan kommentoimatta älyttömät kirjoitukset ja jatketaan omia keskusteluja ( vaikka väittely onkin kivaa...mutta hedelmätöntä) ; kyllä ne siitä kuivuvat :twisted:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)