karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 16:54:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ongelmia kirjoittamisessa
ViestiLähetetty: 2009-09-03 09:46:30 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Siis mun ongelmani on se, etten pysty kuin pienen pätkän kirjoittamaan tähän kirjoitusruutuun ja sitten ei enää mikään toimi. Mistä tämä johtuu? Pystyn kyllä muuten kirjoittamaan niin sähköpostit kuin muutkin viestit vaikka kuinka pitkiksi, mutten juuri tämän foorumin viestinkirjoitusruutuun. Voiko vika olla koneessani? Ihmetyttää vain, ettei se vika näy muualla. Ongelma alkoi jo keväällä. Vai onko mulle asetettu joku rajoitin, kun olen aika puheliaana täällä ollut :wink: :lol:

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 09:52:21 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Löysinkin tuolta ketjun, jossa ihan samasta ongelmasta puhutaan. Eli taitaa tiedossa olla tämä ongelma. Toivottavasti siihen saa jonkun parannuksen.

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)