karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 18:17:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-09-11 09:15:20 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Aina kun klikkaan itseni tähän ketjuun vikaan viestiin tosta oikean reunan laatikosta niin päädyn joka kert samaan syyskuun 2. päivä -viestiin. Viimeinen viesti kyllä välähtää siinä ruudussa, mutta sitten skrollataan taas. Mistäköhän tää vois johtua? Mä olen siis jopa itse vastannut tohon ketjuun myöhemmin, mutta ei, ei pysy paikoillaan.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-11 14:50:49 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
No olipa mieleenkiintoinen kokemus..... :lol:

MUOKS! Nyt kun kokeilin, niin pysyy paikoillaan... Outoa....


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-11 15:07:50 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Tätä tapahtuu mullakin siis vaan ja ainoastaan tämän yhen viestin kohdalla.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-17 12:51:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 21:58:59
Viestit: 2062
Häh?? Meikäläisen viestit aiheuttaa kaaosta ja interwepin hajoamista :twisted:
Mulla käy muuten ihan samoin. Ehkä siinä sivussa vaan noi kuvat hyppelyttää jotenkin. No kohta päästään seur. sivulle.

_________________
"and the people did feast upon the lambs and sloths and carp and anchovies and orangutans and breakfast cereals and fruit bats"
Räjähdyksiä, Romantiikkaa ja Epäkuolleita


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-17 13:02:26 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Tuo johtuu siitä, että sivulla on isoja kuvia, jotka latautuvat hitaasti. Alussa selain avaa sivun oikeaan kohtaan, mutta sitten ylemmäksi avautuvat kuvat venyttävät sivua ja siirtävät siten näkymää. Tosin kun kaikki kuvat ovat latautuneet, ainakin Firefox hyppää oikeaan kohtaan taas.

(Tekninen yksityiskohta: Koska foorumisofta ei laita noihin kuviin height ja width -määreitä, niille ei voi varata tilaa sivulla ennen kuin kuvia on alettu ladata. Siksi sivu venähtää aina kun seuraavaksi ladattavan kuvan korkeus selviää.)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-23 19:10:17 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Tää on safari jossa tota ilmenee. Onneksi on siirrytty jo seuraavalle sivulle :D ettei pompi enää

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)