Aina kun klikkaan itseni
tähän ketjuun vikaan viestiin tosta oikean reunan laatikosta niin päädyn joka kert samaan syyskuun 2. päivä -viestiin. Viimeinen viesti kyllä välähtää siinä ruudussa, mutta sitten skrollataan taas. Mistäköhän tää vois johtua? Mä olen siis jopa itse vastannut tohon ketjuun myöhemmin, mutta ei, ei pysy paikoillaan.
_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! |
SporttiteeveeBlogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää."Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-