karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 01:21:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-12-27 12:12:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 12:56:56
Viestit: 340
Tässä foorumissa ei näköjään ole käytössä sitä automaattista systeemiä tossa viestin alla, että lisää tiedosto eli miten se sitten tehdään? :)

(miksei se muuten ole käytössä?)

_________________
Possufarmarin vaimo. Meidän perhe syö viljaa vain jalostettuna.... Läskiksi jalostettuna.....


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-27 12:18:18 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:47:51
Viestit: 5733
Kuvan tulee olla jossain netissä, jotta sen voi liittää viestiin. Kirjoitetaan kuvan osoite, maaltaaan se hiirellä ja painetaan Img-nappia viestilähetyskentän yläpuolelta.

Koodi:
[img]http://www.karppaus.info/images/lohitartar.jpg[/img]


Kuva:
Kuva

Kuvan lisäys on käytössä ainoastaan kultakaloilla.

Foorumi on paisunut niin isoksi, että serveri menisi nopeasti tukkoon jos kaikki voisivat lisäillä vapaasti kuvia koneelta suoraan serverille.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-27 12:24:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 12:56:56
Viestit: 340
Kiitos osaan kyllä netistä linkittää, mutta tämä tuli selväksi ettei omalta koneelta voi linkittää :)

_________________
Possufarmarin vaimo. Meidän perhe syö viljaa vain jalostettuna.... Läskiksi jalostettuna.....


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-27 12:25:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 12:56:56
Viestit: 340
Olisin siis liittänyt kuvakaappausken Finelin ruokakorista omaan ruokapäiväkirjaan.... Olis vaan ollut helppoa :lol:

_________________
Possufarmarin vaimo. Meidän perhe syö viljaa vain jalostettuna.... Läskiksi jalostettuna.....


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-30 12:24:06 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Avatarin lähettäminen omalta koneelta ei myöskään onnistu, näköjään. Opera-selaimessa olisi tämmönen Unite-systeemi, jonkinlainen selainpalvelin jutska. Pittäiskö kokkeilla, en tiiä. Saa ny nähä.

_________________
äh


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)