karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-29 21:58:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-03-04 10:12:23 
Poissa
sintti
sintti

:smt100

Heeelp!

Miten on; eli onko normia/heittääkö :smt031 Ruokakulma pihalle keskenpäivän, vaikka olen jäsen ja kirjautunut sisään foorumille? Eli onko joku aikaraja ko. sivulla? (tallennetut tiedot siis häviää.....)

Olen ottanut tavakseni heti aamusta avata ko. sivun ja tallentaa sinne mitä olen syönyt/aion ehkä syödä jne., jotta voin seurata syömisiäni. Nyt jossain vaiheessa päivää olen sivuilta pihalla kuin lumiukko, pyytää kirjautumaan sisään ja kun kirjaudun... kaikki tiedot ovat hävinneet :smt010....

Eli mitähän mun kannattaisi tehdä, jos joku asetus tai vast. on väärin.... :smt017 ?

:respect:

ViestiLähetetty: 2011-03-04 10:45:53 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Ruokakulma tarjoaa mahdollisuuden vilkaista mitä sinne kerätty ryhmä ruoka-aineita sisältää. Tarkoitus on kerätä kaikki halutut sinne kerralla, joten tunteja tietojen ei ole tarkoituskaan säilyä.

Pysyvään säilytykseen sopii kultakalat, jossa voi mm. tallentaa syötyjä kokonaisuuksia aterioiksi ja nähdä niistä päivä- ja viikkokohtaisia yhteenvetoja.

Jos haluat pysyä foorumilla kirjautuneena pitkään, rastita kirjautuessasi "Kirjaudu automaattisesti sisään". Sitä ei tosin kannata käyttää muualta kuin omalta tietokoneeltasi, koska jos jätät epähuomiossa painamatta "Kirjaudu ulos", muut voivat käyttää tunnustasi.

ViestiLähetetty: 2011-03-04 11:03:44 
Poissa
sintti
sintti

=D>

Kiitos vastauksesta! Asia on selvä!
:respect:

ViestiLähetetty: 2011-04-10 20:21:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Minäkin hämmästyin, kun ruokakulman laskuri ei enää antanut tallentaa koko päivän syömisiä. Pidin n. vuosi sitten kirjaa samalla tyylillä, eli pidin ruokakulman laskuria auki koko päivän ja kirjasin sinne syömiseni sitä mukaa, kun söin. Silloin laskuri ei heittänyt minua pois, vaan pysyi auki koko päivän. Nyt ei toimi enää samalla tavoin. Harmi! Voisiko laskuria muuttaa niin, että se pysyisi päällä koko päivän? Siis niin, ettei tyhjennä edellisiä syömisiä?!

Kultakalatkin on varmasti ihan ok, eikä edes kovin kallis, mutta silti minun budjetille liikaa...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-04-11 01:49:49 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

Samaa mieltä. Toivoisin että ne tiedot pysyisivät siellä ainakin pari tuntia, edes. Se että ne häviävät siinä puolen tunnin sisään voi olla aika ärsyttävää jos on vaikka laittanut ennen syömisiään makrot sinne ja sitten hitaasti nautiskellun aterian jälkeen päättääkin ottaa siihen jotain jälkiruokaa tai höystettä--ja simsalabim, pääaterian makrot ovat hävinneet ja ne pitää taas syöttää sinne uudestaan sen jälkiruoan kanssa jotta voi laskea koko ateriakerran makrot. :?

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks

ViestiLähetetty: 2011-04-12 07:28:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Toinen ongelma mm. Ruokakulmassa ja joillain muillakin osastoilla: käyttäminen on hankalaa, koska kun olen kirjautunut, etusivulle ilmestyy avatar-kuvani aivan valtavan kokoisena! Joudun scrollailemaan sivua oikein urakalla eessuntaas, ei kovin kätevää. (Itse kuvatiedosto ei ole kovin iso, systeemihän asettaa tiukan rajan niiden koolle.) Jollain muillakin osastoilla on sama ongelma, ei kuitenkaan foorumilla tai resepteissä. Onks tiatoo miks näin ja voiko tämän välttää?

ViestiLähetetty: 2011-04-12 08:04:19 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Sun avatarkuva on kyllä oikeasti ISO:
http://highedge.vo.llnwd.net/d1/3_prod/ ... 729091.gif

ViestiLähetetty: 2011-04-12 08:16:21 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Hanniina kirjoitti:
Toinen ongelma mm. Ruokakulmassa ja joillain muillakin osastoilla: käyttäminen on hankalaa, koska kun olen kirjautunut, etusivulle ilmestyy avatar-kuvani aivan valtavan kokoisena!

Vilkaisetko nyt etusivua ja Ruokakulmaa, onko parempi?

ViestiLähetetty: 2011-04-12 08:53:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Joo, nyt näyttää hyvältä, kiitos!

Ja joo, näyttäpä olevan iso tosiaan! Se kuitenkin näkyi siellä etusivulla vielä roimasti tuotakin isompana... No, vika on paikattu, hyvä näin. :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00