karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 14:27:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Savukalat?
ViestiLähetetty: 2011-07-06 10:37:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-05-11 16:56:23
Viestit: 141
Kysyn tááltá kun en muualtakaan osaa; onko "Savukalat" vielá olemassa ja jos on, miten niihin voisi liittyá?

Kiitos vastauksesta / vastauksesta jo náin etukáteen :)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Savukalat?
ViestiLähetetty: 2011-07-09 10:08:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-04-17 13:06:46
Viestit: 361
Omista asetuksista löytyy käyttäjäryhmät, josta voit anoa jäsenyyttä esim. Savukaloihin. Varoitan vain, että aika hiljainen paikka se on ollut tässä viime aikoina.

_________________
Ilkeä ihminen!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Savukalat?
ViestiLähetetty: 2011-07-09 15:33:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-29 13:02:56
Viestit: 7987
Kiitos tiedosta. Täytyykin mennä uiskentelemaan tuonne hiljaisten savukalojen seuraksi. :fish:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Savukalat?
ViestiLähetetty: 2011-07-09 21:16:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-05-11 16:56:23
Viestit: 141
Juu kiitos, HuimaHeimo

Blondikin vihdoin ymmársi, ettá siellá oikealla on pampula, joka pitáá "ruksata" ja sitten alhaalta "anoa". Jopa sitá aikani páhkáilinkin :D

Anomus on sisállá, saas kattoo onko palstalla sitten mitáán eloa.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Savukalat?
ViestiLähetetty: 2011-07-09 21:21:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-29 13:02:56
Viestit: 7987
Nähdään siellä sitten jos meidät hyväksytään sinne. :smt006


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)