karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

Savukalat?
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=7&t=55500
Sivu 1/1

Julkaisija:  Diablita [ 2011-07-06 10:37:21 ]
Viestin otsikko:  Savukalat?

Kysyn tááltá kun en muualtakaan osaa; onko "Savukalat" vielá olemassa ja jos on, miten niihin voisi liittyá?

Kiitos vastauksesta / vastauksesta jo náin etukáteen :)

Julkaisija:  HuimaHeimo [ 2011-07-09 10:08:36 ]
Viestin otsikko:  Re: Savukalat?

Omista asetuksista löytyy käyttäjäryhmät, josta voit anoa jäsenyyttä esim. Savukaloihin. Varoitan vain, että aika hiljainen paikka se on ollut tässä viime aikoina.

Julkaisija:  Kanada [ 2011-07-09 15:33:31 ]
Viestin otsikko:  Re: Savukalat?

Kiitos tiedosta. Täytyykin mennä uiskentelemaan tuonne hiljaisten savukalojen seuraksi. :fish:

Julkaisija:  Diablita [ 2011-07-09 21:16:46 ]
Viestin otsikko:  Re: Savukalat?

Juu kiitos, HuimaHeimo

Blondikin vihdoin ymmársi, ettá siellá oikealla on pampula, joka pitáá "ruksata" ja sitten alhaalta "anoa". Jopa sitá aikani páhkáilinkin :D

Anomus on sisállá, saas kattoo onko palstalla sitten mitáán eloa.

Julkaisija:  Kanada [ 2011-07-09 21:21:31 ]
Viestin otsikko:  Re: Savukalat?

Nähdään siellä sitten jos meidät hyväksytään sinne. :smt006

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/