| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Savukalat? https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=7&t=55500 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Diablita [ 2011-07-06 10:37:21 ] |
| Viestin otsikko: | Savukalat? |
Kysyn tááltá kun en muualtakaan osaa; onko "Savukalat" vielá olemassa ja jos on, miten niihin voisi liittyá? Kiitos vastauksesta / vastauksesta jo náin etukáteen |
|
| Julkaisija: | HuimaHeimo [ 2011-07-09 10:08:36 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Savukalat? |
Omista asetuksista löytyy käyttäjäryhmät, josta voit anoa jäsenyyttä esim. Savukaloihin. Varoitan vain, että aika hiljainen paikka se on ollut tässä viime aikoina. |
|
| Julkaisija: | Kanada [ 2011-07-09 15:33:31 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Savukalat? |
Kiitos tiedosta. Täytyykin mennä uiskentelemaan tuonne hiljaisten savukalojen seuraksi. |
|
| Julkaisija: | Diablita [ 2011-07-09 21:16:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Savukalat? |
Juu kiitos, HuimaHeimo Blondikin vihdoin ymmársi, ettá siellá oikealla on pampula, joka pitáá "ruksata" ja sitten alhaalta "anoa". Jopa sitá aikani páhkáilinkin Anomus on sisállá, saas kattoo onko palstalla sitten mitáán eloa. |
|
| Julkaisija: | Kanada [ 2011-07-09 21:21:31 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Savukalat? |
Nähdään siellä sitten jos meidät hyväksytään sinne.
|
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|