karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 21:28:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Miten haku toimii?!?!?!?!?
ViestiLähetetty: 2005-05-04 08:19:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-27 10:32:57
Viestit: 792
Olen joskus viime syksynä aloittanut ketjun nimellä Jos muna ei maistu (tai Kun muna ei maistu). Mitä pitää olla täpättynä, minkälaisella hakukriteerillä se löytyy? Kyseessä keskustelu mitä erinlaisimmista aamiaisvinkeistä.

Miten tehdään haku oikeaoppisesti jotta ko. thread löytyy?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-04 08:30:54 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 16:09:34
Viestit: 849
Laitoin avainsanaksi muna ja kirjoittajaksi susie, ja täppäsin "etsi kaikilla annetuilla ehdoilla"., muut jätin oletukseen, jolloin tuloksissa ko. threadi oli kolmas

http://karpit.net/forum/viewtopic.php?t ... light=muna


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-04 10:35:26 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Liittynyt: 2004-11-17 11:21:52
Viestit: 3322
lisäksi kannattaa kylvää * -merkkiä niiden hakusenojen perään, esim hakusana

muna*

antaa tuloksia, joista löytyy sanoja kuten muna, munakas, munapää ja niin edelleen.

* merkki löytyy painamalla 1. shift-nappi pohjaan ja sitten tuosta enterin vasemmalta puolelta ko. nappulaa.

_________________
Roheiinia ja rasvaa, sillä se liha kasvaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-10 08:40:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-27 10:32:57
Viestit: 792
Okei! Olen ymmärtänyt tuon "etsi kirjoittajaa" niin että sillä haetaan jotain nikkiä ja että se on oma juttunsa (näin on parilla muulla foorumilla). Vaan että se on lisätekijä tuohon hakuun.

Ilman tuota kirjoittajaa koko ketjua ei löydy ollenkaan, vaikka tietäisi otskon tarkalleen.

Kiitos vinkeistä. Ei vissiin naisen logiikka pelaa yhteen foorumilogiikan kanssa... :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)