karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:56:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Apuva, lihainho!!
ViestiLähetetty: 2010-02-01 23:19:17 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-01-07 21:33:41
Viestit: 19
Moikka!

Apua, mun karppauksen meinaa käydä kurjasti. Aloitin atkinsilla kuukausi sitten ja hyvin sujui aluksi MUTTA sitten alkoi ällllklklöttämään KAIKKI LIHA. siis totaalisesti. :smt119 Mutta en jaksa tofuakaan syödä joka päivä, sekin alkaa tökkiä. Juustollako nyt kaikki prodet? Voi ei, kohta sekin tökkii ja pahasti. Joka aterialla protskua olisi ohje mutta mistä ihmeestä ne ponkasen? Varsinkin kun vielä oon 30 g hh / pv. Tai siis pitäisi olla mutta kun on NÄLKÄ ja oksettaa jääkaapin sisältö ja hupsis kun oliskaan helppo napata leipää. Niin kun sitten olen tehnytkin pari kertaa. Voi ei. :oops: Ja paino lakkas tippumasta heti. Leipä on mun kompastuskivi.

Auttakaas kasvisihmiset miten koostatte päivän ateriat? Antakaa mulle esimerkkipäiviä mitä syötte!

Mä söin tänään:
- 3 soijanakkia, majoneesia, sinappia, kahvia, tomaatti ja salaattia
- juustoa ja pähkinöitä ja kahvia
- marjoja ja partaäijää
- tofua, juustoa ja parsakaalia
Sitten olikin ihan törkeä nälkä ja söin 1 ruisleivän, voita ja juustoa, josta tuli hirvee ähky :(
- juustosalaatti siemensekoituksella
Ja hiilarihimo varmaankin leivän takia, ja söin sokeritonta salmiakkia ja 5 palaa tummaa suklaata.

Miltä tuo teistä kuulostaa? oon jotenkin ihan sekaisin nyt mitä ja miten söisin. Tekis mieli vetää kännit ja syödä sipsejä ja pitsaa ja huutaa maailmalle että on ihanaa olla lihava. mitä se ei tietenkääään ole.

Apua!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apuva, lihainho!!
ViestiLähetetty: 2010-02-02 06:52:21 
Poissa
Kätevä emäntä
Kätevä emäntä
Avatar

Liittynyt: 2007-01-17 19:32:28
Viestit: 3333
Paikkakunta: Pusikon ja pellon välissä, JKL
Miten olis noi heraprodejauheet? Mullakin on sellaista kaapissa pieni pussi (maustamatonta) kun kerran tein proteiinipatukoita evääksi, mutta sitten se on taas jäänyt. Tunget sitä jonnekin jugurtin tai smoothien joukkoon niin saat tarvittavat kasaan. Et vissiin syö kalaa/munia? Pulverit on pulvereita, mutta parempi niilläkin paikata vajetta kuin nälkiintyä ja syödä lihaksensa, jos muuta et saa alas. Siis mun mielestäni.

_________________
Kuva
iherbin koodi DIR831


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apuva, lihainho!!
ViestiLähetetty: 2010-02-02 17:52:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-01-12 19:11:15
Viestit: 481
Kananmunasta saa hyvin prodea, samoin maitotuotteista (Partis, juustot, kerma). pähkinöistä ja pavuista.

Kokeiles vaikka kunnon voissa paistettu juustomunakas, niin kyllä se nälkä lähtee. Mä olen ollut kasvissyöjä ööööö ainakin 15 vuotta ja kasviskarppaaja vuoden, eikä oo tarvinnut pussiprodeen koskea.

_________________
Kuva

Nykyinen ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=44322
Ensimmäisen vuoden ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=38433


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apuva, lihainho!!
ViestiLähetetty: 2010-02-02 21:22:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-02-19 21:24:33
Viestit: 286
Suosittelisin lämpimästi kirjaamaan noita päivittäisiä syömisiä fineliin, kalorilaskuriin tms. Proteiinia kerääntyy maitotuotteita ja kananmunia käyttävälle kasvissyöjälle yllättävän kivuttomasti, kun ei niitä tarvitse ihan järjettömiä määriä lappaa. Se rasva kun on tärkeämpää :wink: Parempi laskea, jotta tietää todellisen tilanteen kuin hyppiä mutun perusteella paniikissa seinille.

_________________
"On se aika epäkornia käytöstä."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apuva, lihainho!!
ViestiLähetetty: 2010-02-02 23:36:20 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-01-07 21:33:41
Viestit: 19
Jepsis kiitoksia vastauksista. :) Päätin ottaa muutaman päivän ihan relaa koko ruoka-asiassa ja syödä miten huvittaa. kunhan en ihan repsahda.. Kananmunat ja tofu ällöttää. Juusto onneksi ei. Joten pari päivää rauhoittumista ja sitten katselen miten jatkaisin. Kattelinkin jo Samm-akko sun linkkejä ruokapäiväkirjoihin, niistä saa hyvää vinkkiä. Ihme juttu miten iskee paniikki kun asiat ei mene niin kuin kuvittelee. Ja nälkä se on kun hulluksi tekee..


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)