Mulla on mystisesti käsivarret juuri samanpaksuiset ja muotoiset kuin 20kg sittenkin.

Just mittailin. Eli kaipa tässä on sitten se laihtuminen lähtenyt viimein käyntiin?

Kun reipas 2v sitten ne olivat olleet kuiten sen 4-5cm paksummat, ku juuri mittanauhapäiväkirjaa katsastin.
Ja tuo mahan mittaus tuolleen lattialla ei onnistu kyllä yksin, pitää olla kaveri. Testasin sitäkin. Sain luvuksi 24cm, joka taitaa olla hiukan, no alakanttiin: Tulinpa kyllä samalla siinä tsekanneeksi pilatesrutistuksilla tuon vatsalihasten kunnon: OLEMATON. Kämmenen verran menee vieläkin vatsalihasten väli, joten odotellaan, ennen kuin alan rutistelemaan lisää.
Mulla varmaan nuo kädet on kutistuneet, kun on niin paljon puntattavaa joka päivä. Esikoinen 18kg ja vauvat n.7kg kpl. Välillä kantelen niitä yhdessäkin.
Vaatteista vielä, mä oon joku ihme mutantti, kun bmi on 34 ja silti menee 44-46 vaatteet päälle. Jos katsoisin housuja kokoa 50, niin ne ei pysy ylhäällä. Toki tuo nykyajan mittataulukkosekoilukin tekee sen, et mikä on yhden firman XL niin se on toisen M... Mulla on edelleen kaverin yhdet farkut lainassa kokoa 44 ja mahtuvat hyvin, 6cm on liian pitkät ja vyötärönauha painaa inhasti sektiohaavaa istuessa, mut muuten ihan ok. Hämmentävää. Pituutta roimat 161cm.
Yleensähän sitä naamasta juuri huomaa tuttujensakin laihtuneen, joten ei tuo teoria ole ollenkaan pöllömpi. Siihen en usko, mitä aina puputetaan (kuten sitäkin et margariini on terveellistä), et ihminen laihtuu tasaisesti ja mistään erityisestä paikasta ei voi rasvaa polttaa. Kyllä se läski on sitten erikoinen juttu, eikä tee yhtään niin miten voisi kuvitella. Pääasia et sitä nyt ylipäätään palaa...