karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-21 14:02:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-06-02 18:12:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mä taisin ekat laihtumistulokset huomata pohkeissa/nilkoissa (niistä lähti kai nesteet ekana) ja sitten ranteissa ja vähän siitä ylöspäin. Sormet on edellee ihan yhtä paksut -toiveissa olis, että kihla -ja vihkisormukset vielä joskus mahtuis sormeen. Yritin niitä tuossa sovitella, mutta eihän ne mene kuin pikkusormeen :oops:. Nii ja on mulla naamakin vähä tullu sirommaks. Eli ei tuo teoria tosiaa välttämättä oo iha tuulesta temmattu :D

ViestiLähetetty: 2010-06-03 11:35:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nojoo, mulla kanssa lähti sormet ja naama ekana kapenemaan, mutta pohkeet ja allit ei oo yhtään kaventunut ja kuitenki keskivartalo on pienentyny. Todella raivostuttavaa kun kokeilin vanhaa mekkoa joka on muuten telttamaisen iso tällähetkellä, mutta käsivarsien kohdalla hihat yhtä naftit kuin ennenkin :cry: Ahistaa muutenki nuo käsivarret, fläsää ois vaikka muille jakaa..

ViestiLähetetty: 2010-06-04 00:37:15 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Mulla on mystisesti käsivarret juuri samanpaksuiset ja muotoiset kuin 20kg sittenkin. :shock: Just mittailin. Eli kaipa tässä on sitten se laihtuminen lähtenyt viimein käyntiin? :lol: Kun reipas 2v sitten ne olivat olleet kuiten sen 4-5cm paksummat, ku juuri mittanauhapäiväkirjaa katsastin.
Ja tuo mahan mittaus tuolleen lattialla ei onnistu kyllä yksin, pitää olla kaveri. Testasin sitäkin. Sain luvuksi 24cm, joka taitaa olla hiukan, no alakanttiin: Tulinpa kyllä samalla siinä tsekanneeksi pilatesrutistuksilla tuon vatsalihasten kunnon: OLEMATON. Kämmenen verran menee vieläkin vatsalihasten väli, joten odotellaan, ennen kuin alan rutistelemaan lisää.
Mulla varmaan nuo kädet on kutistuneet, kun on niin paljon puntattavaa joka päivä. Esikoinen 18kg ja vauvat n.7kg kpl. Välillä kantelen niitä yhdessäkin.

Vaatteista vielä, mä oon joku ihme mutantti, kun bmi on 34 ja silti menee 44-46 vaatteet päälle. Jos katsoisin housuja kokoa 50, niin ne ei pysy ylhäällä. Toki tuo nykyajan mittataulukkosekoilukin tekee sen, et mikä on yhden firman XL niin se on toisen M... Mulla on edelleen kaverin yhdet farkut lainassa kokoa 44 ja mahtuvat hyvin, 6cm on liian pitkät ja vyötärönauha painaa inhasti sektiohaavaa istuessa, mut muuten ihan ok. Hämmentävää. Pituutta roimat 161cm.

Yleensähän sitä naamasta juuri huomaa tuttujensakin laihtuneen, joten ei tuo teoria ole ollenkaan pöllömpi. Siihen en usko, mitä aina puputetaan (kuten sitäkin et margariini on terveellistä), et ihminen laihtuu tasaisesti ja mistään erityisestä paikasta ei voi rasvaa polttaa. Kyllä se läski on sitten erikoinen juttu, eikä tee yhtään niin miten voisi kuvitella. Pääasia et sitä nyt ylipäätään palaa...

ViestiLähetetty: 2010-06-04 07:43:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pikkuhukka, 7 kiloa kuukaudessa =D> Minäkin haluan!

79 kg = BMI 29 lievä lihavuus
68 kg = BMI 25 normaalipaino

Huomispäivään uupumatta uin.

Kuvassa norsu norsun selässä, korvieni välissä 65-kiloinen viehko nainen. Miksi tämä ristiriita?

ViestiLähetetty: 2010-06-04 08:28:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Puijotar kirjoitti:
Pikkuhukka, 7 kiloa kuukaudessa =D> Minäkin haluan!

Kiitos :mrgreen:. Oon ihan itekkin yllättynyt. Mut ekana viikkona lähti 3,5 kg eli ylimääräiset nesteet pois niin sehän tekee paljon jo se. Ja tais olla "hoikkana" hetkenä tuo punnitus tehty, nyt tulos näyttäis himpun alle -7 kg. Mut ei mikää paha niinkään noin niinkuin yhden kuukauden saldoks :lol:.

ViestiLähetetty: 2010-07-20 18:41:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nyt melkein 10 kg pudotuksen jälkeen alkaa taas silmät näkyä jotenkuten kunnolla. Ihanaa.
Mutta ei mulla kyllä kauheasti ole senttejä lähtenyt oikein mistään, vyötärö on ihan hukassa. Miten mun vyötärö ei ainakaan ole navan kohdalla vaan paljon ylempänä. taidan olla aikas tasapaksu. Ehkä se tästä.
Silti, karppaaminen on parasta, mihin olen törmännyt enkä tosiaankaan aio lopettaa vaan oikeasti aion jatkaa lopun elämääni. Niin.

Kampanjasivuni

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00