Heipsan!
Ihan ensiksi haluan kiittää tästä uskomattomasta foorumista jonka lukeminen (jo ennen rekisteröitymistä) on antanut hurjasti voimia, tieto ja taitoakin matkani varrella! Ruoka reeptejä on tullut luettua todella paljon ja aluksi kun mietin että apua, mitä ä saan muka syödä, niin kyllä ne ajatukset on karissut täysin. Eli kiitos kaikille kokeneemmille karpeille tästä että teette mun urakasta paljon helpomman!!
Mun matkani on ollut todella värikäs ja hieman surullinenkin elokuun puoliväliin saakka jolloin päätin että nyt tämä on loppu! Ja täytyy sanoa että tulokset ovat olleet niin järisyttävän hyvät etten enää vaihtaisi takaisin mistään hinnasta! puntarille en ole vielä uskaltanut, mutta vatsa on suorastaan hupentunut silmissä ja housutkaan ei kiristä enää yhtä paljon.
Totta puhuen onhan tämä pirun vaikeaa ollut, siis näiden elämäntapojen muuttaminen. Kyllä sitä välillä tulee haaveiltua Big Macistä niin että kuola valuu suupielistä, mutta sitten kun taas seuraavana aamuna herää ja vatsa tuntuu taas kutistuneen sentin niin se antaa vaan niin hurjasti uutta motivaatiota jatkaa. Ja tää alkuvaihehan tässä kaikista suurimmat hasteet tuo.
Erilaisia laihdutus kuureja mulla on takana useita kymmeniä ja tuloksiakin on syntynyt ihan huimiakin, mutta koskaan en ole näin vakavissani ollut. vaikka ikää on vasta 24 niin liikalihavuuden terveyshaitat on kyllä alkaneet jo näkyä (kolesteroli, korkeat verensokerit yms.) että senkin puoleen kyllä tämä ihan vakavissaan täytyy ottaa.
Mutta tästä se lähtee, Kiitos ja kumarrus

[/url]