Uusi vuosi uudet kujeet...
Taustaa:Ikä: 24, Paino: 145kg, BMI: onko näin isoja lukuja? Tavoite: 100kg (joku päivä vielä)
Olen ollut pienestä asti aina hieman ylipainoinen, mutta urheilua tuli harrastettua aina ylä-asteelle asti. Sen jälkeen kävi jotain ja urheilu alkoi pikkuhiljaa loppua ja paino nousta. Viimeinen naula arkkuun taisi olla perhetradegia jonka jälkeen olin hyvinkin passiivinen useamman vuoden ajan.
Viimeisen parin vuoden aikana elämäni on alkanut olemaan huomattavasti aktiivisempaa, mutta liikunta ei ole tullut takaisin kuvioihin jokseenkin sitä syystä että kunto ei enään riitä

Painon pudotus on ollut monesti mielessä, mutta se on sitten tahtonut unohtua viikon - pari jälkeen. Taas jälleen se tuli mieleen, aloin aktiivisemmin lukemaan tätä ja muita foorumeita sekä teidän tuloksia joka sai minut innostumaan. Sitten vielä se 3 minuutin video joka sai motivoitumaan entistä enemmän
http://www.ted.com/talks/matt_cutts_try ... _days.htmljoten päätin itsekkin kokeilla jotain uutta 30 päivän ajan.
Mitä muutin päivärutiineissa?AamuAloin syömään aamupalan ennen töihin lähtöä. Ei edes montaa päivää kun huomasin, ettei lounaalla ollut yhtään niin iso nälkä ja paljon pienempi ateria riitti.
PäiväOmat eväät mukaan töihin. Lounaalla tuli käytyä milloin missäkin epäterveellisemmässä paikassa.
IltaJoka päivä teen noin 30min kestävän aerobisen ja lihaskuntoa sisältävän treenin. Nyt kun lounaalla ei tule syötyä niin paljon niin päivällinenkin maistuu oikeaan aikaan eikä ennen nukkumaan menoa.
Ja tosiaan, ruokavalio muuttui karpiksi
FiiliksetTänään 14.1. on menossa kuudes päivä uutta elämää, ja tunnelmat ovat hyvät! Olen paljon pirteämpi, töissä ei ala iltapäivästä väsyttää ja ajatuskin kulkee paremmin.
Ennen istahdin töiden jälkeen sohvalle tai koneelle mutta nyt tekee mieli liikkua! Teen tuon 30min treenin heti töistä päästyäni mutta illalla päivällisen jälkeen tulee semmoinen olo, että tekisi mieli lähteä kävelylle (ja olen pari kertaa sortunutkin mutta tämä liene annetaan anteeksi

)
Uuden painon punnitsen johka 2vko tätä on takana

Näyttää pahasti siltä, etten malta jättää tätä tuohon 30 päivään...