Kiitoksia vaan tsempeistä

Onhan tämä tässä lähtenyt menemään, sanoisin jopa että aika hyvinkin. En ole merkannut mitään ylös, joten selkeää käsitystä makroista ei ole. Jos tuntuu menevän hyvin näin, niin en ajatellut moisia ylös merkatakaan. Tulee turhaa stressiä moisista merkkailuista. Vaa'alla poikkesin, mutta heilahtelua ei juuri ole, muutama sata grammaa ylöspäin

Blogin pystyyn pistämistä olen tässä pohdiskellut, josko siellä voisi enemmänkin tilastoida juttuja ja höpistä ehkä muutakin? Minulla on joskus vuonna kukkakaali ja pekoni ollut blogi, mutta se on kuopattu jo kauan sitten. Vanhaa lukulistaani juuri katsoin, kaksi blogia päivittyy edelleen ja loppujen edelliset päivitykset ovat 2-3 vuotta sitten.
Tänään kävin uimassa, uin kilometrin ja vesijuoksin vartin. Olin aika ylpeä itsestäni, sillä loppua kohden uidessa väsyin jo todella! Uinti otti käsiin melkoisesti, saavat allit kyytiä (jonain vuonna...). Kovin mukavaa oli kaikkineen, vaikka vieläkin maistuu suussa uimahallille

Ensiviikolla on meno laivalle. Miten siellä pysyä mahdollisimman karppina? Juu ei perunaa, riisiä, leipää yms. tietenkään, mutta mitä muuta täytyisi ottaa huomioon?
Piinastiina: Olin niin nolo, että piti oikein karttaa katsastaa... Koilliseen