karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-19 10:04:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Shindakin on vonkale
ViestiLähetetty: 2013-04-15 08:49:01 
Poissa
sintti
sintti

Hei... Oon nyt viikon karppaillut ja roikkunut tällä foorumilla, mutta miten mää en oo huomannu tätä osioo aikasemmin, häh?!? :shock: Minähän siis kuulun ihan selkeesti tänne kans ja jotenkin tuntui heti ensiavaukselta omalta osiolta...noo viikko sinne tai tänne, mutta nyt mie olen tääl!

Esittely löytyy tuolta yleisestä karppien esittelyosiosta, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi Shinda on naisimmeinen itäuudeltamaalta ja roimasti ylipainoinen jonka bmi tänään on 35,1. :roll:

Viestin otsikko: Re: Shindakin on vonkale
ViestiLähetetty: 2013-04-15 13:14:05 
Poissa
sintti
sintti

Tervetuloa mukaan. Mites sulla on mennyt?

ViestiLähetetty: 2013-04-15 19:15:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tervetuloa vonkaleisiin!

ViestiLähetetty: 2013-04-16 13:09:28 
Poissa
sintti
sintti

kiitos, kiitos..

Mullahan nyt on siis eka viikko takana ja sanotaanko että omasta mielestä se meni ihan hyvin..Söin paljon kasviksia eri muodoissa, tein oikeeta ruokaa, en potenut nälkää ja tuloskokouksessakin söin ihan suht ok makaronilaatikkoa lukuunottamatta. Sitäkin söin vaan ihan vähän ison salaattimäärän lisäksi..

Tietysti täytyy hehkuttaa sitäkin, että paino oli tänäaamuna 112,4kg eli -1,7kg/vko..varmaankin osa toki nesteitä,mut riemuissani oon silti =D>

Mua tympii, kun mulla ei oo keittiöö missä kokata :evil: haluaisin niin kovasti päästä tekee esim. jotain uuniruokaa tai leipomaan, mut ei..ku ei oo uunia, eikä tiloja missä tehdä...tällähetkellä mulla on keittohella olkkarissa, astiat makkarissa ja tiskaus tapahtuu vessassa... Vielä pari viikkoa pitäis tätä kestää...

ViestiLähetetty: 2013-04-18 08:17:05 
Poissa
sintti
sintti

heipatihei 8)

Kiire ja stressi on suistanut mua taas huonoille teille..tai ei oikeestaan huonoille, mutta paremminkin ois voinu mennä. Oon kyl syöny ihan karpisti kokoajan, lukuunottamatta hapankorppuja joita on menny tän viikon aikana varmaan ainakin kuus (yritin kaikesta leivästä eroon kokonaan, mutta :oops: )...Syy minkä takia en nyt ole ihan tyytyväinen on se, että en ole syönyt kunnolla ja kasvikset on jääny vähiin. Luulen, että oon syöny liian proteiinipitoisesti ja liian vähän rasvaa. Kävin ruokakulmassa katsomassa eilisiä ruokia ja ei se nyt nii hirveen hyvältä näyttäny...

Eli missio olis nyt seuraava: on alettava panostaa ruokailuun ja ruuan tekemiseen. Jotenkin vaan näin väsyneenä ei meinaa jaksaa panostaa ja sitä syö mitä helpoiten kaapista saa (onneksi siellä on kuitenkin kaikkee karpille sopivaa) ja minkä helpoiten valmistaa. KUITENKIN olen edelleen sitä mieltä, että karpaus on mun juttu =D>

ViestiLähetetty: 2013-04-22 06:39:00 
Poissa
sintti
sintti

aurinkoista maanantaita! Kyllä mua väsyttäis vielä, mutta ei auta, pakko raahautua töihin ja aloitettava uus viikko. Paljon on haasteita tulossa tällekkin viikolle mutta paras asia tässä viikossa kuitenkin on se, että meidän remontti etenee =D> keittiökalusteet tulee huomenna ja toivottavasti [-o< pääsen viikonloppuna järjestämään jo uutta keittiötä..

Paino oli noussut 400g viikossa, pitää vielä hakea noita oikeita määriä ja ruokia mitä syödä, että saisin tuon painon kääntymään laskusuuntaan. Ensimmäistä kertaa voin kuitenkin sanoa, että tuo nousu ei haittaa, kuten aina aikaisemmin. Mulla on edelleen vahva usko tähän ruokavalioon, enkä siitä luovu takapakin takia..

Nyt siis kaikille oikein hyvää uutta viikkoa, usko kevääseen ja kesään vahvistui kyllä tuon viikonlopun ilmojen johdosta. Aurinkoinen ilma, aurinkoinen mieli 8)

ViestiLähetetty: 2013-04-23 07:44:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Naisolioilla kerran kuukaudessa paino pyrkii nousemaan...

Katso viikon verran ja huomaat suunnan paremmin.
Uusi keittiö auttaa tietenkin ruuan valmistusta.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-04-29 07:27:53 
Poissa
sintti
sintti

Heipsan..

olit iso isä ihan oikeassa, näin viikkoa myöhemmin parempaan suuntaan ollaan taas menossa..

se olis sitten vappuviikko, huomenna tulee porukkaa kylään ja ajattelin tarjota ruokaa heille...ihan grillilinjalla mennään niin saan itsellekkin sopivaa ruokaa.. tarkoitus on kyllä hieman nauttia alkoholiakin...mietin vaan tässä, että mitenkähön se vaikuttaa mun projektiin..Minä en voi juoda kirkkaita, ne ei vaan yksinkertaisesti sovi mulle. Oon aina juonu siideriä, mutta mitenkähän se sopii karppaajalle :smt017

ja lopuksi ettei mikään kuulosta liian hyvältä, keittiö kun on melkein valmis, niin eilen hahos tiskikone #-o

ViestiLähetetty: 2013-04-29 07:31:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Satunnaisesti käytettynä ei todennäköisesti vaikuta mitään. Seuraavana aamuna ei kannata käydä vaa-alla, minulla ainakin turvotusta tulee ihan kiitettävästi yhdestäkin siideristä. Se onneksi myös häviää päivässä tai parissa. :)

ViestiLähetetty: 2013-04-29 08:11:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Käsin tiskaus on hyvää liikuntaa...Vitsi vitsi.

Siideri käy hyvin (tietenkin maltillisesti).
Kuiva siideri tai -valkoviini.

Sellainen "oire" karppauksella on , että vähäisempi alko määrä riittää.
Varovasti siis, se käy päähän kuin metrinen koivuhalko...

Iloista vappua !

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00