Hei.Taas tänne eksyin lueskelemaan ja motivoitumaan vähän lisää itseni hyvinvoinnista.

Etten aina taustalla muiden upeita onnistumisia ihmettelisi, kerron minäkin itsestäni: 30-vuotias nainen,takana karppailua kutakuinkin 6 kk,sohvaperuna oon ollut koko ikäni ja liikakiloja on ollut murrosiästä lähtien ja reilusti.Laihdutusyrityksiä kymmeniä ja kymmeniä..max. 5kg oon oonnistunut tiputtaan,jotka sitten aina tulleet tuplana takaisin.Itsetunto ulkomuodon vuoksi pohjamudissa. Pituutta hurjat 157 ja paino heinäkuun lopulla -12 tasan 100!

Karppailuun tutuistuin kesän aikana ja päätös onnistua ja aloittaa karppaus elokuun alussa.Touhu alkoi laskematta ja hifistelemättä sen enempiä kuin pitämällä hiilarit alle 10g/pv parin kuukauden ajan,joten ruokavalio ei kovinkaan monipuolinen ollut.Syksyllä hiilarit nostelin tonne 30g,jolloin ruokavaliokin monipuolistui reippaasti ja painokin jatkoi tippumistaan.
Loppusyksystä kuvioihin tuli liikunta,joka laittoi painon pudotukseen vauhtia (aloitin tanssin 1 x vk ja vesijuoksun 2 x vk) Kerran kuukaudessa oon sallinut itselleni viikonlopun,jolloin en mieti syömisiäni,juomisia,enkä painoa.

Paino on nyt 73,joten pudotettuja kiloja on 27.Jokohän tässä uskaltaisi ajatella,et hemmetti,mä OIKEESTI onnistun tässä!

Vointi on hyvä,jaksan paljonpaljon paremmin,peiliinkin on mukavampi katsella ja vaatekoko on muuttunut koosta 48 kokoon 40-42.Mieheltäkin on kadonnut kiloja 10,vaikkei pudotukseen ole varsinaisesti aihetta ollut.
Tämä matka jatkuu..