Sofia, viisaasti sanottu! Huono omatunto syömisissä aiheuttaa varmasti stressiä, joka ei auta painonalennuksessa.
Olipas mukava fiilis päivittää tikkeriä alemmaksi muutaman viikon jumituksen jälkeen

.
Ei mulla ollut mitenkään epätoivoista fiilistä enkä ajatellut luopua tästä elämäntavasta.
Ehkä pieniä muutoksia ruokavaliossa on ollut.Aamulla olen edelleenkin syönyt sen rahkahässäkän, mutta lounaalla olen syönyt aiempaa vähemmän ja syönyt sitten niin runsaasti päivällisellä että en ole kaivannut mitään iltapalaa. Tämä tuntuu sopivan minulle. Olen syönyt kyllä ruhtinaallisen hyvin, en voi valittaa.
En osaa sanoa, onko merkitystä juomistavoilla. Mulla on ollut aina vaikeaa juoda vettä tarpeeksi, ts. juominen on pääosin ollut kahvia ja vettä ruuan kanssa. Edelleen samoilla mutta nyt juon vettä ruuan yhteydessä monta lasillista ja olen kokenut sen helpommaksi. Eli aamullakin menee helposti melkein litra vettä. Onkohan se näin että kun juomisen ja syömisen keskittää samaan ajankohtaan niin aineenvaihdunta vilkastuu.
Selän takia ei ole tarvinut syödä särkylääkkeitä viikkoon

, mahtavaa.
Ruokailu on ollut suhteellisen karppia paitsi eilen kun pojan koululla oli avointen ovien päivä ja söimme rokkaa maastossa. Viikolla maistelin uutuuksia leivonnaisrintamalta.
Jotenkin koen että otan rennommin ruokailun osalta. Edelleenkään en laske mitään ja syön hyvin samantyylisesti kuin aiemmin.
Toivoisin vain sitä kuuluisaa energianpurskahdusta

, olisi tuossa kaikenlaista pientä puhdetta joihin ei saa otetta, saamattomuus vaivaa. Toisaalta, olen virkeämpi vähemmillä yöunilla, pidän kuitenkin kiinni siitä että nukkuisin vähintään 7 tuntia. Kun unet jäävät vähemmälle, niin en ole ollut kuitenkaan rätti-poikki niinkuin aiemmin.
Kiva fiilis jatkaa! Käyn kyllä päivittäin lukemassa täällä juttuja ja koen sen myös motivoivana tekijänä.
Kiitos koko karppilammikolle

!