karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-01 04:00:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-09-17 08:22:00 
Poissa
repsukarppi
repsukarppi

Miara, tosi suuri ero =D> =D> . Sitkeys palkitaan ja on mukava nähdä näin konkreettisia tuloksia. Vaatekoossa varmasti huomaa!

ViestiLähetetty: 2013-09-17 08:47:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viime pari viikkoa olleet hiukan taistelemista...ensin koko viikon koko perhe sairaana samaan aikaan, ja siitä sitten tuloksena (mies ei saa palkkaa ollenkaan sairausloma-ajalta...hän on "seasonal"-työntekijä joka saa olla koko vuonna max. 5päivää sairaslomalla..kaikki muu on palkatonta) ja kun palkat maksetaan viikottain sitä ei kauheasti kerralla tule joten ruokavarannoissa siirryttiin toiseksi viikoksi pakaste/kuivamuona-linjalle...ja voin kertoa ettei vähä-hiilarisia ruokai voi syödä loputtomiin jos ei ole varaa ostaa tuoreruokia...joten sitten söin samaa kuin muutkin, mutta yritin syödä silti mahdollsimman vhh-aatteella..

Tuli syötyä hapankorppuja aamu- ja iltapalalla, ja 3 kertaa perunoita. Eli silti tosi hyväkarppina luullakseni pysyttiin.

Maha meni sekaisin, torposi ja todella kipuili muutaman päivän, olo tosi vetämätön ja muutenkin vitutti (pardon my french), mutta pahimman yli päästiin ja ensi maanantaina aloitan induktiosta uudestaan.

Pelkäsin tuon turvotuksen ja korkeamman vaa´an lukeman vuoksi että nyt mennään perseelleen ja lujaa ja lopetin punnitsemisen kokonaan tuoksi aikaa, mutta tänä aamuna kun olo on taas "napakampi", mittasin ja siltikin 1cm on taas vyötäisiltä huvennut samoiten reisistä...ilmeisesti mun kävelylenkkien aloittamat lihakset on pelastanut mua vähän hiilareiden tuhovaikutuksilta. Kiitos niille...

Vaatteet pitää jo nyt käydä läpi...vetäisin kokeeksi yhden neuleen päälle joka oli ihonmyötäinen mahan kohdalta ja nyt se sit pussittaa ikävästi...täytyy varmaan laittaa se pesukoneeseen ja kutistaa :mrgreen:

Mut joo...sunnuntaina sit uusi aloituspunnitus ni katotaan kuinka pahasti ollaan menty takapakkia...luulisin ettei olla paljoakaan, mutten löisi varmaksi

ViestiLähetetty: 2013-09-28 08:06:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ja takaisin ruodussa :) Parisen viikkoa tuossa meni enemmän tai vähemmän hyväkarppina ja välillä soudettiin siellä "normitallaajan" ruokavaliossa, mutta varoen ja siitä sitten tuloksena ei grammankaan tiputus mutta ei myöskään painonnousua :D =D>

Vyötärö tosin pienenee...tänä aamuna taas sentin vähemmän :D

Eli ihan loistavasti jatkan siitä mihin jäin...

Päivittäiseen elämään ei ole muuta muutosta tapahtunut kuin että syön hitusen eri lailla, kävelen viemän poikaa eskariin ja haen pois, ja vien pentukoiraa lenkille (joka ei vielä ole kovinkaan vauhdikasta tosin)

Mulla on myös tuon ensimmäisen tavoitteeni lisäksi kunnon "tsemppaaja"...Suomen matka kolmistaan lasteni kanssa kahdeksi viikoksi joulun alla..Ihanaa!!!
Mutta...kun viimeeksi olen lentokoneessa istunut samalla matkalla...oli penkki ahdas ja minun piti ekalla pätkällä pyytää nolosti jatkopala turvavyöhön :(
Se on todella noloa...ja toivon todella ettei nyt enää tarvitsisi...varsinkin kun tuo meidän alle 2-vuotias istuu kaikki lennot mun sylissä...että olisi silläkin vähän kivempi olla nousujen ja laskujen aikana..

Eli mulla on tavoitteena vielä tiputtaa ainakin se ~7kg, ja toivottavasti reilusti senttejä lantiolta ja vyötäröltä..ihan matkan mukavuuden edistämiseksi...ja tietysti se yksi vaatenumero alas olisi aina mukava yllätys ;)

Loppukaneettina mun on pakko taas juhlia tämän elämäntavan toimimista (mun kohdalla ainakin)...mun II-tyypin diabetes pysyy ruodussa, mun jo huolestuttava omenalihavuus on melkein taaksejätettyä elämäämun lantionympärys on jo nyt suurempi!!! :mrgreen: =D> eikä mun tartte kärvistellä tuloksia odotellen loppuelämääni, vaan hyvät puolet ovat esittäytyneet jo alusta asti...vatsa toimii hyvin, vireystaso parantunut, ja kroppa käyttää ylimääräistä rasvavarastoa suoraan energiantuotantoon :) Kaikki muu on vain plussaa plussan päälle...ihan mahtavaa!

Mun laihdutusyrityksiä on sukulaispiireissä aina vähän vähätelty mutta nyt olisi niin mukava todistaa että kyllä se minä oikeasti olen täällä läskin alla piilossa ja haluan vakavasti ulos ja terveeksi! Aion näyttää epäilijöille että tahdonvoimalla ja "oikeilla aseilla" pääsen tavoitteeseeni ja loppupeleissä olen montaakin heistä jopa terveempi ja paremmassa kunnossa. Ottaa pannuun sekin, että mua pidetään jollain tasolla tyhmänä ku "oon itteni tähän kuntoon päästäny"....niinkuin kaikki ylipainon kanssa kamppailevat...minä EN ole suostunut tähän missään vaiheessa...mut elämä on, ja nyt loppui selittely ja alkoi se asialle jotain tekeminen...mä olen päättäväisyyttä täynnä ja voin hyvin vhh-ruokavaliolla ni mikäs tässä...pupeltakoon ne epäilijät sitä pullakahvetta ja porsastelkoot hiilareittensa kanssa..mä vedän pekonia ja voita naamariin ja röhkin mukana..tosin jokaista suupalaa hoikempana..ehkä mä pääsen viisastelemaan niille sit joskus ;)

ViestiLähetetty: 2013-09-28 15:21:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvin sulla menee.

Noille viisastelijoille on hyvä näyttää ja sanoa millä laihtuu...
Pekonilla, kermalla ja voilla!

Keskusteluista löydät ruotsissa julkaistut kirjoitukset.
Siellä tämä on paljon paremmissa kuoseissa kun suomessa.
Elikkäs siellä on ihan virallisesti hyväksytty ja jopa kehotettu LCHF ruokavalioon, varsinkin d2 ihmiset!
Ihan virallisilta tahoilta...Jopa muutama proffa on myöntänyt aiemmat virheet ruokasuosituksissa...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-09-28 15:25:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Se on muuten parasta vastaisku ikinä sitten, kun laihduttuasi sanot nille sukulaisille, että päivääkään et oo aamiaiseks mitään fitness-muroja vetäny..! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2013-09-29 08:04:21 
Poissa
repsukarppi
repsukarppi

Miara, eikös olekin vähän sellainen ähäkuttiolo :lol: ..

ViestiLähetetty: 2013-10-05 11:10:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tulin vaan laittamaan tämän uuden infon itelleni muistiin :) Aloitan kunnolla nyt tsemppailemaan ennen koti-Suomen matkaa marraskuun lopussa ;)
Olis aikaa noin viikkoa ja olis ihanaa saada sama luku kiloissa pukattua hiiteen..mut kova tavoite niin en kyllä aio pettyäkkään jos en ihan sinne pääse..kunhan sais muutaman kilon pois ja lisää senttejä..(mä oikeesti panikoin sitä lentämisen ihanuutta 2v. sylissä kun ite on näin iso)
---
*Generated by [Keto Calculator](http://keto-calculator.ankerl.com) 5.16*

41/F/5'8" | CW 304 | 38.5% BF | Mostly sedentary
53kg fat, 85kg lean <----my ultimate goal ;)

* 1905 kcal Goal, a 24% deficit. (870 min, 2512 max)
* 30g Carbohydrates
* 120g Protein (120g min, 233g max)
* 145g Fat (30g min, 212g max)

----

Käytin seuraavia:

http://keto-calculator.ankerl.com/
http://www.healthcentral.com/cholesterol/home-body-fat-test-2774-143.html?ic=4004

ViestiLähetetty: 2013-10-06 10:15:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mielenkiintoista että vaikka painoa ei ole vielä tuon enempää tippunut on rasvaprosentti tippunut 43% --> 38,5%
Aivan mahtavaa! ...tosin samalla surettaa että "average american" rasvaprosentti on 32% aivan järkyttävää...että mun ei tarvitse paljoakaan laihtua niin oon jo koossa "average american" JESSUS! :shock:

Mut joo...mun tavoitepaino tällä ruokavaliolla ja vhh- elämäntapana on 85kg. Katsellaan suunnitelmia sitten uusiksi kun joskus sinne asti pääsen...että onko edes tarvetta laihtua enempää :)

ViestiLähetetty: 2013-10-07 07:03:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

BOOM! and she´s back in business!!!

Viime viikon tulos mahtava-1kg :) Kyl on taas kivaa :) =D>

En tiedä mikä vihdoin potkaisi taas painonpudotuksen käyntiin, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan eiks nih? :mrgreen:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00