Ja takaisin ruodussa

Parisen viikkoa tuossa meni enemmän tai vähemmän hyväkarppina ja välillä soudettiin siellä "normitallaajan" ruokavaliossa, mutta varoen ja siitä sitten tuloksena ei grammankaan tiputus mutta ei myöskään painonnousua
Vyötärö tosin pienenee...tänä aamuna taas sentin vähemmän

Eli ihan loistavasti jatkan siitä mihin jäin...
Päivittäiseen elämään ei ole muuta muutosta tapahtunut kuin että syön hitusen eri lailla, kävelen viemän poikaa eskariin ja haen pois, ja vien pentukoiraa lenkille (joka ei vielä ole kovinkaan vauhdikasta tosin)
Mulla on myös tuon ensimmäisen tavoitteeni lisäksi kunnon "tsemppaaja"...Suomen matka kolmistaan lasteni kanssa kahdeksi viikoksi joulun alla..Ihanaa!!!
Mutta...kun viimeeksi olen lentokoneessa istunut samalla matkalla...oli penkki ahdas ja minun piti ekalla pätkällä pyytää nolosti jatkopala turvavyöhön
Se on todella noloa...ja toivon todella ettei nyt enää tarvitsisi...varsinkin kun tuo meidän alle 2-vuotias istuu kaikki lennot mun sylissä...että olisi silläkin vähän kivempi olla nousujen ja laskujen aikana..
Eli mulla on tavoitteena vielä tiputtaa ainakin se ~7kg, ja toivottavasti reilusti senttejä lantiolta ja vyötäröltä..ihan matkan mukavuuden edistämiseksi...ja tietysti se yksi vaatenumero alas olisi aina mukava yllätys

Loppukaneettina mun on pakko taas juhlia tämän elämäntavan toimimista (mun kohdalla ainakin)...mun II-tyypin diabetes pysyy ruodussa, mun jo huolestuttava omenalihavuus on melkein taaksejätettyä elämäämun lantionympärys on jo nyt suurempi!!!

eikä mun tartte kärvistellä tuloksia odotellen loppuelämääni, vaan hyvät puolet ovat esittäytyneet jo alusta asti...vatsa toimii hyvin, vireystaso parantunut, ja kroppa käyttää ylimääräistä rasvavarastoa suoraan energiantuotantoon

Kaikki muu on vain plussaa plussan päälle...ihan mahtavaa!
Mun laihdutusyrityksiä on sukulaispiireissä aina vähän vähätelty mutta nyt olisi niin mukava todistaa että kyllä se minä oikeasti olen täällä läskin alla piilossa ja haluan vakavasti ulos ja terveeksi! Aion näyttää epäilijöille että tahdonvoimalla ja "oikeilla aseilla" pääsen tavoitteeseeni ja loppupeleissä olen montaakin heistä jopa terveempi ja paremmassa kunnossa. Ottaa pannuun sekin, että mua pidetään jollain tasolla tyhmänä ku "oon itteni tähän kuntoon päästäny"....niinkuin kaikki ylipainon kanssa kamppailevat...minä EN ole suostunut tähän missään vaiheessa...mut elämä on, ja nyt loppui selittely ja alkoi se asialle jotain tekeminen...mä olen päättäväisyyttä täynnä ja voin hyvin vhh-ruokavaliolla ni mikäs tässä...pupeltakoon ne epäilijät sitä pullakahvetta ja porsastelkoot hiilareittensa kanssa..mä vedän pekonia ja voita naamariin ja röhkin mukana..tosin jokaista suupalaa hoikempana..ehkä mä pääsen viisastelemaan niille sit joskus