Keväällä ajattelin, että en edes hae painonpudotusta, kunhan silleen muka-karppailen ihan hyvän olon vuoksi. No, tämän olen pitänyt, olo on ollunna hyvä ja ruoka on ollut hyvää. Nyt sitten kävi näin, että näin pari itsestäni kesäpippaloissa salaa napattua kuvaa ja voi taivahan talikynttilät

että mie olenkin paksu! Olen onnistunut välttelemään kameroita aika pitkään, mutta nyt sitten karmea totuus paljastui ihan rytinällä.
Eli tästä päivästä alkaen alkaa laihtumistavoitteinen karppailu. Yritän pitää päiväkirjaa täällä painosta ja yritän ainakin silloin tällöin kirjailla myös syömisiä ylös. Vapaasti saapi kommentoida

.
Tämän aamun paino siis 91.7 kg, vyötärönympärys 94 cm, kokonaispudotus alusta (94 kg:sta) 2.3 kg. Tavoite nyt ensin siellä 84 kg:ssa, jolloin 10 kg laardia olis lähtenyt. Punnituspäiväksi määräytyköön perjantai, jolloin aina pyrin kirjaamaan eka viestiin ainakin sen vaakalukeman, vaikka sen sen kummemmin muuta en kirjoittelisikaan.
Tämän ensimmäisen viikon haasteena on saada napostelu kuriin. Mulla on paha tapa närppiä jääkaapista milloin mitäkin ruoka-aikojen ulkopuolella ja siitähän sitten ylimääräistä kertyy väkisinkin. Eli päivässä kolme ateriaa, tiukan paikan tullen iltapalaksi jotain oikeaoppista.
Syömiset tänään:
* pala karppipizzaa, pohjana jauhoton pizzapohja (kananmuna), täytteenä kinkkusuikale, salami ja juusto.
* kahvia mustana
* kaksi broilerin ohut fileleikettä (kypsäpaino yht. n. 120 g), paistettu voi-oliiviöljyseoksessa
* vihreä salaatti (friseesalaatti, miniluumutomaatti, kurkku, punasipuli, Apetina Snack vihreä oliivi ja valkosipuli öljyineen)
* truuttaus voileipäpikkelsiä salaattiin (hh 5.1 mutta pitäähän se käyttää pois kun kerta kaapissa on)
* iso lasi vissyä
Tuloksena hyvä olo ja massu täynnä

Illaksi on varattuna mustikoita ja turkkilaista.