Moikkaa!
Olen 26v, 175/128. Bmi kait 40. Pikkulapsesta saakka ollut reilusti ylipainoinen ja paino jojoillut myöskin aina.
Elelin kasvissyöjänä 10 vuotta, nyt pari vuotta syönyt lihaa ja ajattelin antaa mahdollisuuden karppauksellekin

Olen tosin tämän parin vuoden aikana jo lisännyt rasvaa ja prodee ja vähentänyt hiilareita, mutta paino on vaan tuntunut nousevan (n.15kg/2vuotta) :/ hyvinä puolina on kuitenkin tasaisempi olo ja makeanhimon vähentyminen. Lihakset on kasvaneet myös tuntuvasti, ei oo koskaan aiemmin ollut näin isoa habaa. Tosin olen liikkunutkin enemmän, kuin ennen.
Nyt olen ketokarpannut 11 päivää n. 20g/hh pvässä.Syön 3 kertaa päivässä. En punnitse, mutta arvioin päässälaskuna ja ostan vain "turvallisia" vihreitä kasviksia ja vähän tomaattia, sekä käytän vain hieman kermaa. Muutoin vetänyt kyllä suruttomasti lihaa, kanaa, kalaa, munia, kookosöljyä, nollahiilarijuustoa, voita yms. en osaa oikein vielä sanoa, onko mitään muutosta tapahtunut (koska en uskaltanut katsoa aloituspainoa tai mitata senttejä..)

Tarkoitus olisi nyt pitää hiilarit n.20g/pvä noin 3-4 viikkoa, sitten nostaa 20-60g/pvä.
Ajattelin toteuttaa ensisijaisesti tuota LCHF-mallia. Hyvin vähillä hiilareilla aion olla ainakin vuoden 2015 loppuun saakka ja arvioida sitten, onko tästä ollut mitään hyötyä. Toki muutama huijausateria mahtuu kalenteriin myös tarpeen mukaan.
Oon jo ihan hyvässä vaiheessa tässä muutoin, enkä ole himoinnut pahemmin mitään hiilareita pakkomielteisesti, paitsi kaljaa.
Se onkin varmaan vaikeinta tässä. Ajattelin kuitenkin olla tyystin ilman bisseä ainakin vuoden loppuun asti ja juon sit mieluumin kuivaa valkkaria n. 2-6krt/kk. Oon myös on-off-tupakoitsija, aina lopettamassa.
Niin ja tsemppiä muillekin vonkaleille painon pudotukseen!!