Minä olen katsonut
http://www.fineli.fi/topfoods.php?compi ... 0g&lang=fisivustolta ne joissa ei ole hiilihydraattia ja syönyt niitä.
sitten olen laittanut teflonpannulle rkl marg. ja vatkannut kulhossa 3-4 kananmunaa, johon tilkka kevyt maitoa, ja kaatanut kuumalle pannulle (4).
päälle olen ripotellut desin verran emmentalia ja suolaa joskus kinkkua tai meetvurstia pieniksi siivuiksi leikattuna kuin suikaleita makua antamaan.paistanut kannen alla miedolla lämmöllä (2)kypsäksi kunnes muna kokonaan hyytynyt. syönyt sellaisenaan ja jos oikein mieli tehnyt niin näkkärin tai hapankorpun tai ihan tavallisen lidln (kartanon)makkaran kera.
Käytän kaikkea jossa tavallista maitoa , kuohukermaa, maustamatonta jogurttia(lidl) kreikkalainen, erillaisia juustoja, rahkaa, hapankermaa, ym maito tuotteta kunhan niissä ei ole rasvasekoitteita.
kasviksia pannulle ja paistan rasvassa. paprika, sieni, sipuli, parsakaali vihr, joskus kukkakaalta, kesäkurpitsaa,.
Joskus syön kaali - jauheliha seosta uunissa.
pekonia paistan, yrttejä käytän maustamiseen.
hedelmiä käytän rahkan sekaan kuitenkin niin etten käytä lisättyä sokeria. teetä juon ja lisään siihen tavallista sokeria. Kahvia juon , en käytä sokeria vain maitoa.
ruokaa syön kahdesti päivässä klo 12 ja klo 18, muulloin juon kahvia tai vettä.
nälkä on pysynyt poissa. paino laskee vaikkakin nyt välissä on kilo enempi mut putoaa kuitenkin. Kaksi viikkoa meni ennenkuin sain aikaiseksi ton ketoosin. Olen toisin uudestaan sen jälkeen noussu paino vaan nyt 3 ja puoli kuukautta myöhemmin paino on laskenut 135 kg :sta 126,8 kg :n
Itse en kuntoile kuinkaan , mutta olen suunnitellut et lähtisin kuntosalilla käymään. Uusia asia minulle ja sen kyllä huomaa. Alkoholia olen juonut hieman enemmän , perjantaisin paino laskee. Mutta saisi toki laskea enemmänkin kerralla. =)
Omasta mielestä en kuitenkaan ole saanut lisää energiaa vaikka paino vähentynytkin.
Tollainen paino kalenteri ois kiva mistä sellaisen saisi <3