Tässähän on jo toista viikkoa vierähtäny karppaillessa.Nesteitä poistellessa ilmeisesti ja kovasti näitä sivuja lueskellen.Tuossa vain mietin kun tähän aloin,että mahtaa tuo kauhea maha kasvaa entisestään tuollaisella ruuvalla.

mutta perskeles huomasin että ruoka-annokseni on yli puolet vähemmän kuin ennen.Pitihän se tuonne pallokalapuolellekki laittaa jäsenyyshakemus josko ne hyväksys.
Painonhi pistän jahka sen jossain pääsen mittaamaan on nimittäin harvassa ne vaa-at jotka kestävät minun painon

No minulla ku tuppaa olemaan pituutta tuo 195 ja veikkaan että painoa 150 pahemmalla puolen.No otin sen kannan heti alussa,että painosta viis kunhan muuten alkas pikkasen ejes normalisoitumaan tämä roppa.
Niin no nuista "oireista" mitä on ilmaantunut alun jäläkeen: nukun yöt paljon paremmin kuin ennen,olen päivän paljon pirteämpi....Vessa on tullu tutuksi nuin niinku tarkoitan että virtsa lentää,mutta "kakkosta"ei kauhiasti ole tarvinnu käyttää joten saattaapi olla ummetusta hieman kehissä.
Alussa pelotti hieman ku olin oikea maidon,makaroonin ja ketsupin SUURKULUTTAJA että miten alkaa menemään.Nyt olen huomannut,että ei tee ollenkaan makaroonia eikä ketsuppia mieli ja maitoahi vain liraus punasta kahviin noin kerran kaks päivässä.
No taas sitten olis yks tyhmä ihmetyksen aihe siis nuo ruoka-annokset? miten paljonkohan saapi vejellä evästä kaasariin.Mulla menee suunnilleen päivässä hmmm mietitäämpäs:
Aamulla 3 munaa siihen n.100g herkkusieniä ja jos on edellisenä päivänä jääny jauhelihaa tai tonnikalaa purkki.
Päivällä sitten teen sellasen mössön johon tulee n.200g jauhelihaa,50gsekavihanneksia,100g sieniä ja joko pari munaa tai purkki tonnikalaa. Tästä kyllä jääpi sitten iltasellekki evästä jos nälkä yllättää ja olenki pyrkinyt iltasella pikkusen pistämään kitusiin jotain.
Niin no metukkaa ja juustoa hieman pistän sinnetänne mutta juusto vetää niin kovaksi että ei paljon pysty syömään.
Nojoo olihan tuossa jo vähäsen asiaa perskeles pitää tosiaan sitten ilmoitella niitä painoja ku saapi jossain mitattua ja voishan nuo mitata muutenhi kuinka sitä on VIELÄ maapallon kokonen jokapuolelta