karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-05 07:41:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 560 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-04-03 20:14:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaa-a, päiväkirjat, blogit sun muut ei oikein ole mun juttu mutta tällä palstalla/osiolla tulen varmaan paljon pyörimään seuraavan vuoden aikana. Tässä kumminkin jotain faktoja matkan varrelta. Sukupuoli on mies (180cm) ja iän voi laskea nimimerkin syntymävuodesta (tänä kesänä 43v)
- Ennen armeijaa painoin muistaakseni vain 67kg BMI 20,7
- Armeijan jälkeen painoa taisi olla n. 73kg eli BMI 22,5 ja tuohon jos vielä joskus pääsisi niin tyytyväinen voisi olla. Siis jos rasvaprosentti olisi sama, mitä ikinä silloin olikaan.
- Noin 28 vuotiaana taisin ekaa kertaa ylittää 80kg BMI 24,7 rajan (81kg = BMI 25)
- Kolmekymmpisenä (31-32?) paino käväisi 90kg kieppeillä mutta onnistuin pudottaa siitä noin 10kg silloin. Ja tämän jälkeen alkoikin tasainen nousu.
- 2005 kesällä (38v) paino oli huipussaan lähes 115kg BMI 35,3 jolloin alkoi karppaus.
- Vuoden päästä painoa oli lähtenyt noin 25kg ja 2008 kesällä tulos oli noin -35kg. BMI siis kävi noin 24:ssä kunnes alkoi takapakki työperäisen tressin takia.
- Nyt noin 1,5 vuotta myöhemmin (lomautukset ja työttömyys) paino pyörii 107kg:n BMI 33 kiepeillä.
- Tänä vuonna paino ei enää varsinaisesti ole noussut, mutta pieniä notkahduksia lukuunottamatta se ei ole laskenutkaan.

Tästä siis pitäisi aloittaa uusi elämä. 3 vuotta tuossa siis meni ihan OK, mutta siitä huolimatta onnistuin sössimään ja oikein kunnolla.
Ongelmana on se että linja ei pidä. Nyttenkin pari ihan OK viikkoa takana ja paino hieman laskussa, mutta se kaikki tulee kuitattua tämän viikonlopun aikana... kele vieköön... Mutta tätä tämä on ollut sen hieman yli 1,5 vuotta.

Tyylinä on enimmäkseen ollut pieni kalorivaje, proteiinia noin 100g ja hiilaria about 30-50g. Ja tähän tulen edelleen tähtäämään. Ensimmäisen vuoden aikana merkkailin aika tunnollisesti syömiset Teron kalorilaskuriin, mutta nyt ei löydy mielenkiintoa siihen. Ruokapäiväkirjaa en siis tule pitämään, mutta jonkinlaisen painonseurantaketjun voisin kaiketi pistää pystyy. Siellähän sitä sitten tulisi höpötettyä kaikkea muutakin.

ViestiLähetetty: 2010-04-04 06:36:49 
Poissa
sintti
sintti

Hei!
Minä olen nimim "Mariisa", 51v. Pituus 168 ja BM syyskuussa 09 35.5 :shock:
Ja nyt 30.8 :D
Paino syyskuussa 09 100,3 ja nyt tälläviikolls 86,9.

Valitettavasti tuo syyskuun paino ei ollut edes se korkein lukema vaan vuotta aikaisemmin painoa oli muutama kilo yli sadan mutta silloin hyppäsin kauhuissani vaa'alta ja halusin unohtaa sen! Ja jotenkin sainkin sit vähän pois mutta suunta oli taas ylöspäin. Kunnes syyskuussa uskalsin hypätä karppeihin.

Se tavallinen tarina minullakin. Painoa on kertynyt pikkuhiljaa - tai ei nyt edes mitenkään pikkuhiljaa - ja sitä on myös pudonnut, aika mestari jojoilussa siis. Olen ollut painonvartioissa ja saavuttanut kunniajäsenyyden vai oliko se ikuisuusjäsenyyden...? Kilot tulivat korkoineen takaisin ja olen sitten laskenut niitä lähinnä kalorivajeella painonvartioiden ohjeilla, keventäjissä, kitukuureilla jne mutta aina olen repsahtanut ja syönyt kaikki takaisin.

Karppaukseen törmäilin aina silloin tällöin ja ensimmäiset reaktioni olivat että ei ole minua varten. Kuulosti ihan hullulta puuhalta ja niin pelottavan erilaiselta kuin virallisterveellinen ruokavalio. Ja miten sitä ihminen vois elää ilman leipää ja perunaa :shock:

Mutta aina jostain kuulin lisää ja kiinnostukseni heräsi ja päätin ottaa asiasta paremmin selvää. Ja vakuutuin ja päätin kokeilla. Kokeilin kolme päivää ja sit lopetin. Meni pupu pöksyyn enkä uskaltanutkaan jatkaa... Mutta ihme: sen kolmen päivän aikana tuli niin hyvä olo, että halusin sen olon takaisin! Ja jonkun päivän päästä palasin taas takaisin ja aloin opettelemaan tätä ruokavaliota. Jouluntienoo sotki kuviot ja mätin pari kuukautta hiilareita oikein urakalla, joulusuklaat ja herkut, tiedättehän. Ja sit mies sanoi että etkö voisi jatkaa sitä karppaamista kun silloin voit niin hyvin. Tammikuussa uskalsin taas vaakaan ja :shock: paino ei juurikaan ollut noussut! Olin saanut ennen repsahdusta pois liki 8 kiloa ja pari päivää karpattuani paino oli jo reilusti yli 8 kiloa.

Opettelu jatkuu. Pieniä jumeja on tullut mutta suunta kuitenkin koko ajan alas päin. Kohta olen puolessa välissä n 30 kilon urakastani. Sekin on ollut yllättävää että kroppasta näkyy että paino olisi laskenut enemmäkin kuin mitä kiloja on lähtenyt. Ihan kuin kroppa jotenkin muotoutuisi eritavalla kuin entisillä kuureilla. Sopii kyllä mulle :D

Ruokavalioni vaatii vielä paljon opettelua ja hiomista. En ole lähtenyt laskulinjalle ja välillä on pelkon että syönkö jotain liikaa, jotain liian vähän mutta jospa oppisin kuuntelemaan itseäni ja löytämään sen juuri minulle sopivan jutun.
Matka jatkuu :smt039
Mariisa

ViestiLähetetty: 2010-04-04 11:35:20 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

kolja1971 kirjoitti:
Paino jumiutui tuohon 87kiloon joten päätin sitten repästä. Pidin kolme päivää "mielinmäärin" rasvatonta protskukitudieettiä ja paino putosikin 4kiloa :shock:
Mutta sepäs ei ollutkaan kovin fiksua, koska nyt elimistöni ei tajua enää mistään mitään. Vaikka hifistelin hiilarit alle 20, protskut 60 ja rasvat 90 ja kaloritkin jäävät alle 1300...niin muutosta ei ole ollut kuin ylöspäin :cry:

Apuva kaipailen, koljuska
Höh, olisko tää sopinutkin tuonne kiloja takana ketjuun?

Kyllä siun esittäytymisesi ihan oikeassa osiossa on. Mehän ollaan liki samoissa mitoissa, joten käydään yhdessä taistoon tuimaan. Vaikka sie nyt olet niin paljon minua nuorempi, että ainakin sen suhteen sulla on paremmat lähtökohdat. Tietysti laiska kilppari taas vetää puntteja alaspäin.

Vaan sun ihana äitsykkäsi ei taida näille areenoille päästä... :smt060

ViestiLähetetty: 2010-04-04 12:03:00 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

lillamaria kirjoitti:
Vaan sun ihana äitsykkäsi ei taida näille areenoille päästä... :smt060

Ihanasta tiiä...mutta tällä menolla kohta muutun vonkaleeks tai delfiiniks...tai muuten vaan latinoperäks (tai oon jo :oops: )

Kotona!

ViestiLähetetty: 2010-04-04 14:34:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Micci_67 kirjoitti:
Nightcare kirjoitti:
Ja nimimerkki on muista harrastuksista kotoisin, usein lyhennetään "NC" (lausunta änsee) tai "care" (lausunta kare) ihan myöskin livenä päin näköä :mrgreen:

NC on elektroniikassa yleensä "not connected" vai oliko se "no connection", anyway ei mulla muuta. Ja tää ei nyt sit ollut mitenkään henkilökohtaista, vaan ensireaktio tuohon lyhenteeseen. ;)

Lisätään sitten ton perään vaikkas "to reality" niin johan alkaa nimi kotoisalta ja ansaitulta kuulostaa :lol:

Laihdutuspäikky

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-04-05 08:13:09 
Poissa
sintti
sintti

ugliskin tahtoo esittäytyä!

Olen 19-vuotias aloitteleva vonkaletyttönen, pituutta on huimat 166cm ja painoa on kertynyt 99kg! Lisäksi olen todella hassun mallinen, kaikkein levein kohta minussa on tuossa tissien ja lantion välissä, mikä lienen omena olen..

Nyt on karppausta viikko takana, paljon on opeteltavaa että saa kaiken oikein, mutta vielä ei ole muutosta tapahtunut, ei painossa, eikä mittanuhassa, ellei sitten mittanauha ole kutistunut..

kevyempää kevättä odotellessa,
uglis

ViestiLähetetty: 2010-04-05 09:02:15 
Poissa
sintti
sintti

Tahdon mukaan kans!
Eli oon ollut lähes koko aikuisikäni (nyt 42 v.) enemmän tai vähemmän ylipainoinen. Jotain 15v. sitten onnistuin painonvartijoissa laihduttamaan 30 kg, mutta muutaman vuoden kuluttua ne tuli (korkoineen) takaisin. Nyt sitten on mitta lopullisesti täyttynyt verenpainelääkityksen ja välillä heilahdelleen verensokerin myötä.
Viime vuonna olin n. puolen vuoden ajan voisiko sanoa *hyväkarppaajana* (termit vielä hakusessa); söin kasviksia, hedelmiä, enkä laskenut hiilareita, mutta pasta, riisi, peruna, sokeri ja viljat oli pois. Samoin seurasin lisäaineiden saantia. Koskaan ennen ei olo ole ollut niin hyvä! Mutta jotenkin syksyn pimetessä ote lipsui ja palasin takaisin entiseen ruokavaliooni....
Onneksi tällä kertaa *repsuvaihe* ei kestänyt kuin muutaman kuukauden, alkoi terve elämä taas kiinnostaa. Töissä alkoi painonvartijoiden yritysryhmä, johon tietenkin mukaan (ja sitä jatkuu vielä n. kk ajan). Mutta nyt samalla alkoi kiinnostaa paluu siihen hyvään oloon, mitä koin viime vuonna. Vähätellä en voi myöskään kaiken lukemani tekosia päässäni; olen vakuuttunut siitä, että tämä ruokavalio on myös terveellisempi kuin ns. virallissuositus.
Siispä pyrin, ainakin toistaiseki, opettelemaan hyväkarppausta, tavoitteeni olisi saada hiilarit pysymään alle sadan. Vielä en siihen ole päässyt, olen vasta opettelemassa, mutta suunta on jo hienosti alas. Marjoista en halua luopua, niistä hiilareita tulee paljon, mutta arvostan niiden ravinteita muuten paljon. Herkutteluhimot on kyllä jo tällä ruokavaliolla kadonneet lähes tyystin, joten suunta on oikea.
Ai niin, ne mitat vielä:
aloittaessa (02/10) paino 117.4 kg, tänä aamuna 108.2 kg, pudotusta siis -9.2 kg. Painoindeksi tänä aamuna *enää* 34.9!!! =D>

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-04-05 13:24:48 
Poissa
sintti
sintti

Bone täyttää tänä vuonna 35 vuotta, ja oikeastaan vasta viime vuonna ottanut sen lopullisen askeleen kohti parempaa olotilaa. Monia vuosia yritin jollain tavalla aina laihduttaa, mutta tahdonvoima ei riittänyt. Muutama päivä meni hyvin, mutta silti repsahti. Paino kasvoi hitaan tasaisesti vuosien mittaan siten, että kesä/syksy 2007 ei enää vaaka riittänyt. Eli painoa oli yli 150 kg. Paljonko, sitä en minään päivänä saa tietää.
Pituutta on venähtänyt 175 cm.

Syksyllä 2007 kävin lomareissulla (anopin 50-vuotisjuhlat) ja sieltä palattuani ei oikein ruoka maistunut. Tiedä mistä johtui, mutta kävinpä sitten katsomassa vaakaa vähän myöhemmin, ja kappas, alle 150 kg! Siitä se lähti hiljalleen. Yritin syödä terveellisesti (virallisterveellisesti) ja paino putosi sinne 142 kilon kohdalle. 2008 loppupuolella oltiin 135 kilon paikkeilla. 2009 vuosi meni about samassa painossa. 1.2.2010 aloitin vähähiilihydraattisen ruokavalion ja paino putosi heti sinne 128 kilon paikkeille. Siinä se on sitten toistaiseksi ollut. BMI on pudonnut 50 -> 42 paikkeille.

Olo on parantunut jo tuosta alun painosta lähtemisestä. 2008 elokuussa serkun häissä pitämäni puku roikkuu päälläni. Mies on notkeampi, vatsa on pienentynyt ja olo kaventunut. Oikeastaan voisi sanoa, että jääkiekko on pelastanut minut. Olen pelannut vuodesta 1995 joka talvi jääkiekkoa, harrastesarjassa. Se on pitänyt itseni edes jossain muodossa, muuten saattaisin olla ties kuinka muodoton. Lisäksi kävelyn aloittaminen 2008 koki sen hitaan muutoksen, missä olen nyt.

Eli 2½ vuodessa olen laihtunut vähintään 22 kiloa, ehkä enemmänkin. Ei voi tietää. Kaukainen tavoite joskus on sata kiloa. Katsotaan sitten millainen olo on silloin. Hyvä tavoite olisi viisi vuotta, viisikymmentä kiloa. Ja se olisi kutakuinkin normaali painonpudotusvauhti.

30 BMI olisi 91.9 kiloa, mutta mennään sen sadan yli ensin. Huomenna saisin avata suklaakonvehtirasian 130 kilon rikkomisen takia, mutta taidan säästellä sitä viikonloppuun. Tulevan neljän päivän sisällä 4 jääkiekkopeliä ja pari jäävuoroa päälle. Erittäin raskas laji, joka kyllä pudottaa painoa. Viikonlopun lepäämisen aikana voisikin katsoa pari leffaa ja korkata suklaarasian. Todennäköisesti maistuu liian makealle, kun tottunut tuohon tummaan suklaaseen.

Takaisin aiheeseen. Hitaasti mennään eteenpäin ja lähes joka päivä taistellaan, että syötäisiin kunnolla. Viime aikoina antanut hieman löysää väärillä ruokatavoilla, mutta josko tuo kevät auttaisi lisäliikuntaan, tällöin pieni väärin syöminen ei haittaisi NIIN paljon. Tietysti aina parempi vaan syödä kunnolla ja oikein. Päivä kerrallaan eteenpäin.

ViestiLähetetty: 2010-04-05 18:46:19 
Poissa
Leijona
Leijona

Haili ei esittelyjä kaipaa tai sitten lukija ei ole käyttänyt etsi toimintoa. Ilmoittaudun tänne +30 kerhoon niin iältäni kuin myös BMIn osalta.

ViestiLähetetty: 2010-04-05 19:56:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Moi! Taidankin siirtyä tänne... mulla on aikas samat mitat Kolja 1971:n kanssa: pituus jossain 164-165 välillä, ja nyt paino 88 kg:sta pudonnut 85:teen. Tämän vuoden loppiaisena aloittelin, eli ei tässäkään mikään menestystarina ole alkamassa, siis painonpudotuksen suhteen. MUTTAhillittömät nälkä - ja ahmimiskohtaukset, pöhöt ja ilmavaivat ovat poissa! :-({|= Toisaalta tämä silmien ja mielen aukeaminen on ollut tuskallistakin, kun ymmärtää, millä tolalla ravitsemus on tässä maassa :smt011 .
Seurasin vuodenvaihteessa parin tutun (isä ja poika) karppausta, kummallakin niin vakuuttavat tulokset kaikkien ihmediieettien jälkeen, että kiinnostuin. Ja sitten hyökkäsin tänne tutkiskelemaan. Itselläni ei ole huomattavaa laihdutushistoriaa, mutta läski tuntuu istuvan tiukassa. Ikäkin tietty vaikuttaa (45), ennen 30 ikävuotta sain syödä surutta. Nämä läskit olen kerännyt n. 7 vuoden aikana, joten en odota niiden lähtevänkään parissa viikossa...
Urheilusta en ole koskaan välittänyt, tykkään haahuilla koirien ja Prinsessan (4v) kanssa pelloilla ja metsissä luontoretkillä.
"Entisestä elämästä" kaipaan itsetehtyä perunamuusia ja ruisleipää, mutta voin ja kerman ystävänä riemuitsen tästä uudesta
menustani. Rasvaista ja kermanpehmeää kevättä kaikille!

[/url]

ViestiLähetetty: 2010-04-06 13:54:04 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

haili kirjoitti:
Haili ei esittelyjä kaipaa tai sitten lukija ei ole käyttänyt etsi toimintoa. Ilmoittaudun tänne +30 kerhoon niin iältäni kuin myös BMIn osalta.

Ja taas kohdattiin, haili!
Eka kertaa ollaan kuitenkin vonkaleita, vaikka mielikuva vonkalehailista ei oikein ota syttyäkseen...

ViestiLähetetty: 2010-04-06 19:07:27 
Poissa
sintti
sintti

Jaahas tännään se sitten alkoi.Pakkohan se oli kun oli vieraillut sivuilla monen monituista kertaa ja niin monella on hyviä tuloksia.Kahtottaan miten se alkaa mies pienenemmään ku sitä sitten onhi mistä pienentyä.Niin no elämänmuutoksenahan tämä pitää melekeen ottaa jos tästä on apua,ja onhan tästä.

Jos pyytää sais pientä neuvvontynkää sillontällön ku en ole mikkää ammattilainen tässä karppauksessa niin aluksi vain eiköhän se ala itelläi kulukemaan kuhan alakuun pääsee.

Niin no tuosta rasvasta,että onko se kuin tärkeä sitä laskeskella?

ViestiLähetetty: 2010-04-07 01:41:46 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Nooo ei sitä rasvaa kannata laskea, muuta ku se, että sitä tulee riittävästi ;) Et sinä ajan oloon sitä ylenmäärin pysty syömään, jos nälkäkeskuksesi toimii oikein.

ViestiLähetetty: 2010-04-07 17:45:01 
Poissa
ressipallo
ressipallo

zei myös on vonkale.. laiskanpulskea 167 cm pitkä ja paino nyt 95 kg. Vähän saisi hoikistua mutta ensisijainen tavoite on hyvä olo. Hiilareita en laske mutta välttelen niitä. Oon kova kokkaamaan ja luen innolla reseptiosiota ja niistä saa hyvää innoitusta omiin eväisiin. Mulla vaivana ollu väsytys ja leipäpöhö, tuntuu mukavammalta ja pirteämmältä kun ei niitä syö.

ViestiLähetetty: 2010-04-08 09:58:34 
Poissa
sintti
sintti

Fiona myös esittäytyy, kun tänne vonkale luokkaan kerran kuulun. Ikää 23, pituutta huimat 166cm ja painoa aloittaessa 99.9 ja nyt 92.5. BMI siis aloittaessa ollut 36,3 ja nyt 33,6. Ylipainoinen olen ollut aina. Välillä on paino laskenut hetkellisesti erinäisistä syistä, mutta tullut taas takaisin. Varsinaisesti en ole siis jojo laihduttaja, vaan erilaiset elämäntilanteet ovat vaikuttaneet painoon. Nyt kun elämä on vakiintunut tuon Shrekin rinnalle ja paino vakiintui tuohon melkein sataan, oli aika aloittaa yhteinen elämäntapa muutos. Shrekin BMI aloitaessa ollut 36,4 ja nyt 32,2. Molemmat siis melko vonkaleita ollaan. Uusi elämäntapa on aloitettu tammikuussa 2010. Tavoitteena terveempi elämä, parempi jaksaminen ja tietysti hyvä ulkonäkö :lol:

ViestiLähetetty: 2010-04-08 11:58:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei olen piiru ja olen vonkale. En ole aina ollut, mutta nuorena normaalipainoisena laihdutin itseni luurangoksi ja sitten minusta paisuikin ennätysajassa kunnon vonkale. Vonkaleena on tullut eleltyä noin 10 vuotta ja parin vuoden sisään toivon taipaleeni vonkaleena olevan ohi. Olen jojolaihduttaja, myös karppijojo. Olen siis laihtunut ja lihonut karpilla ihan siinä missä muullakin ruokavaliolla. Karppaus on kuitenkin ylivoimainen ruokavalio ja tällä jatketaan hamaan hautaan saakka. Nyt olen saanut tämän kevään aikana 10 kiloa pois ja tavoitteena olisi saada vuoden loppuun mennessä pois vielä vähintään 5 kiloa. Karppailun pariin löysin eka kerran vuonna 2006 ja siinä vähän harjoiteltiin kunnes kesällä 2007 karppi imaisi minut lammikkoon ihan kunnolla. Tämä ei siis minun kohdallani ole mikään pikakuuri vaan elämäntapa ja karppaus on parantanut elämänlaatuani ja itsetuntoani niin paljon, että kilotkin alkavat jo olla sivuseikka, joten ehkä sen takia laihdunkin nyt pysyvästi ;)

ViestiLähetetty: 2010-04-08 22:11:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

torstipoika77 kirjoitti:
Niin no tuosta rasvasta,että onko se kuin tärkeä sitä laskeskella?

No se nyt tietysti riippuu monesta asiasta. Mutta kun BMI on korkea ja jos kulutustakin on jonkin verran, niin tuppaahan se miehellä paino putoamaan rasvoja laskemattakin (nim. kokemusta on). Jos sulla ei ole mitään hajua karppauksesta vielä, niin katsoppas ateriamatriisista mitä voi/saa syödä ja keskity hiilareiden vähentämiseen ja normaalirasvaisiin tuotteisiin. Tokana keskity siihen että saat sopivasti proteiinia. Viikon pari ku vetää melko matalilla hiilareilla niin ruokahalun pitäisi palautua normaaliksi. Jos parissa viikossa ei paino putoa niin sitten tekee jotain väärin, mutta jos putoaa niin ei kannata alkuun sen enempää miettiä.
Ajan kanssa voi sittentutkiskella asioita tarkemmin ja tutkittavaahan riittää.
Niin, ja jos isot annokset on pop, niin kannattaa syödä reilusti vähähiilarisia kasviksia. Itse en suosi sitä tyyliä että vetää suuret määrät proteiinia ellei sitten liiku myös suuria määriä.

ViestiLähetetty: 2010-04-11 12:27:58 
Poissa
sintti
sintti

viiru_:kin esittäytyy vonkaleeksi! Toivottavasti kohta olen ex-vonkale :lol: Laitoin itsestäni tarkemman esittelyn tuonne karpit esittäytyy-osioon, eli käykää halukkaat sieltä lukemassa :) Mutta tiivistettynä, 24-vuotias opiskelijaneito Tampereelta.
BMI nyt hurja 33, mutta alaspäin tullaan! Ensimmäisen tavoitteenikin olen jo saavuttanut, kun tavoitehousut nro1 sopivat kiristämättä jalkaan :smt041

ViestiLähetetty: 2010-04-11 23:49:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

ahuovinen kirjoitti:
31 vuotias mies lähtöpaino 137,8 alle vuosi takana ja bmi laskenut 45-->36,7 nykyisen painon ollessa 112,4.

Aikast samoilla mitoilla olen liikenteessä, lähtöpaino 1.2.2010 134,6kg, nyt 117,5kg!
Ikää on 24-vuotta ja mittaa 183cm.

Tavoitteeksi asetettu alkuun 90kg tai niin että tavoitetakki mahtuu päälle (L-kokoa) :D

ViestiLähetetty: 2010-04-13 20:49:55 
Poissa
sintti
sintti

Tässähän on jo toista viikkoa vierähtäny karppaillessa.Nesteitä poistellessa ilmeisesti ja kovasti näitä sivuja lueskellen.Tuossa vain mietin kun tähän aloin,että mahtaa tuo kauhea maha kasvaa entisestään tuollaisella ruuvalla. :lol: mutta perskeles huomasin että ruoka-annokseni on yli puolet vähemmän kuin ennen.Pitihän se tuonne pallokalapuolellekki laittaa jäsenyyshakemus josko ne hyväksys.

Painonhi pistän jahka sen jossain pääsen mittaamaan on nimittäin harvassa ne vaa-at jotka kestävät minun painon :( No minulla ku tuppaa olemaan pituutta tuo 195 ja veikkaan että painoa 150 pahemmalla puolen.No otin sen kannan heti alussa,että painosta viis kunhan muuten alkas pikkasen ejes normalisoitumaan tämä roppa.

Niin no nuista "oireista" mitä on ilmaantunut alun jäläkeen: nukun yöt paljon paremmin kuin ennen,olen päivän paljon pirteämpi....Vessa on tullu tutuksi nuin niinku tarkoitan että virtsa lentää,mutta "kakkosta"ei kauhiasti ole tarvinnu käyttää joten saattaapi olla ummetusta hieman kehissä.

Alussa pelotti hieman ku olin oikea maidon,makaroonin ja ketsupin SUURKULUTTAJA että miten alkaa menemään.Nyt olen huomannut,että ei tee ollenkaan makaroonia eikä ketsuppia mieli ja maitoahi vain liraus punasta kahviin noin kerran kaks päivässä.

No taas sitten olis yks tyhmä ihmetyksen aihe siis nuo ruoka-annokset? miten paljonkohan saapi vejellä evästä kaasariin.Mulla menee suunnilleen päivässä hmmm mietitäämpäs:
Aamulla 3 munaa siihen n.100g herkkusieniä ja jos on edellisenä päivänä jääny jauhelihaa tai tonnikalaa purkki.
Päivällä sitten teen sellasen mössön johon tulee n.200g jauhelihaa,50gsekavihanneksia,100g sieniä ja joko pari munaa tai purkki tonnikalaa. Tästä kyllä jääpi sitten iltasellekki evästä jos nälkä yllättää ja olenki pyrkinyt iltasella pikkusen pistämään kitusiin jotain.
Niin no metukkaa ja juustoa hieman pistän sinnetänne mutta juusto vetää niin kovaksi että ei paljon pysty syömään.

Nojoo olihan tuossa jo vähäsen asiaa perskeles pitää tosiaan sitten ilmoitella niitä painoja ku saapi jossain mitattua ja voishan nuo mitata muutenhi kuinka sitä on VIELÄ maapallon kokonen jokapuolelta :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 560 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00