Ei oo tullu kirjoteltua ei. Paino vähän laskussa, mutta sitä ryhtiliiketttä odottelen.
Elämä, tilanteet ja hetket on sellaista vuoristoa että en pysy perässä, ikävä kyllä. Välillä tosi hyviä ideoita joita sitten noudatta jonkni aikaa ja sitten mennään taas pylly edellä puuhun. Hankalaahan se on, muttu tuntuu onnistuvan.

Oon miettiny kaikenlaista että miten tän elämän sais kuntoon, mut jos mikään ei kestä viittä päivää pidempään niin eihän tästä valmista tuu.
Välillä on tilanteita että vois kirjottaa paljonkin ja välillä sitten taas ei mitään. Osa parantumista vois olla se että joka päviä kirjottaisi edes jotain... siis niin että muutkin näkis sen, siis täällä palstalla.
Muutama viikko oli ihan OK ja sit sen jälkeen muutama viikko ihan "OK". Pitkällä juoksulla tuo tarkoittaa että paino laskee mutta ei tällä vauhdilla hurrata, kerkee vuosikymmen vaihtua.
Karppinäkökulmasta syömiset on ollu OK about 6-7 viikon ajan (jotain pientä lipsumista), mutta välillä syön ihan liikaa ja välillä taas aivan liian vähän. Rytmit, kuntoilut, ruokailut, tekemiset... kaikki pitäis pistää jonoon ja siis sellaiseen että niissä olis jotain järkeäkin.
1. Lauantai menee miten menee, eli haen ne viimeset saunaoluet.
2. Sunnuntai... no lähes paasto. Kahvia, reilusti vettä ja jotain kevyttä syötävää.
#. Ensi viikko. Kahvia en vielä jätä, mutta light limun kyllä. Vettä kehiin jotta kroppa voi puhdistutua.
4. Pitää hakee rytmi syömisiin, niin muukin elämä rytmittyy. Nyt saan proteiinia liian vähän, joten suunnitelmaa peliin.
5. Jotain kuntoilua, siis edes jotain.
6. Pappa kirjoitti 2004(?) aloituksen ohjeet jotka mukailee Atkinsia. En kylläkään vedä hiilareita alle 20g kuin vahingossa, eli jotain alle 30g on tavoite. Pitää siis ihan oikeesti jälleen laskea (3-4 vuoden jälkeen) että mitä syö. On sen verran hakoteillä tää homma jälleen. Nyt vaihtelee helposti jossain 20-60g välillä, joten täytyy ottaa uutta perspektiiviä asiaan. Kertausta siis/ opetellaa uudelleen.
- Mä oon ollu huono pitää minkäänlaista päiväkirjaa, mutta nyt pitäis yrittää muuttaa se seikka. Tuntuu siltä että jos olis aktiivinen palstalla, niin sitten voisi onnistua paremmin.
- Mun ajatukset harhailee. Eli tätäkin viestiä kirjoiteeelin about puolisen tuntia, ja välillä kattelin TV:tä, kävin FB:ssä ja ties mitä. Tää on yksi syy miksi en oo ollu kovin hyvä blokaaja, tjsp.
- Mitäköhän kaikkea jätin sanomatta mitä piti, ja toisaalta mitä sanoin mitä ei ollu tarkoitus??? Kuka tietää.
- Muisti palailee pätkittäin, mutta maanantaista lähtien siis päivittäin... pari päivää siis vielä aikaa miettiä strategiaa.