cyem kirjoitti:
Tällä hetkellä en, ihan suoraan sanon et syynä on nää läskit täs ympäril. Viel kymmenen kiloo sitten olin paljon kauniimpi. Oon huomannu itelläni et on olemasa "nättipäivii", eli päivii milloin jo herätessä on nätti olo ja on tyytyväinen itteeensä, myös meikkaaminen ja hiukset onnistuu silloin loistavasti.
Sama juttu mulla! Viimeaikoina on ollut yllättävän monta "nättipäivää". Ja sen ovat ilmesesti muutkin huomanneet kun olen saanut kehuja kauniista silmistä ja ihanista hiuksista. Ja kun tissit on isot, niin niitäkin kuulemma miehet mielellään kyttäilee.

Itse en tuota ikinä huomaa, mutta kun on kavereiden kanssa liikenteessä, niin he sitten jälkeenpäin usein kyselevät, että huomasitko miten se ja se tyyppi tuijotti. Tuo ei nyt välttämättä olen niin kauhean mairittelevaa, mutta kaipa senkin voi ottaa kohteliaisuutena...
Toisaalta sitten on vastavuoroisesti melko usein sellainen olo, että jumalauta mikä läski ja tankkeri sitä voikaan ihminen olla, olen ruma, yhyy... Ei ole sellaisia neutraaleja päiviä kovin usein.
mowet kirjoitti:
Mä olen lihavampi kuin koskaan ennen,
Painoin 2008 keväällä 75kg, kesällä 2010 122kg ja nyt noin 117kg ja BMI noin 40
Pituutta 170cm
MUTTA! ITSETUNTONI on korkeammalla kuin koskaan,
sain näin lihavana ihmisenä toisen ihmisen rinnallenikin viime syyskuussa,
joka on jo puoli vuotta pysynyt siinä.
Kasvoni ovat todella kauniit, ja vaikka kokoni ja läskini ovat tiellä, kyllä minä
usein itseäni pidän viehättävänä, osaanhan pukeutua ja meikata!
Mutta, varmasti tulen olemaan vielä 100x upeampi 45kg hoikempana.
Ihana asenne! Juuri näin sen pitäisi olla!