Johkuli kirjoitti:
Itsellä kun vartalon paksuimmat kohdat on tuolla vyötärön alapuolella, niin mulla ongelmia tuottaa löytää mitään saappaita kaupoista. Onko teillä muilla näitä paksusääri ongelmia? Olen ehkä kolmet parit saappaita löytänyt tässä viiden vuoden aikana, jotka mahtuu sääristä jalkaan ja siis on tuskaa taas kun ois pakko löytää uudet ja vikkelään, mutta joka puolella myydään sellaisia vain rimppakintuille

Mistä te muut saman ongelman kanssa kamppailevat löydätte saappaanne?
Mulla on ihan normaalipainoisia kavereita jotka eivät saa mitään buutseja jalkaansa, joten toi ei ole edes mikään painohomma. (Tai no on tietty, siis siinä mielessä että saa ihan terveetkin naiset tuntemaan itsensä lihaviksi ja ruokkii syömishäiriöitä). Kuukkeloippa "plus size long boots", sillä näkyi löytyvän jotain. Tosin eri asia tietty että uskaltaako noita sit säkissä ostaa
Mä olen pettynyt myös netin mittataulukkoihin. Pari kertaa kun olen jonkun hauskan huumoripaidan raaskinut ostaa niin eivätkö ne prkl ole olleet liian isoja vaikka olen mielestäni valinnut just napakat kokovaihtoehdotkin. On se kumma ettei voi mihinkään luottaa jos ei itse ole sovittamassa

Mulla on
tämä ja se oli about kaksi kokoa liian iso vaikka valitsin ihan jonkun S-tai M-koon (ja kun sen sain niin olin vielä varmaan kokoa 46

). Ja siinä oli vielä mukamas joku löyhä leikkaus jotta isotkin tilukset mahtuisivat, ja se jäi omituisesti tisseistä lerpattamaan. Jäi just se tekstin mainitsema aspekti vähän turhaksi lupaukseksi kun se roikkui päällä

Mä pienennytän ton heti sopivan kokoiseksi kun alan olla normaalimitoissa.