Mahtavaa, näin monta vastausta! Kiitos Feekuna, iso isä ja Annaria
Kova yritys on päällä ja tahto ja halu onnistua ja välttää se perhanan leikkaus. Sinne mä en taho, en taho, en taho.
Tavoitekin on sata kiloa ja kaikki sen alle vaan extramukavaaplussaa. Jos sataseen pääsen, niin en mee leikkuulle. Enkä taida mennä muutenkaan, ei sit loppupeleissä oo mun juttu. Kaffekupillinen salaattia tai laihaa soppaa viis kertaa päivässä. Kyllä tää karppaus sittenkin on paree vaihtoehto

Kolme kertaa päivässä massu täyteen.
Kävin isolla kirkolla ja ostin pellavansiemeniä, katsoivat mua luontaistuotekaupassa kun

kysyin kookosöljyä. Täytyy siis odottaa ensi viikon luentopäiviä, että pääsen oikeen isoon kaupunkiin. Maalla asumisessa on semmoinen puoli, että joka purkin tai unohtuneen tavaran perässä ei viitsi ajella...muutenkin tulee se 40 tuhatta vuodessa auton mittariin.
Ostin viikon sapuskat, missä oli myös "lainalasten" ja oman pojan virallisterveellistä sapuskaa ja kauppaan meni 125 euroa. Minusta se oli varsin kohtuullinen summa, ottaen huomioon, että tulevana viikonloppuna meillä syö 1 lapsen sijaan 4 lasta ja siinä oli kahden karpinkin eväät. En mä virallisterveellisellä päässy yhtään vähemmällä. Viime perjantaina kun tää touhu alkoi, meni kyllä paljon enemmän, kun mä ostin "vaikka mitä" kun kuvittelin että "kuolemme nälkään".
Ostin kaks kesäkurpitsaakin, tarttis totutella sen makuun...jos ton paistin kanssa yrittäis pudotella sitä massuunsa
Taidan jatkaa tuota ruokapäiväkirjaakin tässä ketjussa. Ihanaista viikonloppua kaikille! Rupean pizzan tekoon.