Marzu tuo on ihanaa kun huomaa vaatteissa muutosta, mä yllätyin että sitä huomaa jo näin nopeastikin. Nyt vaan rohkeesti kokeilemaan niitä uusia pöksyjä, me ollaan hengessä mukana
Mävaan, mulla tuntuu että toi satasen maaginen raja on niin jumalattoman kaukana mut mennään sitä kohti herkutellen ja iloitaan matkan varrella saavutuksista. Eiköhän sillä konstein jaksa taapertaa eteenpäin. Sulla on sitten kotona oottamassa ihan oma vaatekauppa jos vaihtoehtoja on paljon kutistuvalle

Mua vähän jänskättää, ylihuomenna on seuraava lupa käydä vaakalla, saa nähdä mitä se sanoo vai lällättääkö jotain ikävää mulle päin naamaa.
Viime kesällä/syksyllä menikin hermot kun omistin paljon vaattehia joita en pystynyt käyttää syystä taikka toisesta. No joo, huijaan itseeni siis ihan siksi ettei ne mahtunut makkaroiden päälle, mitä sitä kiertelemään

Mutta kirppiksistä innostuneena varasin pöydän ja roudasin niistä ison osan myyntiin, kivasti ne lähtikin kohti uusia omistajia. Jätin kyllä itelleni muutamia haaveiltavia josko niihin joskus mahtuisi mut silloin ne tuntui vaan haaveilta....vaan ehkäpä nyt voisi onnistuukin

Tosin nyt en tee sitä mokaa mitä aina oon tehnyt kun olen alkanut kilotaistoon, oon silloin ostanut jonkun ihanan vaatekappaleen joka mahtuisi sitten päälle kun kiloja on karissut x määrä. Siksipä niitä pitämättömiä ehti kertyä aika paljon kun eihän ne kituutukset koskaan tuottanu sitä pitkäjänteistä tulosta mitä toivoin.
On tainnut jo moni huomaa että olen melkonen jaarittelija mut mikäs sen mukavampaa kuin pistää ajatuksia sanoiksi muidenkin kiusaksi

Eli tämä ei jää tähän, seuraavaan kertaan taas!