Heippa Flowerin ja Samperin puusilmä !

Noita rasvoja olen nostanutkin aika lailla, mutta niillä ei mun mielestä oo ollu vaikutusta nälän pitoon tai pirteyteen tms. Nostinkin noita proteiineja kanssa ja nälkä alkoi pysymään paremmin. Vielä se välillä hiipii, mutta en ole nostanut niitä vielä lisää, koska en ole oikein varma onko mulla oikeasti nälkä vai huutako kroppa ja mieli vielä sen vanhan elämän mässyn perään. Ajattelin sitten nostella protskuja jos ei nälkä häviä.
Kaloreita olen onneksi pikkuhiljaa osannut nostaa. Kreikkalaista jugua ja majoneesia on alkanut kulumaan mm.
Mutta sitten nuo hiilarit. Mulla jotenkin ei meinaa nousta nuo hiilarit tämän hetkisellä ruokavaliolla. Kymppi on tullut 99 prosenttisesti joka päivä aloitettuani. Pitänee vähän yrittää nostaa noita hiilareita kyllä jos se helpottaisi väsymykseen. Aika alhaisethan ne on, se kyllä on ihan raaka totuus. Uskoisin että pysyn ketoosissa vähän korkeammillakin arvoilla. Tosin pääsen mittaamaan ketoosin vasta huomenna, katsotaan olenko sitten loppupelissä ketoosissa ollenkaan
Mulla ei onneksi ole kuin kahdesti vaivannut tunnin ajan päänsärky, huimausta tms ei ole ollut. Mutta jos ei tuota energiaa ala tulla jotainhan sitä on keksittävä ja kokeilen siis ensin teidän vinkistänne nyt nostaa hiilareita

Tosin, kunhan tuossa illemmalla lasken loppupäivän laskelmat niin katsotaan taas miten hiilarit saan kohdilleen, söin tänään aamulla vain prot ja rasvaa, hiilarit 0,5g ja sen jälkeen en oo ehtinyt syömään ennenkuin äsken pienen palan savukalaa... Otin uunista juuri äsken kinkkupannarin, jos sillä vähän saisi nostettua hiilareita.
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon