Moro Questy ja Jenssuli
Mulla huonot yöunet tekee sen, että aamulla paino voi olla lähestulkoon sama kuin edellisenä päivänä. Tosin tänään näytti tasan 104, vaikka toivoin jo olevani edes hitusen kolmosen puolella

Kun kerran eilen päivällä nukuin liian pitkät päikyt, niin eihän nukkumisesta yöllä tullut mitään. Nyt oon vahva ja pysyn hereillä ilta ysiin asti ja sitten varmaan tulee uni hyvin.
Aamiaiseksi nautittu 3 munaa ja 2 siivua täyteläistä olttermannia, itsetehtyä lanttusalaatti (vähä niinku perunasalaatti, mutta keitetystä lanttukuutioista, siihen rapeeta suolakurkkua ja sipulia. kastike kreikkajugua ja lidlin ranskankermaa + mausteita), 3 kirsikkatomaattia ja tuoretta kurkkua. Sivuun reilu ruokalusikallinen ranch-kastiketta.
Jääkaapissa odottaa paistamista 480 grammaa maustamattomia ohuita kanafileitä. Niille pitäis loihtia jokin marinadi oliiviöljystä, suolasta ja pippureista. Onpahan viikonlopuksi proteiinit kasassa. Kasviksia pitäisi käydä hakemassa, nyt haaveilen kesäkurpitsasta, purjosta, tomaateista ja parsakaalista.
Mun jääkaapissa ei vielä ole voita, eikä kermaakaan, mutta ajattelin, jos tänään niitäkin hommais. Kuitenkin vielä oivariinia jäljellä sen verran ettei viiti ihan roskiinkaan heittää (vois tietty lahjottaa sen mutsille, kun sekin käyttää oivariinia). Täytyy myös ostaa lisää mantelijauhoja, koska tänään todellakin jäbä duunaa mantelileipiä ensi viikoksi, kun duunit jatkuu 4 viikon tauon jälkeen. Ihanaa päästä takas työhön ja nähdä ihmisiä!
Minkälaista oliiviöljyä te käytätte? Mulla on Bertollin Extra Virgin öljyä ja se tuoksuu aika voimakkaalle. Mietin, että onkohan sellaista oliiviöljyä, jossa ei ole niin voimakas tuoksu, joka ois hyvä muuten salaatissa ja marinadissa.
Vaikka vielä tässä saikkuilen, niin päätin, että tänään siirrän makkarista mun crossarin olkkariin, jotta pääsee reenaamaan. Toki koiran kanssa reippaassa kävelyssäkin energiaa kuluu, mutta se on aika puuduttavaa nyt, kun tuntuu, että nyt minä revin koiraa mukanani, eikä päinvastoin. Olen haaveillut jopa siitä, että menisin ihan itsekseni kävelylle, mutta sit tulee huono omatunto, kun koira jää sisälle, kun periaatteessa voisin sen mukaan ottaa.
Oon muuten huomannut, että sen jälkeen, kun jätin aspartaamijuomat pois, niin mun makupaletti on muuttunut. Lidlin 72% suklaa maistuu paljon makeammalta kuin aikaisemmin. Enää en oo jugurttimarjoihinkaan lisännyt makeutusta, vaan marjojen makeus riittää

Tähän sitä onkin pyritty.
Jenssuli, ootko koskaan ostanu s-ryhmän kaupoista kermarahkaa? Siinä on mielestäni vähemmän hiilareita kuin noissa ehrmannin vähärasvaisissa. Enkä nyt varmaks osaa sanoo, mutta voisko painon nousu johtua proteiineista? Ihan mutua tämä

Mitä siinä atkinssin brownie patukassa on? Paljonko muuten vettä menee? Itellä menee se kolmisen litraa riippuen siitä, että kuinka kiireinen päivä on.
Kiva, kun kävitte lukemassa, nyt raahaan itseni ja koirani ulkoilmaan. Tekeekin mieli tehdä vähän pidempi lenkki, katsotaan mitä mieltä tuo vanha neiti on

Hyvät huomenet vaan kaikille!