els kirjoitti:
Mutta ne rabbit starvationiin sairastuneet tyypitkin söivät pihviä päivittäin.
Joo, ja näillä tiedoilla Suomessa ei ole hengissä enää yhtään paleota. No ei, vitsi vitsi... Kumma juttu, että iteslläni lihaskunto kehittyi hurjasti, ja voin hyvin

Mistään Wikipedista oltu kuultukkaan.
matee kirjoitti:
Olin kovasti ylipainoinen ja ajattelin, että kalorivajeella saisin painoani putoamaan. Joten puolitin kaikki ateriani
Miksi puolitit ateriasi? Itse en ikinä tekisi sellaista. Voit nauttia kunnon pihviateroista joka päivä, käydä lenkillä, ja voida hyvin!

matee kirjoitti:
Mutta minulla oli jatkuvasti kylmä, palelin ja oli jatkuvasti nälkä. Mutta koska olin sissi, niin onnistuin tässä projektissa. Hinta oli toki kova; jatkuvasti palelin ja koko ajan oli nälkä. En enää kestäisi moista kuuria.
Kuulostaa siltä, että et syönyt lihaa ollenkaan kokeilusi aikana. Kunnon pihvillä saa näläntunteen pidettyä loitolla eikä minkään maailman vilukissat ota hallintaa kehosta!
Motion kirjoitti:
Vähäkalorisesta tainnu puhua vaan vähärasvasesta, kandee lukea, mättää sikana prodea? Vähäkalorinen?
Kuka mättää sikana prodea? Sinähän sen sanoit, ja sinua myös lainasin. Silmä tarkkana!

Hyökkäsitkä nyt vahingossa itseäsi vastaan? ^^
Vähäkalorinen, kyllä juu... Mikä on sinun käsityksesi vähäkalorisesta? Pihviä rinnan alle, ei paljon tarvitse kituutella!

Motion kirjoitti:
Niin no on sille tieteellinen nimikin, mutta proteini myrkytys lähinnä jos ei saa tarpeeksi rasvaa, kannattaa hiukka perehtyä, tappavaa mutta siis vain jos ei hiilareita tai öljyä saatavilla ja vain vähärasvaista lihaa dietissä, perus tietoa.
proteiini myrkytys, perus tietoa, yhdys sana ... Kas kummaa, itse en mitään proteiini_myrkytystä saanut, vaan voin hyvin. Joten tuskinpa mitään perus_tietoa.
Motion kirjoitti:
pitä olla tosi kova sissi että kestää sen paineen jos vain on läskiä tai pullapitko saatavilla.
Tosi kova sissi täytyy ollakin juu että pystyy joka päivä pihvia rinnan alle pistämään

Mitäköhän olet itse tottunut syömään äitimuorin helmassa? *hehehe*