karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-30 06:42:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 417 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Läskit likoon
ViestiLähetetty: 2013-04-22 15:42:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo- kilo menkkaturvotusta. Inhan tunteenhan se tekee, kun on sullakin ollut jo useampi päivä noita lukemia alle 128. Ja vielä kun tänään taitaa olla tasan 2 kuukautta karppausta kasassa, niin olisi kyllä ollut kiva kun se lukemat olisi pyörineet vaikka eilisissä lukemissa.

Mutta kehosi oletettavasti hävittää rasvaa sen menkkaturvotuksen aikanakin, joten odotettavissa on sitten reilumpi pykäys alaspäin, kunhan turvotus ymmärtää lähteä pois. Se nyt kuitenkin vain on hormonien kehoon väliaikaisesti keräämää nestettä, eikä oikeaa lihomista.

Odotellaan siis sitä positiivista hetkeä kun turvotus ymmärtää poistua ja lukemat ovat entistäkin pienempiä.

ViestiLähetetty: 2013-04-22 20:12:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heippa!

Juu menkathan ne selkeästi tän turpoilun aiheuttaa, jospa tää tästä.

Tänään päädyin sitten jo valmiiksi turvonneen olon kunniaksi syömään hiilaria tankkauksena, huomenna vedän hiilarit tiukalle 10g-15g, protsku sen 75g ja rasvaa tuttuun tyyliin. Ketoosi huutaa tästä päivästä huolimatta, saa jatkaa huutamistaan.

Vaakaan astun seuraavan kerran maanantaina. Mies piilotti vaa'an etten varmasti punnitse itseäni ennen sitä :lol: Jospa mentäs loppuviikkoa kohden reippaasti alas.

MUOKS:

HUOMENNA!!!!!!!!! Soveltuvuuskokeet!!!!!! Apuva!!!!!!! Sormet ja varpaat ristissä että selviän niistä kunnialla ja saan kesäkuussa kutsun tulla opiskelemaan... IIIIIIKKKKKKK.

Blogini; http://laskitlikoon.blogspot.fi/

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

Ruokapäikky & Läskit Likoon

ViestiLähetetty: 2013-04-22 20:18:53 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Pidetään peukkuja :)

ViestiLähetetty: 2013-04-23 06:40:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta!

Nyt ei ilmottaa painolukemaa koska A: vaaka on piilotettu maanantaihin B: en ois ees muistanut punnita tältä jännitykseltä....

Sillä mä oon täällä PÄÄSYKOKEISSA... ja KÄÄKKKK!! Odottelen auditorioon pääsyä...

Palataan jos selviän täältä hengissä...

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-04-23 07:24:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tsemppiä kovasti :smt052 :smt023

ViestiLähetetty: 2013-04-23 14:55:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

pidetään peukkuja täälläkin! :smt023 :smt026

ViestiLähetetty: 2013-04-23 20:04:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jännittävän päivän ilta, toivottavasti ne testit meni hyvin.

ViestiLähetetty: 2013-04-24 07:48:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta!

Kiitos kaikille tsempeistä! :hug:

Pääsykokeista selvitty hengissä, aamulla heräsin miehen kyytiin jo ennen neljää ja menin ammattikoulun vieressä asuvan äitini luokse vielä nukkumaan pariksi tunniksi, siitä oli helpompi valmistautua ja kipaista vaan tien toiselle puolelle kokeisiin...

Aamu alkoi 2 tunnin kirjallisilla, olipas tekemistä... Sit oli tauko, sen jälkeen 20 minuutin pikainen ryhmäkeskustelu ja sit saikin jonottaa vielä 2 tuntia psykologin haastikseen yhden hitsin 10 minuuttisen haastiksen takia...

En tiedä, kirjallisissa kai meni ok muuten paitsi matikassa, en oikeesti osannut mitään enää :shock: :oops: Muuten kai mä ees jotain pisteitä saan...

Ryhmässä mun mielestä ainakin olin äänessä sopivasti, mun luonteeseen ei kuulu tuppisuisuus... :mrgreen:

Psykologilla en jäätynyt ja osoitin luultavasti hulluuden tasoista intoa päästä parturi-kampaajan linjalle :lol:

Sitten olinkin niin väsynyt kokeista että makasin peiton sisällä viiteen, luovutin ja menin päiväunille, mies herätti seitsemältä, valvoin tunnin syöden makkaraa ja painuin takas unille. Olin laittanut herätyskellon soimaan täksi aamuksi 8.00. ja tässä sitä sit ollaan; kuumetta 37,8 ja yskää...

Että joo...

Eilenkään en jaksanut laskea makroja ja jouduin syömään sämpylän tauolla kun ruokailu koululla oli niin kallis etten raaskinut sitä maksaa.

Vaaka on edelleen piilossa :lol: Saakin pysyä...

Nyt mä lähden käyttämään koirat aamupissalla ja menen paistamaan KARPPI aamiaista, pekonia voisi mussutella pois kaapista :smt016

Hauskaa keskiviikkoa kaikille!! Palataan myöhemmin linjoille.

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-04-24 15:44:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pikaista paranemista, toivottavasti menee nopeasti ohi!

ViestiLähetetty: 2013-04-25 08:54:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Olipas kunnon settiä noin sun pääsykokeet :D
Meillä oli sillon vaan ennakkotehtävä + haastattelu.
Toivottavasti pääset opiskelemaan.
Paranemisia :smt049

ViestiLähetetty: 2013-04-27 09:01:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mä oon täällä taas :mrgreen:

Vielä on flunssaa mutta ei sentään kuumetta enää :)

Syöty on vähän miten on, karpisti kyllä mutta eilenkin paistettiin vappumunkit ja söin niitä pari... Menkkaturvotus iski ensin kyllä ihan kunnolla, ihan kauhea pallo olo...ajattelinpa sitten että sama se pitää se hiilaripäivä :roll:

No mutta raiteilla taas, nyt vedetään tiukkaan ketoosiin taas viikoksi. Vaakaan en oo koskenut, plussalla se varmasti on kilon maks kaksi, mutta nesteet vaan pois ja menoks. 8)

Puusilmä, joo oli ihan kunnon setit... Hoh :lol: Siellä oli psykologikeskuksen kokeet tosissaan sen pari tuntia ja hoh hoijaa, olipahan tekemistä.

Mä haluun sinne kouluun niiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon että pelkään koko ajan että en saa hyväksymiskirjettä... No, toivotaan parasta...

Tänään on siis lauantai ja mies on menossa veljensä luokse remppaamaan. Joo no, minä en usko että ne saa siellä yhtään mitään aikaiseksi, kaljaa siellä vaan kitataan :roll: Ei muuten mitään mutta on pojat saaneet viettää taas aika usein näitä iltojaan... Ja mitä minä saan tehdä? Möllötän yksinään kotona ja pitkästyn.

No mutta joo... Ei tänne kovin kummosia kuulu, samaa menoa vaan. Otin vähän niikun tavoitteeksi että varsinkin jos pääsen kouluun, haluaisin pudottaa elokuuhun sen 20kg ainakin. Kova tavoite mutta voisi olla jopa ihan suht mahdollistakin.

Uskoisin että pääsen taas tästä turvotuksesta eroon tiistaihin mennessä ja siitä vaan alaspäin, kiva fiilis on! 8)

Mitäs muiden suunnitelmissa? Lueskelen tänään illalla muiden topiiikit ja kirjoittelen enemmän :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-04-27 12:03:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Muksaa että olet paranemassa! Ja selvinnyt pääsykokeista..... Pidän peukkuja että pääset kouluun! :smt023 . Itse en myöskään arvaa vaakaan mennä kun on pallo-olo.... Eikä ole menkkojakaan kiusana. En tiedä mistä johtuu. Hauskaa viikonloppua sinne!

ViestiLähetetty: 2013-04-27 14:56:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Toivottavasti pääset sinne kouluun, ois se vaan niin ihanaa opiskella sellaista alaa mille tosissaan haluaa :)

Minäki söin eilen yhden munkin, kylläki kaupasta ostetun :D Ja viime sunnuntaina Arnoldsin donitsin, ku harvon niitäkään saa :oops: Paitsi pari viikkoa sitten, mutta siihenpä ne varmaan jääki moneksi kuukaudeksi :) Mutta onpa tuo paino kumminki tippunu.

Meillä ois tänään suunnitelmissa vähän grillailla ja viettää iltaa. Tein tuossa vihersalaattia ja pastasalaattia kylkiäisiksi, taianpa vähä maistaa pastasalaattiaki illalla ku tuli niin hyvää.

Mukavaa viikonloppua, koita keksiä jotain kivaa jos se ukkoskin karkaa "remppaamaan" :D

ViestiLähetetty: 2013-04-27 17:59:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Toivottavasti pääset sinne kouluun ja mukava että olet jo paremmassa voinnissa.

Jos "remppaaminen" rassaa sinua, niin sano siitä miehellesi. Nätisti. Voithan sanoa suoraan, että sinä et halua olla itseksesi "rempan" takia, vaan haluaisit että tekisitte jotain kivaa yhdessä. (puutarhan/parvekkeen laitto kesän kunniaksi esimerkiksi- vie aikaa ja vaatii tietysti ehdottomasti(!) miehen läsnäolon ja on mukavaa yhdessä tekemistä.)

Minä en ole vielä syönyt munkkia tälle vapulle, mutta tänään tuli maistettua tippaleipää. Tosin oleilen tällä hetkellä lähinnä hyväkarpilla tasolla, joten yksi tippaleipä ei nyt oikeastaan mitään edes sotke- kun noi muut syömiset oli sopivat eikä ketoosiakaan liene. Mutta munkki tulee varmaan vielä maistettua.

Ja jos nyt ei huvita käydä vaa'alla niin sitten et käy. Minulla ainakin käy sairastamisen kanssa helposti niin, että kroppa vetää nestettä kudoksiin ja vaaka näyttää sen mukaisia lukemia. Varsinkin flunssan kanssa, kun yritän sitten tietysti myös juoda reilusti. Oleellisempaa on se, että syöt kohtuudella ja kunnolla ja annat itsesi parantua- kannattaa muistaa että jos nyt tuleekin hieman korkeampi hiilaripäivä, niin on tosiaan ihan täysin eri asia että se hiilarien saanti on hieman korkeampi kuin että mätät isoja määriä. Voit ajatella vappumunkkia vaikka harkittuna poikkeuksena ja kohtuuden opetteluna.

ViestiLähetetty: 2013-05-05 12:50:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Shaaaaan....missä oleeeeet?? :smt049 :smt049

ViestiLähetetty: 2013-05-05 13:15:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Samaa täällä ihmetelty :?:

ViestiLähetetty: 2013-05-06 07:32:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta!!

Viime viikolla sairastelu jatkui, sen takia täällä ollut hiljaista :( Tujut antibiootit ja tänään pääsen töihinkin vihdoin :)

Oon nyt parhaillaan menossa iltavuoroon, kunhan kotiudun seitsemän jälkeen niin tuun tännekkin :)

Ootte kyl ihania! ♥

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-05-06 08:36:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hyvä että vointi on nyt parempi. Ajattelin, että onko tauti mahtanut olla kovempikin, kun katosit niin yllättäen.

ViestiLähetetty: 2013-05-06 08:55:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

IIIIhanaaaa...Shaaaan is back... :smt040 :smt043 :smt041
Mä jo hetken ajattelin,että oletko karannut hiilarimaahan :oops:
Sitten sanoin itselleni,että "EEeeiiiii eihän Shan nyt semmosta tekis" :D
Paranemisia :smt049

ViestiLähetetty: 2013-05-06 10:58:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Moi :D Hyvät että oot parantunu!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 417 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00