karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-10 11:32:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 15 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-09-22 16:44:48 
Poissa
sintti
sintti

"sitku mä oon normaalipainoisen rajoissa..." - sanottakoon se noin koska minä en voi koskaan päästä siihen normaaliin eli BMI 20-24 kun se tällä hetkellä on 33. Mutta tavoitteeni olen laittanut ja se olkoon BMI 27-29 :)

Mutta siis, sitku mä oon tavoitteessani menen shoppaileen niitä ihania vaatteita jotka löytyvät muualta kuin PLUS osastolta, baari ja bailu iltoihin ostan paaaaljon mekkoja joista hehkuu "katsokaa minua, en ole enään valas"

ViestiLähetetty: 2011-09-24 21:15:53 
Poissa
sintti
sintti

Kyllä mulla on ollu pitkään haaveena pyöräkortin ajaminen.
Normipainoisena myös haluaisin vaeltaa sekä valita sellaisia liikuntamuotoja mitä nyt en voi. Ihan vaan kokeilla kaikkee :o
Uskaltauduin lähtemään zumbaan ihan vasta, maha oli kaksi päivää ihan sekasin kun jännitin niin paljon. Vähän haastavaa jos on nopeita juttuja kun läskit jatkasi vaan kulkuaan kun toiseen suuntaan pitäisi olla jo menossa...Myös kylpylään olisi kiva mennä tuosta vaan kun haluttasi.
Vaatteisiin ja varsinkin kenkiin liittyviä ajatuksia on, saappaat haluaisin kun nyt ei mitkään mahdu pohkeista kiinni. Pidän hameista mutta ei ne kauhean kivoilta näytä lyhyellä ja paksulla.
Tarkoitukseni ei ole laihtua liiaksi, kyllä naisessa pitää olla muotoja ja kurveja :lol:
Joku on joskus sanonu että tisseistä lähtee rasva ekana, toivottavasti näin ei ole :!: :lol:

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-09-25 10:35:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Jos lähtee tisseistä niin sais jo vaikka lähteäkin, en nimittäin tahdo kantaa näitä D kuppeja enää kun painan 60kg [-o< Otan ihan mielelläni semmoiset B-C kuppikoon tissit [-o<

Tahdon muuttaa tyylini enemmän goottityyliin päin mutta vielä se ei onnistu joten odottelen tässä vielä vuoden tai puolitoista [-o<

ViestiLähetetty: 2011-09-25 11:06:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ostan bikinit! 8) Olen aika monta kertaa elämässäni ajatellut että jaaha, minä en koskaan tule pitämään biksuja päälläni, joten se on yksi niistä asioista minkä teen heti kun olen suht. normipainossa.

Toinen asia, menen kaikkiin kauppoihin ilman sitä ajatusta että " Mahtaako noi ihmiset ajatella, että ei ton kokoinen täältä mitään vaatteita saa". Nyt olen joutunut väkisinkin karsimaan osan kaupoista koska tiedän ettei niiden vaatteet mahdu ylleni. Samalla voisin kyllä päästä eroon monien kärsimästä, sovituskoppi kammosta.

Ostan mekkoja, heti kun vatsamakkarat on poissa.

Saatan eksyä jopa treffeille, vielä en sitä voi / halua tehdä.

Tiedostan näyttäväni hyvälle. :)

ViestiLähetetty: 2011-09-28 11:20:05 
Poissa
sintti
sintti

Kun (tai jos...) pääsen tavoitepainooni, heitän kaikki vanhat isot vaatteet/teltat roskiin tai poltan. Enpä voisi sanoa jääväni kaipaamaan sitä tunnetta, kun pyykkiä ripustaessaan häpeää sitä, miten paljon tilaa vie omat vaatteet narulta ja toivoo vaan, ettei naapuri näe. :oops:

ViestiLähetetty: 2011-09-28 21:07:49 
Poissa
mutukarppi
mutukarppi

Noissa pyykeissä välillä häpee iteki samaa. Vaikka ihan omalle pyykkinarulle laittaa. :oops: Sit ne pyykit pitää piilottaa kun joku tulee kylään ettei vaan näe.

ViestiLähetetty: 2011-10-11 12:53:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vielä jotenkin epäilen onnistumistani, pettynyt kun olen itseeni monilla laihdutusyrityksillä vuosien mittaan... Viimeksi olen ollut normaalipainoinen 9 vuotta sitten :(

Mutta siis jos nyt onnistun niin:
-Ostan kaupasta sellaisia vaatteita mitä haluan, enkä sellaisia mihin mahdun!
-Harrastan enemmän lenkkeilyä, näillä kiloilla se on rankkaa, mutta nautin juoksemisesta hurjasti.
-pukeudun kesällä hameeseen ja hihattomaan toppiin!!! (jos vain nämä bodarin käsivarret kutistuvat??)
-Pukeudun neuleitten sijaan paitapuseroon ja jakkuun (edelleen esteenä nyt nuo käsivarret)
-Menen lasten kanssa huvipuistolaitteisiin (viime kesänä en mahtunut :oops: )
-Kuljen kaupungilla ja kaupoissa pää pystyssä, enkä kuin mikäkin hiippari luimuillen.
-Poltan kaikki nää mun telttavaatteeni
-Panostan omaan ulkonäkööni enemmän

Oiskohan tässä? :lol:
Täytyykin sitten muistaa palata tähän listaan, kunhan oon normipainossa!

ViestiLähetetty: 2011-10-11 14:38:16 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Voisin kehitellä tähän vaikka mitä, mutta AINAKIN mun arse mahtuu kajakkiin ja pääsen melomaan.

ViestiLähetetty: 2011-10-11 17:29:32 
Poissa
sintti
sintti

..ja minä palaan satulaan jos joskus semmoinen ihme tapahtuu että pääsis oikeesti tarpeeksi hoikkiin mittoihin :roll:
Mut jos nyt eka sais noi lukemat kaks numeroisiksi... oon sen ennenkin tehnyt, mutta jostain tarttis kiskoa se selkäranka pysymään sit siellä... :oops: Ratsastusta tahtoisin kuitenkin harrastaa, vaikkei omaa hevosta enää olekaan...

Kampanjasivuni

ViestiLähetetty: 2011-11-13 21:20:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Löysin tän topicin eilen ja vähän aikaa pohdittuani totesin, että voi kun tää olis tullut vastaan jo paljon aikaisemmin... Oon meinaan aina elänyt "sitku"-elämää. Ehkä nyt yritän elää enemmän tässä ja nyt...?

Mutta joo, on joitain asioita joita voin tehdä vasta sitten...

-ostan ihanat saappaat, koroilla tietty
-ostan hameita ja mekkoja, sekä ylipäätään vaatteita jotka ovat muutakin kuin mustaa ja harmaata
-menen yleiselle uimarannalle / kylpylään uikkareissa
-olen toivottavasti itsevarmempi ja ulospäinsuuntautuneempi sekä energisempi!
-tunnen toivottavasti itseni viehättävämmäksi, jolloin seksielämän elvyttäminen olisi mahdollista

ViestiLähetetty: 2011-11-15 08:40:16 
Poissa
sintti
sintti

Minäkin yritän välttää "sitku"-ajattelua ja elää mahdollisimman paljon tässä hetkessä.
Mutta joo, kyllähän näitä sitku juttuja löytyy.

esim. siivoan vaatekaapista isot vaatteet pois ja ostan sopivia tilalle.
Menen tavallisiin vaatekauppoihin ja nautiskelen vaatteisiin mahtumistunteesta. Sovittelen vaatteita vaatteisiin mahtumisen ilosta. :)
Aloitan uuden kamppailulajin tai jatkan vanhoja joita harrastin laihana.
Mahdollisesti menen rintojenpienennysleikkaukseen.

Projekti aloitettu 21.4.2013

ViestiLähetetty: 2011-11-15 08:47:28 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

yritän opetella ajattelemaan että "nytku".

ViestiLähetetty: 2011-11-24 19:59:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sitku, sitku...niin tuttua. Sitku olen normaalipainoinen alan taas harrastaa rakastamiani asioita: käyn konserteissa, matkustelen, tapaan ystäviä...nyt en voi niitä tehdä, koska en varmastikaan selviäisi hengissä rock-konsertista, en mahdu lentokoneen penkkiin ja hävettää kohdata kavereita tässä tilassa.
Viime vuonna kävin Helsingissä kahdella U2:n keikalla ja se ensimmäinen varsinkin otti voimille, seisottiin lavan vieressä tuntitolkulla ja nestehukkakin tuli. Reissuista toipumiseen meni kauan. Ennen jaksoi vielä lähteä konsertista bailaamaan kavereiden kanssa, nyt valitsin hotellinkin läheltä stadionia, että pääsin mahdollisimman nopeasti nukkumaan.

Lisäksi:
käyn uimassa
huolehdin taas ulkonäöstäni
haistatan pitkät kaikille, jotka ovat sorsineet mua painon takia

ViestiLähetetty: 2011-11-24 20:15:33 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi

Ostan hameita , shortseja ja bikiinit. Kauniita tyköistuvia vaatteita " normi" puolelta.Liikuntaa enemmän kun jaksais varmasti eikä tuuperru .

ViestiLähetetty: 2011-11-25 12:57:54 
Poissa
sintti
sintti

Sitku:
- mä meen tanssimaan jotain vauhdikasta
- peilailen
- pyöräilen
- peilailen
- näytän niille kaikille !!
- peilailen
- ostan bikinit
- peilailen
- kuljeskelen uimarannalla koko päivän
- peilailen

Että silleen :D :D

ViestiLähetetty: 2011-12-14 17:58:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

xmaijux kirjoitti:
Sitku:
- mä meen tanssimaan jotain vauhdikasta
- peilailen
- pyöräilen
- peilailen
- näytän niille kaikille !!
- peilailen
- ostan bikinit
- peilailen
- kuljeskelen uimarannalla koko päivän
- peilailen

Että silleen :D :D

IHANA :smt049 Onnea matkaan, xmaijux!

ViestiLähetetty: 2011-12-14 21:44:16 
Poissa
sintti
sintti

- rakastan itseäni enemmän (vaikka ei tälläkään hetkellä ole sitä ongelmaa :) )
- JUOKSEN! joskus nuorena kävin pitkillä juoksulenkeillä (olin ylipainoinen mutten lähelläkään tätä) ja kaipaan sitä todella
- näytän hyvältä, toivottavasti
- parannan ryhtini ja ostan korkkareita :P
- lähden yleiselle rannalle uimaan hyvillä mielin
- menen kaikenlaisiin ihaniin hoitoihin johonkin kylpylään
- ja tärkeinpänä : pidän ukon tyytyväisenä vieläkin paremmin... :lol:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 17:22:00 
Poissa
sintti
sintti

Tänään postilaatikosta tipahtaneesta partiolehdestä tuli kyllä yksi juttu, jonka haluan ehdottomasti tehdä, mutta vielä ei onnistu tän ylipainon ja tän hetkisen kunnon takia.

Nimittäin: Erävaelluksen sm-kisat!!! Aikuisten partiotaitokisat. Oon ollut ikäni partiossa ja pt-kisoista pidän kaikista eniten.

Erävaelluksen sm-kisat siis vähän kuin n.100-130 km pitkä partiotaitokisa. SINNE ->

siis heti ku oon vähän tiukemmassa kunnossa 8)

ViestiLähetetty: 2011-12-23 15:03:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Oon joskus aiemminkin postannut, mutta katotaas.

Kyllähän se niin on, että menee muutaman vähän hienompaa paitaa tilaukseen kunhan saan tästä vielä läskiä alas (alle 90 kiloon siis). Samalla tulee hankittua/uusittua kyllä vaatekaappia aika urakalla. Kyllähän mä näistä isommista t-paidoista pidän, mutta olis kiva kun olis jotain vähän pienempääkin kuin telttakokoa.

Mitäs kaikkea.
-uutta paitaa (t-paitaa, pitkähihaista, collegea)
-uutta farkkua
-sun muuta

Ja toki se rannalle meno, kunpa pääsisi jo tulevaksi kesäksi siihen kuntoon, että uskaltaa pitää paitaa pois.

ViestiLähetetty: 2012-02-27 17:12:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Matka New Yorkiin/Lontooseen vaateostoksille =P~

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 15 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00